۲
سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
۲ |
۵
واکنش رسانه ترکیه‌ای به تمجید اسکوچیچ از حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحبت‌های سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران درباره مجید حسینی مورد توجه رسانه ترکیه‌ای قرار گرفت.

خبرورزشی - و به نقل از ۶۱Saat ترکیه؛ دارگان اسکوچیچ در پایان دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و صعود ایران به مرحله نهایی این رقابت‌ها از روحیه حرفه‌ای و شخصیت مجید حسینی در اردوی تیمش تمجید کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اعلام داشتن مدافعان خوبی از ندادن زمان بیشتری به مجید حسینی برای بازی ابراز تاسف کرد.

بر اساس این گزارش؛ مجید حسینی که پس از پایان قراردادش با ترابزون‌اسپور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت دو پیشنهاد از تیم‌های سوپرلیگ ترکیه شامل آدانا دمیراسپور و گزتپه دریافت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    بازی با عراق نسون داد که اسکوچیچ اصلا در سطح تیم ملی نیست و هیچ تاکتیک و برنامه مشخصی برای تیم ملی نداره. شما بازی با عراق رو نگاه کنید می بینید که ما هیچ چیزی توی این بازی نمی بینیم الا یک گلی که روی حرکت انفرادی به ثمر رسید. اصلا هیچ فوتبالی مردم ندیدیند. حالا در مراحل بعد مقابل تیم های گردن کلفت آسیا اگه اسکوچیچ باشه صعود به جام جهانی غری ممکنه. اونجا دیگه عراق ضعیف شده و بحرین ضعیف نیستن. باید هرچه زودتر یک سرمربی درجه یک خارجی بزای تیم ملی بیاریم و اختیار کامل هم داشته باشه که نفرات تیم ملی و دستیاران خودش رو انتخاب کنه نه اینکه بهش دیکته کنن از قبل که کدوم بازیکنان رو دعوت کن و کدوم ها رو دعوت نکن یا دستیارت کی باشه و کی نباشه.
    • .،. IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      والا منم بخدا موافقم با وجود اینکه حتی خوب نتیجه می گرفت بازم تیم بدون تاکتیک و بی برنامه ایه و بیشتر مث لیگ ایران توپ رو هوائه همین جوری مث گل کوچیک بازی میکنن و نیازی هم به شانس اینا نبود تیمای ضعیفو زدیم جلو عراقم که همش‌ وقت کشی بود و از همه عجیب تر یه بازیکن با استعداد مث قدوس که همیشه روی بازی روند مثبت داشته رو نیمکت نشین امثال حاج صفی میکنه این تیم خوب نتیجه گرفت اما اصلا تیم مطمئنی نیست که تو جام جهانی بریم شگفتی سازی تهش بریم نمی گم جلو برزیل و آلمان و فرانسه اینا که سر گروهن جلو یه تیم معمولی آفریقای مث ساحل عاج هم هیچ شانسی برای برد یا مساوی نداریم شدیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی