اگر استقلال این است بازی نکنیم/ تماس‌های تهدیدآمیز به من می‌شود
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات زیادی داریم و فقط به خاطر هواداران استقلال مسابقه می‌دهیم.

خبرورزشی - محمد حسین مرادمند پس از برتری استقلال برابر پدیده اظهار داشت: هیچ چیز نداریم و فقط به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. من باید به‌ عنوان بازیکن از فوتبالم لذت ببرم. هوادار می‌خواهد از فوتبال لذت ببرد. اگر می‌دانیم این بازی عادلانه نیست وارد آن نشویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال با اشاره به برگشت خوردن چکش در آستانه بازی با پدیده اضافه کرد: چهار ماه است این اتفاق برای من افتاده است و من با این شرایط بازی می‌کنم. پیامک‌های تهدید آمیز، زنگ‌ها و خیلی چیزهای دیگر. من فقط این حرف‌ها را به مددی می‌زنم. او به جای اینکه شب قبل از بازی تمرکز تیم را به‌هم نزند،‌ خودش مصاحبه می‌کند و تمرکز سرمربی تیمش را می‌گیرد.

وی تاکید کرد: صحبت من این است. آقای مددی شما که می‌گویید چک من را مشاور هیئت مدیره پرداخت کرد،‌ بروید و قرارداد من را بخوانید، چقدر باید در ماه‌های نهم، دهم و یازدهم سال گذشته به من پرداخت می‌کردید؟ اصلاً چک شما را قبول نداشتند، من خودم چک دادم چون دوست داشتم به استقلال بیایم.

مرادمند در خصوص اینکه مددی عنوان می‌کند که او برای پرداخت رضایتنامه از باشگاه مبلغی دریافت کرده است اضافه کرد: من می‌گویم دادند، ولی از مبلغ قراردادم پس چقدر به من دادند؟ اگر آن پول را جزو رضایت‌نامه من حساب کنند، پس من تا الان ۲۰ درصد گرفته‌ام.

وی گفت: امروز قصد بازداشت من را داشتند. جا دارد از فرزاد و فرهاد مجیدی تشکر کنم که آمدند و صحبت کردند. نامداری هم در این چند روز از من حمایت کرد و از او تشکر می‌کنم که حداقل از ما حمایت کرد. واقعاً اگر استقلال این است بگویید ما بازی نکنیم. ما فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم. تلخ‌ترین اتفاق استقلال برای منِ حسین مرادمند افتاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    بقول معروف آحر سیاه بازی .مکتب هوچیگری استقلال همچنان پابرجاست و با قدرت کار میکنه
    • پویا IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      دقا بفرمایید ایشدح اول فصل یک میلیارد خودش و یک ونیم برای رضایات نامه گرفته و میگه جیشه ۲۰ درصد یعتی قراردادش ۱۲ و تیم میلیارده
  • لنگ خاص IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    همون اول فصل اگر می رفتی لنگ ،الان کوچکترین دغدغه ای رو نداشتی ،به دروغ هم میگفتی ۳ میلیارد از جیب دادم رضایتنامه گرفتم اونوقت بت کودکان لنگی می شدی
  • 6 IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    پس فكر كردي كيسه چيه!!! همينه ديگه
  • احمد IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    پول نقدو گرفتی چک خودتو دادی مظلوم نمایی هم می کنی تو و امثال تو اگر برای هوادار بازی می کردن اینقدر حاشیه برای تیم درست نمی کردن
    • بادکنک آبی: IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      واقعا خیلی پررو تشریف داره. چک باشگاهو گرفته و پاس هم شده براش، حالا که چک شخصیش برگشت خورده میگه چون چک مددی رو قبول نداشتن مجبور شدم خودم چک بکشم. واقعا هر کی میره استقلال شارلاتانی میشه واسه خودش. باشگاه استقلال دانشگاهیه برا خودش و هر کی واردش میشه راه و رسم کلاهبرداری رو خوب یاد میگیره. این بابا پولشو گرفته حالا میخواد با یه چک که معلوم نیست واقعا دست کسی داده یا نه دوباره میخواد خارج از نوبت پول بگیره. من اصلا شک دارم چکی در کار باشه. این باشگاه کلا درست‌بشو نیست و بازیکناش حالا حالاها باید برای سلامتیشون دنبال توپ بدوند.
  • علی کریمی IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    سلام آقای رئیسی ریاست جمهوری منتخب این گوواین میدون روحانی که دنیاراآب ببره روحانی راخواب ببره این همه نزاودرگیری بابت تیم تاج کبیر وپرسپولیس دریغ از یک کلمه خیلی ناراحتم 2باربتوبیخیال وبی خاصیت رای دادم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی