نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
اولین واکنش سلطانی‌فر درباره مذاکره با کی‌روش برای تیم ملی ایران
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان شایعه بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران را شایعه دانست.

خبرورزشی - مسعود سلطانی‌فر که برای اهدای جام قهرمانی سوپرجام در ورزشگاه ازادی حضور پیدا کرده بود پیش از ترک استادیوم در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد وی با بازگشت کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران مخالف است اظهار داشت: حاشیه درست نکنید (باخنده) لطفا دنبال زندگی خود بروید.

وی که با اصرار خبرنگاران مواجه شده بود در پاسخ به این سوال که آیا بازگشت کی‌روش صحت دارد گفت: این‌ها شایعه است. خود آقای عزیزی خادم هم می‌گوید شایعه است.

وزیر ورزش و شهاب عزیزی خادم بعد از این اظهار نظر با یک خودرو با هم استادیوم را ترک کردند.

وزیر ورزش در حالی مذاکره با کی‌روش را تکذیب کرده است که خبرورزشی از ریز مذاکرات فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش آن هم قبل از مسابقات منامه پرده برداشت و ارقام را هم فاش کرد.

یعنی فدراسیون پیش از مسابقات منامه هم اعتقادی به اسکوچیچ نداشت. فدراسیون قبل از بازی‌های منامه آنقدر نگران بود که شخص عزیزی خادم با وساطت یک رستوران دار معروف با کی‌روش مذاکره کرد؛ اما رقم ۴٫۳ میلیون دلار برای کی‌روش و همه دستیارانش برای ۳ سال از یک سو و البته روابط غیردوستانه عزیزی خادم و کی‌روش در زمان حضور او در هیئت رئیسه فدراسیون از سوی دیگر موجب شد کی‌روش به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدو قاتل تختی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    خوب معلومه که تو نمیذاری کی روش برگرده..چون فقط کی روش بود کع فساد وزارت ورزش و آل لنگ و برانکو( دلال کروات) رو افشا گری کرد..
    • فقط تیم ملی IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      چی میگی واسه خودت؟کری خونی باشگاهی رو بذار زیر پستهای مرتبط، اینجا بحث تیم ملی هست. اینا پیشنهاد دادن کی‌روش پیشنهاد رو نپذیرفته، دلیلش مشخصه وضعیت ایران بگونه ای بود که حتی کی‌روش هم فکر بردن در تمام بازیها رو نداشت چون اصلا بردن بلد نیس فقط اتوبوس دفاعی بلده . فقط یه مربی با ذهنیت نشون دادن خودش و بردن تمام بازیها همچین ریسکی کرد و موفق هم شد حیفه اسکوچیچ یه مربی با دانش رو از دست بدیم البته اگه شما هوادارای باشگاهی که منافع تیم ملی براتون مهم نیس اجازه بدین
  • حمید علوی US ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    این وزیر هرچه بنفع لنگ باشه درسته همین مربی دو زاری حتما میمونه
    • حمید علوی CA ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      قبلن برات نوشتم وقتی کسی از اسم کس دیکه ای استفاده میکنه معناش چیه . البته گلایه ای نیست، چون از کسی که شایسته ی دلسوزی ست، نباید گلایه کرد. اینجا تمام دوستانی که شرایطت رو‌میبینن دلشون برات میسوزه بنده ی خدا.
  • محمود IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    خیلی سخته تمام تلاشتو برای موفقیت سوگولیت بکنی و لز آبرو و اعتبارت و البته پولهای بیت المال خرجش بکنی و باز مجبور باشی هر سال حداقل دوبار تو جشن قهرمانی رقیب پسرت حاضر بشی و جامو با دستای خودت به دست کاپیتان سید جلال بدی.مسعود جان میدونم تو این چند ساله از دست بچه لوس،غرغرو،تنبل،هوچیگر و بی اصالت چی کشیدی ولی باید بگم تا یکماه دیگه دولت جدید تورو از این بدبختی و مصیبتی که دچارش شدی خلاص میکنه و این پسر بی اصالت و این کیسه سلطانی به دست یه بابای دیگه سپرده میشه.
  • محمدی IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    من استقلالی هستم ولی هرکسی باید واقعیت را بگه دوره کی روش واسه ایران تموم شده دوره مربی های جوان و با انگیزه است کی روش ۷۰ سالشه چیز جدیدی واسه یاد دادن نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی