سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۱
۲ |
۴
یک ادعای جنجالی؛ رونالدو در بارسلونا!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوان لاپورتا برای محقق کردن رؤیایش یک راه بیشتر ندارد و آن جذب رونالدو به عنوان بازیکن آزاد یا در قالب معاوضه بازیکن میان یوونتوس و بارسلونا!

خبرورزشی - خاویر ماتایاناس، خبرنگار نشریه ‌«آ اس» اسپانیا مدعی شد که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا رؤیای جذب کریستیانو رونالدو و قرار دادن او در ترکیب اصلی این تیم در کنار لیونل مسی را در سر می‌پروراند.

در حالی که مشخص شد که بارسلونا بدهی بالغ بر یک میلیارد یورو دارد و برای تسویه بخشی از آن قرار است وامی ۵۲۵ میلیون یورو بگیرد، حالا اعلام شد که رئیس جدید کاتالان‌ها رؤیای ساختن تیمی را دارد که در آن رونالدو و مسی کنار یکدیگر بازی می‌کنند. اینکه او چگونه می‌خواهد حقوق نجومی رونالدو (نزدیک به ۳۰ میلیون یورو در سال) را با وضعیت اقتصادی آشفته بارسلونا بپردازد و اینکه آیا اصلاً ستاره سابق رئال مادرید به او پاسخ مثبت خواهد داد یا نه مشخص نیست اما فعلاً هیچ تماسی با ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رونالدو در این خصوص گرفته نشده است.

لاپورتا برای محقق کردن رؤیایش یک راه بیشتر ندارد و آن جذب رونالدو به عنوان بازیکن آزاد یا در قالب معاوضه بازیکن میان یوونتوس و بارسلونا است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیرعلی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    رونالدو مسی غوغا میکنند
  • 7 IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    امیدوارم رونالدو بره بارسا رعالو پاره کنه بد متوجه نشید من خودم رعالیم ولی این پرز هرچی بازیکن خوب بود رو داره میندازه بیرون فرداهم حتما نوبت بنزما یا مودریچه رونالدو بره بارسا حتما پرزو میندازن بیرون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی