نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
۰ |
۵
عکس| بازیکنی که باز هم در اردوی تیم ملی سیگار کشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وویچخ شچسنی، سنگربان تیم ملی لهستان یک مرتبه دیگر با سیگار کشیدنش حاشیه‌ساز شد.

خبرورزشی - وویچخ شچسنی، دروازه‌بان لهستانی یوونتوس در حالی که در دستانش پاکت سیگار داشت و از هتل تیمش پیش از بازی مقابل اسپانیا در حال خارج شدن بود، در حالی که سیگار می‌کشید، توسط دوربین‌ها شکار شد.

او در دوران فوتبالش در آرسنال هم ۲ بار در حین سیگار کشیدن دیده شد. در واقع سال ۲۰۱۵ ونگر تصمیم گرفت که شچسنی را به خاطر سیگار کشیدن در رختکن ۲۰ هزار پوند بعد از بازی مقابل ساوتهمپتون جریمه کند و بعد از آن دیگر در لیگ انگلیس برای ارسنال بازی نکرد. شچسنی در یورو ۲۰۱۶ نیز در حال سیگار کشیدن در اردوی تیم ملی لهستان توسط پاپاراتزی‌های شکار شد.

شچسنی

شچسنی سال گذشته در مصاحبه‌ای در مورد سیگار کشیدنش در دوران حضورش در آرسنال گفته بود: «من به طور مداوم سیگار می‌کشیدم و مربی کاملاً از این ماجرا خبر داشت. ونگر نمی خواست که کسی در رختکن سیگار بکشد و من هم این را می‌دانستم. استرس بازی باعث شد تا بعد از بازی در رختکن سیگار بکشم. به گوشه‌ای در حمام رفتم و کسی نمی‌توانست من را ببیند اما ناگهان یک نفر من را دید و به مربی خبر داد. چند روز بعد ونگر را دیدم و از من پرسید که آیا این ماجرا صحت دارد و من پاسخ مثبت دادم. او من را جریمه کرد و ماجرا تمام شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی