نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دو ستاره در صدر لیست گل محمدی برای فصل بعد/ کدام بازیکنان در آستانه جدایی هستند؟
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آنطور که مشخص است یحیی گل محمدی قصد ندارد در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی ایجاد کند و اولویتش حفظ تیم فعلی است.

خبرورزشی - در حالیکه هنوز چند هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده ولی شایعات و البته فعالیت‌های نقل و انتقالاتی بعضی از تیم‌ها آغاز شده و تیم‌های مدعی از همین حالا مشغول برنامه ریزی برای نقل و انتقالات تابستانی هستند.

در پرسپولیس با توجه به کیفیت خوب این تیم و هماهنگی که بین بازیکنان این تیم طی سال‌های اخیر شکل گرفته یحیی گل محمدی قصد تغییرات زیادی ندارد و طبق گفته خودش قصد دارد اکثر نفرات حال حاضر تیمش را برای فصل آینده حفظ کند.

البته که سرخ پوشان می‌خواهند تیمشان را برای حضور پرقدرت در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و در این راه حتما چند بازیکن به ترکیب این تیم اضافه خواهد شد. با این حال با توجه به اتمام قرارداد چند مهره کلیدی پرسپولیس اولویت مدیران این تیم برای فصل آینده حفظ این نفرات است. در این گزارش آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سرخ پوشان را می‌خوانید.

تنها خارجی سرخ‌ها رفتنی است

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس بعد از رفتن بشار رسن حالا تنها خارجی لیست پرسپولیس به حساب می‌آید. رادو طلب زیادی از باشگاه پرسپولیس دارد چندین بار آن‌ها را تهدید به فسخ قرارداد و شکایت به فیفا کرده است. گلر کروات چندی پیش برای تعطیلات راهی کشورش شد ولی دیگر به ایران بازنگشت.

رادو اصلا از شرایطش راضی نیست و مدیران پرسپولیس را تهدید به فسخ قرارداد و شکایت به فیفا کرده و هنوز معلوم نیست برای ادامه لیگ به ایران برگردد یا خیر. هرچند رادو دو سال دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد ولی آنطور که مشخص است با ادامه این روند حتی اگر رادو به ایران بازگردد در پایان فصل جدا خواهد شد. از همین رو کادر فنی سرخ پوشان از همین حالا به دنبال خرید یک ذخیره مطمئن برای حامد لک هستند.

دو ستاره در صدر لیست گل محمدی برای فصل بعد/ ستاره‌های در آستانه جدایی از پرسپولیس/  پرسپولیس بدون بازیکن خارجی در لیگ جدید؟

کمال به توافق نزدیک است

قرارداد کمال کامیابی نیا در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن برای ادامه فعالیت در جمع سرخپوشان نیاز به تمدید قرارداد دارد با این حال او نیز مانند چند بازیکن دیگر که قراردادشان در این فصل به اتمام می‌رسد هنوز توافقی با مدیران پرسپولیس انجام نداده اما این طور به نظر می‌رسد که کمال بدش نمی‌آید در جمع پرسپولیسی‌ها باقی بماند و فوتبالش را در پرسپولیس به اتمام برساند.

البته در این میان حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه کمال با یک پیشنهاد خوب از تیمی‌شهرستانی مواجه شده و اگر مدیران پرسپولیس دیر اقدام کنند امکان دارد کمال را از دست بدهند. با این حال کمال که به تازگی دوباره ملی پوش شده علاقه دارد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد و آنطور که مشخص است‌هافبک دفاعی سرخ پوشان به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک است.

دو ستاره در صدر لیست گل محمدی برای فصل بعد/ کدام بازیکنان در آستانه جدایی هستند؟/ پرسپولیس بدون بازیکن خارجی در لیگ جدید

راضی کردن احمد نور یک فرمول دارد

یکی از بازیکنانی که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد احمد نوراللهی ستاره تاثیر گذار پرسپولیس است. احمد انقدر به لحاظ فنی و اخلاقی خوب است که هر تیمی‌در لیگ برتر آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد. شماره هشت سرخ‌ها که مدتی است به بازیکن فیکس تیم ملی تبدیل شده مهره ثابت یحیی در میانه میدان است. یحیی هم که به خوبی از اهمیت حضور این بازیکن در تیمش باخبر است نام او را در صدر بازیکنان تمدیدی قرار داد و مدیران باشگاه مامور مذاکره با این ستاره شدند.

احمد قبل از سفر پرسپولیس به هند چند بار با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نشست و دو طرف پیشنهادات خود را ارائه کردند. با وجود داشتن پیشنهاد بسیار خوب از قطر، خود نوراللهی علاقه دارد در پرسپولیس بماند ولی این اتفاق درحالی می‌افتد که باشگاه پیشنهاد مالی احمد را قبول کند. به قول معروف راضی کردن و نگه داشتن نوراللهی یک فرمول دارد و آن پذیرفتن پیشنهاد مالی این بازیکن است.

احمد نور و ماجرای تمدید قراردادش به بزرگترین نگرانی پرسپولیسی‌ها تبدیل شده چون آن‌ها اصلا نمی‌خواهند این بازیکن را از دست بدهند.

دو ستاره در صدر لیست گل محمدی برای فصل بعد/ ستاره‌های در آستانه جدایی از پرسپولیس/  پرسپولیس بدون بازیکن خارجی در لیگ جدید؟

امیری؛ یک امضا تا تمدید

بدون شک یکی از بهترین و بی حاشیه ترین بازیکنان چند فصل اخیر فوتبال ایران وحید امیری است. بازیکنی که همواره درخدمت تیم است و هر مربی آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد. وحید که در پرسپولیس و تیم ملی مهره ای تاثیرگذار به حساب می‌آید قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد از همین رو مدیران پرسپولیس از چند وقت گذشته مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با این بازیکن آغاز کردند.

یحیی گل محمدی هم که به خوبی از اهمیت حضور امیری در تیمش باخبر است اسم او را در صدر لیست تمدیدی‌ها قرار داد و به مدیران پرسپولیس اعلام کرد هرطور شده قرارداد وحید را تمدید کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که ستاره خوش اخلاق فوتبال تیم ملی و پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مدیران پرسپولیس به توافق اولیه رسیده و تنها یک امضا تا رسمی‌شدن تمدید قرارداد این بازیکن باقی مانده است.

وحید امیری

شیری و عالیشاه به زودی مذاکره می‌کنند

مهدی شیری و امید عالیشاه هم دو بازیکنی هستند که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد. این دو بازیکن برای فصل بعد در لیست یحیی گل محمدی قرار دارند و باشگاه هم از آن‌ها دعوت کرده تا برای مذاکره جهت تمدید قرارداد به ساختمان باشگاه پرسپولیس بروند. قرار است طی روزهای آینده مهدی و امید مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با پرسپولیس آغاز کنند تا تکلیفشان برای فصل بعد مشخص شود.

دو ستاره در صدر لیست گل محمدی برای فصل بعد/ ستاره‌های در آستانه جدایی از پرسپولیس/  پرسپولیس بدون بازیکن خارجی در لیگ جدید؟

با جدایی کنعانی، اولویت یحیی خط دفاعی است

هرچند سیدجلال حسینی یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این فصل بود و توانست در کنار عملکرد دفاعی موفق چند گل بسیار حساس را در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند اما کادر فنی پرسپولیس معتقد است کاپیتان پرافتخار قرمزها باید در بعضی از بازی‌های پرسپولیس استراحت کند و فقط در دیدارهای مهم به میدان برود.

قرارداد زوج سید جلال در خط دفاعی یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و به نظر می‌رسد این بازیکن با جدایی از جمع سرخ‌پوشان راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. به این ترتیب اولویت یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی خرید مدافع میانی خواهد بود همچنین سرمربی سرخ پوشان قصد دارد برای فصل بعد به غیر از مدافع وسط، یک دفاع چپ هم به خدمت بگیرد.

دو ستاره در صدر لیست گل محمدی برای فصل بعد/ ستاره‌های در آستانه جدایی از پرسپولیس/  پرسپولیس بدون بازیکن خارجی در لیگ جدید؟

همه خریدهای پارسال قرارداد دارند جز یک نفر

پرسپولیس در تابستان گذشته و همچنین نقل و انتقالات نیم فصل ١٠ بازیکن به نام‌های حامد لک، سعید آقایی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی مهدی خانی، محمد شریفی، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و فرشاد فرجی را به خدمت گرفت. نکته امیدوار کننده برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس این است که ٩ نفر از این بازیکنان برای فصل بعد قرارداد دارند و تنها شهریار مغانلو است که قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسد.

شهریار که به صورت قرضی از لیگ پرتغال به پرسپولیس آمد عملکرد خوبی تا اینجا به نمایش گذاشت و یحیی هم دوست دارد برای فصل بعد مغانلو را حفظ کند. با این حال برای تمدید قرارداد شهریار، مدیران پرسپولیس باید رضایت باشگاه سانتاکلارا را جلب کنند.

دو ستاره در صدر لیست گل محمدی برای فصل بعد/ ستاره‌های در آستانه جدایی از پرسپولیس/  پرسپولیس بدون بازیکن خارجی در لیگ جدید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خبرنگار حوزه ورزش IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    تفاوت دو تیم استقلال و پرسپولیس در اینحا مشخص می شود. یکی هرسال تقویت می شود و دیگری سال به سال ضعیف تر. امیدوارم وزیر ورزش، علی نژاد، مبین، مددی، خلیل زاده و تمام مهره های وزارت در استقلال ، سرنوشتی شوم داشته باشند، درست مثل خلیل زاده . قهرمانی پرسپولیس هم مبارک هواداران عزیز این تیم.
    • علی احمدی IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      اسم خبرنگار حوزه ورزش رو کی واست انتخاب کرده ،خیلی واست کشاده این لباس،بااین ادبیات،به شاگرد تنبل کلاس بیشتر شبیه هستی تا خبرنگار......برو حرف زدن یاد بگیر بعد بیا
    • گرگانی IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      بازیکنایی داریم که خودمون ساختیم بدبخت شما چی علیپور طارمی احمد سیامک کمال عبدی عیسی امید طارمی علیپور شما چی کی ساختین؟
  • قرمزناک DE ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    بنظرم نورالهی امیری و کنعانی مغانلو فقط باید تمدید بشن عالیشاه هم اگر قیمت مناسب بود تمدید کنند بقیه به فکر تیم جدید باشن چون هم سنی هم کیفی در حد پرسپولیس قهرمان نیستن ولی اینطور که پیداست یحیی همشونو میخواد بنابرین لیست پر است و فقط جلالی و جانشین کنعانی میخواد بگیر
    • قهرمان همه دوران IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      عالیشاه اگه قیمت مناسب بود...!!! پسر خوب بازی های با عالیشاه و بدون عالیشاه رو مقایسه کن... همین بازی آخر پاس گل رو امید داد... عالیشاه تو پرسپولیس حکم قائدی رو داره برای استقلال که تیم رو راه میندازه...
    • شاهرخ خان: IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      عالیشاه همیشه بهترین بوده، حالا اینکه برانکو و کالدرون و یحیی کمتر ازش استفاده کردن با این بهونه که اخم میکنه بازی بهش نمیرسید. عالیشاه و سیدجلال انقد خوب بازی کردن که تونستن خودشونو به یحیی تحمیل کنن. لجبازی یحیی باعث شد مهدوی‌کیا در اوج خداحافظی کنه و خیلی بهش انتقاد بشه. واسه همین یحیی دیگه نمیخواد اشتباه گذشته‌شو تکرار کنه. سن یه عدده که بعضی جاها واقعا جواب نمیده. به نظر من شیری، سرلک و مهدی‌خانی ضعیفن و باید فروخته بشن.
  • پرسپولیس IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    رامین رضائیان هم خیلی خوبه:(((
  • گرگانی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    عجب بازیکنایی خدبی داریم اکثرشون تو پرسپولیس به این درجه خوبی رسیدن مصداق بارزش عیسی امید کمال و قبل تر طارمی علیپور این هست پرسپولیس
  • عقاب تیز بین IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    به نظر من کل تیم خوب بودن که موفقیت کسب شده شما چرا بین بازیکنا فرق میذارید همه خوبن همه باغیرت بازی کردن دمشون گرم ولی خب حسین جون میخاد بره چاره ای نیست انشالله موفق بشه
  • امیرحسین IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    دوستان چقد خوبه وقتی کری میخونیم به تیم رقیب و هوادارانش توحین نکنین چقد قشنگه کری هامون با ادبانه و با شعور بالا باشه فرقی ندارن پرسپولیسی یا استقلالی فقط به تیم رقیب و هوادارانش احرام بزاریم مثله تو همین پیشنهادات خوندم یه استقلالی دوست داشتنی قهرمانی پرسپولیس رو تبریک گفتم و من از این شخصیت و شعور بالای این عزیز تشکر میکنم و یک نفر که پرسپولیسی هم بود یه کری بی رپط خوند که ما فلان بازکن ساختیم شما نساختید یه چیزی گفت که اصلا رپطی به متن و خبر بالا نداشت من خودم پرسپولیسی هستم ولی واقعا استقلالی‌ها رو دوست دارم جالب به بعضی از هواداران هر دو تیم عرض کنم که وقتی تو یه دنیای مجازی یا خیلی جاهای دیگه به هواداران رقیب فوش های رکیک و ناموسی میدید خواهر مادر دختر همسر عمه یا خاله ی خورده شما هم هوادار تیم رقیب هستن بلاخره یک یا چند تا از اینهایی که گفتم طرف دار رقیب شما هست پس یعنی شما رسمأ و مستقیم داری به ناموس خودت هم فوش میدی و فحاشی میکنی در واقع این موردی که الا گفتم قطعا وجود داره یعنی محاله کسی از خانواده یا نزدیکان شما طرفدار تیم رقیب نباشه
  • بنیامین IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    یحیی جون مادرت شیری از پرسپولیس پرت کن بیرون جون مادرت خواهشن رامیین رضاییان بگیر قهرمان آسیا میشی امید نور افکن هم خیلی بازیکن خوبیه اگه بتونید جذب کنیدش عالی میشه علی نعمتی هم خوبه به تیم اضافه بشه این ۳ تا بازیکن عالیین جون مادرت بگیرشون
  • بنیامین IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    تو رو خدا شیری بیرون کنید لیاقت ارتش سرخو نداره هنوز یادم نرفته تو فینال با پرسپولیس چیکار کرد بازیکن دول اماتور لیاقت بازی تو تیم محلی رو نداری چه برسه به پرسپولیس دست از سر پرسپولیس بر دار باعث مرگ چند پرسپولیسی شدی تو فینال با اون بازیت خودت برو چی میخوای بازیکن اونم تو دفاع که نباید کوتوله باشه هر وقت بازی میکنی کل اعضای خانواده ما ناراحتن بس تو مخی هستی فقط برو برو جون همه کست برو
  • @lirez@ IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    بنظر من عالیشاه و سرلک خوبن,شیری و مهدی خانی بدرد نمیخورن باید برن,
  • علی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    شیری بره محمدرشید مظاهری داره با استقلال فسخ میکنه اونو بیارن لک ذخیره مظاهری بشه رضاییان هم جای شیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی