نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پیام خاص یک ستاره استقلال به دو ستاره پرسپولیس/ دعوت معنادار از پرسپولیسی‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صحبتهای فرشید اسماعیلی خطاب به کمال کامیابی‌نیا و سیدجلال حسینی را در این ویدیو ببینید.

خبرورزشی - فرشید اسماعیلی پس از پیروزی ۲ بر صفر استقلال مقابل پدیده در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: با زحمت بازیکنان و تلاش کادر فنی استقلال توانست برنده شود. این پیروزی را به هواداران تبریک می‌گویم. بازیکنان واقعاً زحمت کشیدند.

وی ادامه داد: شاید نیاز باشد چند گلایه را مطرح کنم. در یک ماه اخیر مشکلات زیادی داشتیم. صحبت من با شخص آقای مددی است. آقای مددی! شما مدیرعامل ما هستید، شما دشمن ما نیستید. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل باشد، بلکه فقط می‌خواهیم که مشکلات‌مان حل شود. زمین تمرین درست و حسابی نداریم و یک روز شرق هستیم و یک روز باید به غرب برویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکن با کوچکترین کاری که می‌کند به کمیته انضباطی می‌رود. با این کارها ذهن بازیکنان درگیر می‌شود. حسین مردامند ۲۵۰ میلیون تومان پول ندارد که چکش را پاس کند. مگر چنین چیزی امکان دارد؟ بازیکنی داریم که کفش تمرین ندارد. مگر می شود چنین مشکلاتی برای یک تیم ایجاد شود؟ آقا فرهاد هم اگر که حرف می‌زند، حرف بازیکنان را مطرح می‌کند و مشکلی با کسی ندارد.

اسماعیلی عنوان کرد: برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر استقلال است. هرکسی که باید باید کار کند. تا الان چه کرده‌اند؟ این همه پول به باشگاه آمده، اما دریافتی بازیکنان نهایتاً ۵۰ درصد است. من به جایی رسیده‌ام که پول برایم مهم نیست و فقط می‌خواهم امکانات به ما بدهند. مگر می‌شود بازیکن استقلال تا ساعت ۱۱ شب صبر کند تا وضعیت سالن بدنسازی‌اش مشخص شود.

وی در واکنش به اظهارات مددی که این مشکلات ربطی به بازیکنان ندارد، تصریح کرد: امکانات ربطی به بازیکنان ندارد؟ قطعاً ربط دارد. شما می‌گویید که فرشید اسماعیلی ۳۷ درصد پول گرفته است که من می‌گویم اصلاً این درصد را به ۵۰ افزایش دهیم؛ لیگ امسال ۶ بازی دیگر به اتمام می‌رسد، با این شرایط آیا دریافتی من درست است؟ سایر تیم‌ها را بررسی کنید و ببینید که ۷۰-۸۰درصد دریافتی داشته‌اند. آقای مددی! شما مدیرعامل استقلال هستید و باید مشکلات را حل کنید. ما که با شما دعوا نداریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: هر کاری می‌کنیم ما را به کمیته انضباطی می‌فرستند. در کمیته انضباطی هم من بی‌خبر بودم و فرد دیگری جای من امضا کرده است. مگر چنین چیزی می‌شود؟ نمی‌دانم چه کسی امضا کرده است. پولی که گرفتم جز قرارداد من نبوده و نامه‌اش را هم دارم. ضمن اینکه مددی هم نامه‌اش را دیده است. ۹درصد بخاطر همین نامه جریمه شده‌ام. مددی بعد از یک ماه مصاحبه کرد و گرفت حق با فرشید بوده و سوتفاهم پیش آمده است. اگر سوتفاهم بود چرا من باید ۹ درصد جریمه شوم؟

اسماعیلی افزود: من یک صحبت هم با بازیکنان پرسپولیس دارم؛ آقای کمال کامیابی‌نیا و سید جلال حسینی که بزرگ ما هستند. چند سال پیش روزبه چشمی در استقلال حرف می‌زد و مشکلات را می‌گفت، اما می‌گفتند جوسازی نکنید . من از شما خواهش می‌کنم، دعوت‌تان می‌کنم به تمرین استقلال که فقط رختکن ما را ببینید. شما اگر مشکلات ما را داشتید این نتایج را نمی‌گرفتید. واقعاً دم بازیکنان گرم. دیگر نمی‌دانم چه بگویم و ۶ سال است که با ما این کار را می‌کنند. هرچه می‌گوییم هم کسی نمی‌خواهد بشنود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار هستید یا تغییر دولت شرایط برای استقلال تغییر کند یا خیر، اظهار داشت: خدا کند درست شود. در این سال‌ها جز وعده و وعید چیزی ندیدیم. هفته قبل جلسه هیأت مدیره بوده و به آقا فرهاد قول‌هایی دادند که عملی نشده است.

حرف‌های فرشید اسماعیلی را در ویدئوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اخه بنده خدا تو ک با تیم قطری تمام کردی 35میلیاردم میخای بگیری دیگه این اداها رو درنیار ک بعد بگی من میخاستم بمونم نزاشتن نمونه اش و خودمونم داشتیم همین شجاع رو میگم
    • مهیار IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      خب تا هوادار گول اینا بخوره وضعیت همینه آخه با قراردادهای 14 میلیاردی هر بازیکن ججور باشگاه بتونه سرپا بمونه ادعاهای عاشقی برای تماشاگر درنیاید فقط از خنده آدم نمیتونه چی بگه؟؟ گیر رختکن و غذا برای این قراردادها و هدیه 2.5 میلیاردی چطور با این بهونه ها ضعف خودتون توجیه میکنید؟!!!! درد بازیکن پولکی و هوادار ساده ای که حرف شما رو قبول میکنه همین نتایج هست بهش افتخار هم میکنی نادری پرسپولیس چند می‌گرفت اینجا چی؟؟ غفوری و خود شما و...بس کنید خجالت داره این بهونه های صدمن یه غاز
  • sohrab RU ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    فرچیپ جان وقتی بازیکنی که اول فصل از هیئت مدیره هدیه۲/۵میلیاردی دریافت گرفته برای توجیه ضعف فنی درزمین استناد به وضعیت رختکن تیمش،، می‌کنه در خوش‌بینانه ترین حالت گداگشنه‌ست زیرا که مگه تجهیز یه رختکن چقدر خرج داره؟ یه ماشین لباسشویی هم بذار تنگش پرسپولیس هم نان هزینه‌هایی که اولین فصل حضور برانکو،، ازراه صرفه جویی پرهیز از جذب بازیکنان گل‌درشت وبه‌جاش اختصاص به تجهیز کمپ تمرینی باشگاه وچمن مجموعه داده شده را داره می‌خوره اون از داریوش شجاعیان که میگه کباب دوست نداره اینم از فرچیپ که باهدیه ۲/۵میلیاردی چسناله رختکن درمیاره شرم
    • گدا زاده های با پول IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      منطق لنگی جماعت اینه، آخه شما یی که این ۸سال از همه طرف شارژ شدین چه میدونی درد استقلال و هوادار استقلال رو پاپا مسطوط نزاشته آب توی دلتون تکون بخوره #حکومتی
  • ایدا IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    میگه جا تمرین نداریم خوب عزیز من این مشکلاتو چه به پرسپولیس؟!از پس همین یه کارم مدیراتون بر نمیان؟ بعدشم اون موقع که تیم سوگولی جنابالی مثله همین الانش به دنبال خرید بازیکنان میلیاردی(تیام،جباروف...) بود برانکو ورزشگاه درفشی فر تجهیز کرد میخواستین شمام ولخرجی نکنین به ما چه! بعدشم چرا یاد گرفتین باخت میدین تقصیر پرسپولیسو وزیره میبرین تلاش تیم بود پولم ندارین سناریوی قشنگیه برا این مدت کوتاهی که مونده. خدا خدا میکنم که زود تر این سلطانی فر عوض شع تا ببینم دیگه چه بهانه ای برا باختاو ضعفاتون میخواین بیارین!!!!
    • آبی آرنا IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      سلام تا شخص سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد،
  • عقاب تیز بین IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    سید جلال و کمال بیان رختکن شما ببینن تا بفهمن چرا نتیجه نمیگیرید واقعا حرفت خنده دا ره به ایناچه 0
  • مرادی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    فرچیپخخخخ
  • رضا IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    باسلام این سیدجلال اگرخدایی نکرده یک اشتباه داوری اونم ۵۰×۵۰ روبه نفع حریف بگیرند مین وزمان روبه هم میدوزه که نمیزارندماقهرمان بشیم حالا ازچی صحبت میکنه درموردقراردادهاهم خیلی مانورمیدن بابازمان رویانیان هم شمارو دیدیم باکارت سوخت حالا ترابی که به خاطرپول رفت حالا مجانی براتون بازی می‌کند مقانلو صلواتی اومده بازی میکنه کمال گوزوهم فقط به عشقش بازی میکنه بریدباباخودتونید
  • مجید ارتش سرخ IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    فرشید اسماعیلی حرف الکی زیاد میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی