نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکه‌تازی هلند در گروه C/ اتریش حریف ایتالیا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هلند با برتری در آخرین بازی‌اش مقابل مقدونیه‌شمالی ۹ امتیازی شد و اتریش با شکست اوکراین به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

خبرورزشی - تکلیف گروه C یورو ۲۰۲۰ امشب پس از برتری هلند و اتریش در آخرین دیدارهای‌شان مشخص شد.

در ورزشگاه یوهان کرویف شهر آمستردام، هلندی‌ها مقابل مقدونیه‌شمالی با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدند.

نیمه نخست نبرد پرهیجانی شاهد بودیم و حتی مقدونیه که شانسی برای صعود نداشت با شوت پاندف تیر دروازه هلند را به لرزه درآورد. اما گل نخست بازی را دپای بای هلند زد. دقیقه ۲۴ همکاری او و مالن منجر به این گل شد. آتش هلندی‌ها نیمه دوم تندتر هم شد. واینالدوم دو مرتبه در دقایق ۵۱ و ۵۸ گلزنی کرد.

شادی گل واینالدوم؛ مقدونیه‌شمالی - هلند

در ورزشگاه ملی بخارست رومانی، اتریش و اوکراین در نبردی حساس به مصاف هم رفتند که اتریشی‌ها این بازی را یک بر صفر بردند تا برای نخستین مرتبه به مرحله حذفی برسند و حریف ایتالیا شوند.

اتریش که با تساوی با توجه به تفاضل گل کمتر سوم می‌شد، باید گل می‌زد تا جای رقیب را در جدول بگیرد. ارسال آلابا و ضربه باومگارتنر در دقیقه ۲۱ گلی که اتریشی‌ها می‌خواستند را برای‌شان به ارمغان آورد. نیمه دوم اوکراین که برای پس گرفتن رده دوم باید گل می‌زد، سراپا حمله شد، ولی در جبران گل خورده موفق نبود.

اتریش - اوکراین

در گروه C هلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد، اتریش با ۶ امتیاز در رده دوم جای گرفت، اوکراین با ۳ امتیاز سوم شد و مقدونیه‌شمالی هم بدون امتیاز یورو ۲۰۲۰ را ترک کرد. در حالی که هلند و اتریش به مرحله بعد خواهند رفت، اوکراین باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها بماند تا شاید به‌عنوان تیم سوم راهی مرحله بعد شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی