دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
۲ |
۵
شکایت باشگاه پرسپولیس از رسول خطیبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به دنبال اظهارات رسول خطیبی یعد از دیدار سوپرجام، شکایت از سرمربی تیم فوتبال تراکتور را در دستور کار قرار داد.

خبرورزشی - در پایان دیدار سوپرجام که با برتری یک بر صفر پرسپولیس و قهرمانی این تیم همراه بود، رسول خطیبی سرمربی تراکتور به بیان صحبت‌های خلاف ‌واقع پرداخت و این قهرمانی را به مسائل غیرفنی و دست داشتن مسئولان ورزش کشور ربط داد.

در همین راستا، معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود علیه خطیبی را به سازمان لیگ ارسال کرد. همچنین پیگیری حقوقی این شکایت از سرمربی تراکتور در مراجع ذی‌صلاح به صورت موازی آغاز می‌شود.

مدیریت باشگاه پرسپولیس با دعوت از اهالی فوتبال به آرامش و رعایت اصول اخلاقی، تاکید می‌کند برای دفاع از حق این تیم، از هیچ تلاشی فروگذار نیست و بدون توقف، شکایت از خطیبی را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 58سال عقده و حسرت IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    عه چرا؟ چیز خاصی که نگفته بنده خدا، به وزیر ورزش تبریک گفته این چه ربطی به پیروزی داره؟ تبریک گفتن به وزیر ورزش تهمته؟ وزیر ورزش هم میتونه مثل هر موجود دوپای دیگری طرفدار یک تیم باشه چرا بهتون برمیخوره عزیزان؟ بهترین بازیکن تیمش رو بخاطر تمارض سعید آقایی ده نفره کردن برید تصویر آهسته رو ببینید خجالت بکشید که از همچین کثافت کاریهایی حمایت میکنید.
  • مولر از برلین DE ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    فوتبال ایران با مربیانی همچین خطیبی منصوریان مجیدی رحمتی............. بازگشت به کارخانه شد!!!!!!!!!!!!!!!! هیچ بار فنی ندارند فقط غر زدن بلد هستند.!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی