سخنرانی رئیس جمهور منتخب به نفع استقلال شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نوازی مربی پدیده می‌گوید قطع برق ورزشگاه آزادی در روند رو به جلوی تیمش برای گلزنی به استقلال تاثیر داشت.

خبرورزشی - محمد نوازی مربی شهرخودرو با انتقاد از قطع برق ورزشگاه و زمان برگزاری مسابقه استقلال - پدیده گفت: قطعی برق در روند رو به جلو بازیکنان تاثیر می‌گذارد. تیم ما به استقلال فشار می‌آورد که برق ورزشگاه رفت. فکر می‌کنم نمی‌دانستند که در این مکان بازی برگزار می‌شود. مگر فوتبال اندازه کارهای سیاسی ارزش ندارد؟ باید یکی از برنامه‌ها را لغو می‌کردند.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم برگزاری مراسم آقای رئیسی (رئیس جمهور منتخب) در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری به برق ورزشگاه فشار آورد. برای فدراسیون فوتبال متاسفم. برنامه بازی را هم عوض کردند و ما دو ساعت قبل از بازی فهمیدیم. مگر نمی‌دانستند در این ورزشگاه برنامه سیاسی هست؟ به تیم‌های پایین جدول اهمیتی داده نمی‌شود. باید داور خوبی می‌گذاشتند و برنامه ریزی خوبی انجام می‌دادند.

یکی از حاشیه‌های دیدار تیم‌های فوتبال استقلال - پدیده نیز جلوگیری از ورود خبرنگاران به داخل ورزشگاه بود. تسنیم در این زمینه نوشته است: به دلیل سخنرانی آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب مردم در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی، اجازه ورود خبرنگاران به داخل ورزشگاه داده نشد و آنها مجبور شدند با خودروهای خود با طی کردن مسافتی طولانی از در خانه کشتی وارد ورزشگاه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی AE ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    آقای نوازی شما آن روز که در مقابل انجام نشدن بازی معوقعه با استقلال و نبودن قائدی و کنسل شدن بازی از سوی استقلال !!!!!!!!!!!!!!! سکوت کردید بازی را باختید ، من مطمئن هستم اگر به جز استقلال تیم دیگری بود و بازی آن تیم به خاطر یک بازیکن لغو می شد شما ساکت نمی ماندید بخصوص اگر آن تیم پرسپولیس بود
  • آنتی دروغگو! IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    آره حتی شنیدم افزایش دیروز شاخص بورس هم دلیل دیگه کمک به برد استقلال بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناپدید مثل پدیده IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    نیست که پدیده یه گل از استقلال جلو بوده برای همین به نفع استقلال شده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ سبک مغز نباشیم
  • حسین IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اقای نوازی از شما بعیده ماکه بازی رو دیدیم این بود که تا قبل قطعی برق بازی دست استقلال بود و مالک توپ و میدان استقلال بود و بعد از قطعی برق بچه های استقلال تمرکزشون بهم ریخت و تا استانه تساوی و حتی شکست هم رفتند ولی در مجموع تیمتان خوب و قابل احترام بود و مردانه جنگید برایتان در سایر بازیها ارزوی موفقیت می کنم در مورد داوری هم کارشناسان داوری همه نظر داور رو تایید کردند امیدوارم شما هم موقع عصبانیت مصاحبه نکنی بالاخره کاراکتر محمدنوازی نباید با این نوع مصاحبه ها خراب بشه و قدر کاراکتر دوست داشتنیت رو بدون.
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    کیسه بعد مدت ها با باند بازی و حقارت بازی رو برد طبق آمار موثق برق ورزشگاه توسط فرناز جان قطع شده تا از جلوی سقوط آزاد کیسه به لیگ ۲ جلوگیری کند و قراره به زودی نتیجه این بازی ۶ بر ۰ به نفع شموشک نوشهر اعلام بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی