نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
مجیدی یا مددی؛ تغییرات گسترده در راه است؟/ تصمیمات مهم سلطانی‌فر برای استقلال
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به احتمال فراوان در مجمع فردای باشگاه استقلال شاهد تغییرات گسترده در هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود.

خبرورزشی - روز گذشته مهدی علی نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اختلافات در باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال طی هفته‌های اخیر دچار اختلافاتی بین مدیرعامل و هیات مدیره اش شده که این اختلافات آثارش را روی تیم گذاشته و دلخوری‌هایی ایجاد کرده که باعث شده آدرس غلط به مربیان یا بازیکنان داده شود. البته قرار است تصمیمات جدیدی گرفته شود و ما مذاکراتی با کارگزار انجام دادیم تا ان‌شاالله شرایط بهتری حاکم شود.

معاون وزیر ورزش در صحبت‌های خود در خصوص اینکه آیا احمد مددی از استقلال جدا می‌شود یا هیات مدیره به صورت سربسته گفت: ان‌شاالله تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع باشگاه باشد.

با صحبت‌های مهدی علی نژاد مشخص است که تغییراتی در استقلال شکل خواهد گرفت و در مدیریت این باشگاه شاهد رفت و آمدهایی خواهیم بود. در جلسه مجمع فردای باشگاه استقلال که مسعود سلطانی فر در آن حضور خواهد داشت تغییرات گسترده ای در بین اعضای هیات مدیره این باشگاه شکل خواهد گرفت.

ظاهرا وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خود را برای تغییرات در استقلال گرفته و به احتمال فراوان شاهد جدایی تمامی‌ اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود. از سوی دیگر شایعاتی پیرامون حضور علی نامداری در بین اعضای هیات مدیره شنیده شده ولی به نظر می‌رسد وزارت روی این گزینه هنوز به جمع بندی نرسیده و احتمالا وی هم در بین گزینه‌های جدید هیات مدیره این باشگاه حضور نخواهد داشت.

در نشست فردا که در حاشیه جلسه هیات دولت برگزار می‌شود اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و احتمالا تا پایان ساعت اداری معرفی خواهند شد. در این بین همه منتظر هستند تا تکلیف احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و به نظر می‌رسد با توجه به گزارش‌هایی که به وزارت ورزش ارائه شده مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد مگر اینکه وزیر ورزش در دقیقه ۹۰ تصمیم به تغییرات در راس مدیریت این باشگاه بگیرد.

در حال حاضر حجت نظری، مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند و اسماعیل خلیل زاده بعد از مشکلات قضایی از این باشگاه جدا شد. علی نامداری هم به عنوان مشاور هیات مدیره این باشگاه فعالیت می‌کند اما ظاهرا جدایی این نفرات از بدنه مدیریتی استقلال جدی است و نفراتی جدید به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی خواهند شد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر موضع گیری‌های تندی علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داده اما به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان تصمیم ندارد تحت تاثیر صحبت‌های مجیدی اقدامی‌انجام دهد. مساله ای که روز گذشته و از صحبت‌های علی نژاد نمایان شد و وی در اظهارات خود تاکید کرد مجیدی در چارچوب وظایف خود عمل و صحبت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    لنگ محمدی(همونی که از ربیع خواه درصد میخواست) تهدید کرده بود زود مدیر عامل لنگ را عوضش کردن و اون بنده خدا(رسول پناه) هرچی خواست حرف بزنه کسی هم اجازه بهش نداد تو استقلال 40میلیون هوادار میگه مددی را نمی خوایم وزارت ورزش میگه مددی باید بمونه. حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
    • تاجی طبرستانی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      دقیقا مشکل شش سال اینجاست همین مسایل مدیریتی .... اونوقت یه عده هوادار و پیشکسوت دلقک ماب لنگی مزه می ریزن ک وزیر ک گل نمیزنه
  • حسین IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اگر مددی عزل نشود باید مربیان و بازیکنان تمرین و مسابقه را تحریم کنند و زیر بار حرف وزارت لنگپولیس (ورزش !!!) نروند
    • استقلال قهرمان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      رئیس جمهور را مردم تعیین میکنند برای اجرای کارهای مردم و کشور وزیر نماینده رئیس جمهور یا در واقع وکیل او در اموراجرایی کشور و در واقع مردم است وزیر یا وکیل یعنی نماینده مردم وزیر غیر از اجرای کارهایی که برای منافع و مصالح کشور و مردم است مگر کار دیگری هم دارد ؟ وزیر ورزش و همکارانش گویا در مورد تیم استقلال روش ضد مردم و توهین به شعور مردم را پیش گرفته اند و مردمی که انقلاب کردند تا طاغوت و طاغوتیان را کنار بگذارند این عده را اگر به صف مردم نپیوندند و همچنان در حال دهان کجی به مردم باشند سر جایشان خواهند نشاند
    • ابوالفضل IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      بهترین راه همین تحریم درصورت عزل نشدن مددی هستش
  • بادکنک آبی: IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    بهترین کار ممکن رو میکنه. هیئت مدیره استقلال یه مشت آدم دهن‌بینند که تحت تاثیر طرفدارا توی فضای مجازی پشت مدیرعامل تیمو خالی میکنن و تسلیم خواسته‌های نابجای مجیدی و طرفدارای بی‌عقلش میشن. بهترین کار ممکن برکناری هیئت مدیره و شخص فرهاد مجیدیه که باز میخواد مثل پارسال آشوب به پا کنه و یه مدیر دیگه رو بزنه زمین. وزارت ورزش باید مثل علی دایی که ممنوع‌الکارش کرده باید مجیدی رو هم خونه‌نشین کنه تا یاد بگیره که به امنیت ملی و روانی کشور خدشه وارد نکنه. مجیدی باید یاد بگیره که برای عدم نتیجه‌گیریش دنبال بهونه نباشه و دائم به مددی و سلطانی‌فر و آذری جهرمی و پرسپولیسیا بد و بیراه نگه. مربیگری بچه‌بازی نیست که هر بچه‌ای از راه میرسه بشه مربی استقلال و پرسپولیس. ایشالله فردا که برکنار شد و ممنوع‌الکارش کردن و حسرت مربیگری رو تو دلش گذاشتن اون وقته که بیاد مجیز مددی رو بگه که راش بده به باشگاه استقلال. مربی‌ای به پررویی مجیدی ندیدم و نخواهم دید.
    • بی نام IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      من موندم چرا این اقای بی کارنامه چجوری میشه مربی تیم استقلال. کلا دنبال حاشیه هستن ایشون. انگار نه انگار استقلال این همه طرفدار داره . و برا حکومت دولت این دو تا تیم خیلی مهم هستن .چون کلی از مردم بهش نگاه میکنن . به اعمال و رفتار همه کسانی که توی این تیم بازی و کار میکنن . ایشون هنوز به شعور اجتماعی نرسیده تا بدونه کجا هست. فکر کرده حالا که پول دار شده از طریق تیم های غربی. میتونی هر رفتاری توی مملکت ما بکنه . واقعی کسی نیست جلوی ایشون وایسته. اینقدر بدبخت شدیم ما . بابا تموم کن کولی بازی هات رو. دوره این کارها تموم شده اقای مثلا باکلاس . حتی ۲۰ درصد پیشکسوتان استقلال قبول ندارن شمارو
    • ابی بیکران IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      به جرات میگم امثال شماها بی وجدان ترین آدمهاییهستید که در دنیای ورزش دیدم...وزیرورزش سابق و فعلی با تصمیمات نابخردانه و عمدی و انتصاب مدیران بی سابقه و بله قربان گو در تلاش برای نابودی استقلال بزرگ بودند و هستند وگرنه تیمهای ایرانی در یک سطح هستند و تنها نکته تاثیر گذار ثبات مدیریتی و امکانات خوب هست که فقط متعلق به تیم قرمز است و استقلال حکم بچه سرراهی دارد که حتی درگیر تهیه یک کفش ساده تمرین است...حدهای وقاحت و بی وجدانی را با منفعت طلبی و نادیده‌گرفتن حقوق دیگران جابجا کردید...اگر وجدان ندارید حداقل مرد باشید.
  • بی افتخار مثل لنگ IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    عمرا وزارت ورزش مددی رو عوض کنه. مگه این تیم لنگه که فقط با یه تشر گلممد مدیرعاملش رو عوض کنن؟
    • استفراق وطن فروش IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      واقعا روت میشه میگی بی افتخار لامصب منج ساله هرچی جام بوده درو کردیم چی بلغور میکنی واسه خودت وقتی میگی لونگ ما پرسپولیسیها یاد اولنگا میافتیم البته بی اختیار نمیدونم چرا خخخخخخ
  • مردم قمارخانه عبده رو بستنن IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خدایا چی میگن این مافیاهاا؟ یعنی هیات مدیره، کادر فنی تیم، بازیکنان، سرپرست و کادر اجرایی، هواداران، پیشکسوتان تیم همه دارن میگن این مدیرعامل داره تیم رو نابود میکنه، اونوقت همه اعضا هیات مدیره باید عوض بشن جز مدیرعامل؟؟
  • # دادگاه نامدیران ورزش و فوتبال IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    وزارت ورزش با مسئولیت مسعود سلطانیفر هیچگاه در مورد مدیران سالم استقلالی و دلسوز و حضور آنها در هیئت مدیره به جمع بندی نرسیده و نخواهد رسید چنانچه طی این مدت چهار پنج سال اخیر نرسید پس هواداران استقلال و دلسوختگان تیمی با 8 دهه سابقه و اصالت استقلالی های پرافتخار به هوش باشید که این نالایقان کاری که طی سالها نکرده اند در این چند روز باقیمانده نیز نخواهند کرد در مقابل مافیای هفت سر باید فقط با مشت آهنین و کوبنده حاضر شد و در مقابل ظلم باید آتش به اختیار بود لازم است هواداران میلیونی استقلال همراه با مدیران پیشکسوتان و نام آوران این تیم منسجم و یکدل فریاد خود را به گوش مسئولان رده بالای کشور برسانند
  • امید IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    واقعا خجالت آور تصمیم چی رو بگیره سلطانی فر بعد از اینکه پنج سال برای تیم محبوبش همه کار کرد از این ور استقلال نابود کرد هیچ وقت سی میلیون هوادار از این آقا نمیگذرن
  • قمارخانه عبده سرنگون شد IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    به خدا جلسه فردا هم الکیه. فقط نمایش میدن که مثلا ما به هر دو تیم رو به یک چشم نگاه میکنیم. دروغگوهای حرفه ای
  • آبیم IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خدا ازشون نگذره فقط یه روزی جواب پس میدن و اون روز دیر نیست
  • علی محمودی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    به نظر بنده وقتی تیمی در چهار سال گذشته این همه مدیر عوض کرده .یک جای کار می لنگه.روزی مربی عوض می کنند.یک روزی در اوج بازی ها بازیکن می فروشند.یک روز دیگه پول بازیکن ها رو نمی دهند.به نظر شما این دردسر و مشکلات می تونه اتفاقی باشه .صد البته خیر .
  • لنگی های کیسه کش IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    هدفشون نابودی استقلال بود که اونم انجام شد!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی