نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
آلمان – مجارستان؛ تیرخلاص به مجارها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آلمانی‌ها با یک مساوی هم به مرحله بعد می‌روند، اما صدر جدول گروه F یورو ۲۰۲۰ را نشانه گرفته‌اند.

خبرورزشی - امشب در ورزشگاه آلیانتس‌آرنای شهر مونیخ، آلمان در آخرین دیدارش در گروه F یورو ۲۰۲۰ به مصاف مجارستان خواهد رفت. در این نبرد حساس هردو تیم شانس صعود دارند، ولی آلمانی‌ها با یک برد شرایط‌شان به مراتب بهتر است.

آلمان؛ تشنه موفقیت

یواخیم لو نشان داده هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. او لشکری شکست‌خورده را تبدیل به تیمی حریص و تشنه موفقیت کرده است. مقابل فرانسه با وجود این که تیم برتر و سوار بر بازی بودند، غافلگیر شدند و شایستگی کسب امتیاز را هم داشتند. با این حال حق‌شان را مقابل پرتغال گرفتند و از دقیقه یک کوبنده ظاهر شدند. ۴ گل زدند و باز هم می‌توانستند گلزن باشند. حالا آلمان برای صعود باید رقیبی را از پیش‌رو بردارد که با دفاع مستحکمش پرتغال و فرانسه را به دردسر انداخته. با چیزی که از مانشافت دیده‌ایم، نباید مجارها برای‌شان چالش درست کنند.

مجارستان؛ نجات از گروه مرگ

تیم مارکو روسی مقابل پرتغال بدشانس بود که با اشتباهات فردی بازی را واگذار کرد. شاید در آن دیدار هم اگر حواس‌شان بیشتر جمع بود، می‌توانستند حالا ۲ امتیازی باشند. با این حال با یک امتیاز هنوز هم شانس صعود دارند، ولی این شانس زیاد نیست. جنگیدن تا آخرین توان مجارستان را تبدیل به تیمی خاص کرده. شاید تکمیل‌کننده عملکردشان در مونیخ یک برد شگفت‌انگیز باشد. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و مجارستان هم ناامید نخواهد بود. دوره قبلی که صدرنشین شدند، اما این دوره گروه مرگ کارشان را سخت کرد.

آخرین جدال
ژوئن سال ۲۰۱۶ قبل از یورو ۲۰۱۶، آلمان با ۲ گل مجارستان را شکست داد. مولر و لانگ (گل‌به‌خودی) برای مانشافت گلزنی کردند.

آمار بازی
۳۴) آلمان و مجارستان ۳۴ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند، ژرمن‌ها ۱۳ بازی را برده‌اند و مجارها برنده ۱۱ بازی بوده‌اند. ۱۰ بازی هم مساوی شده است.
۲) جالب است بدانید ۳۲ بازی بین آلمان و مجارستان دوستانه بوده. ۲ بازی رسمی‌شان در جام‌جهانی ۱۹۵۴ بود که اولی را مجارستان برد و دومی که ارزش بیشتری داشت و فینال بود را آلمان برد تا قهرمان شود.
۸) فقط انگلیس در سال ۱۹۰۹ بیشتر از مجارستان به آلمان گل زده. در جام‌جهانی ۱۹۵۴ مجارستان موفق شد ۸ بر ۳ آلمان را شکست دهد.
۳) پس از ۲ دوره ناکامی در صعود از مرحله گروهی در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴، آلمان در ۳ دوره گذشته یورو بین ۴ تیم برتر تورنمنت بوده است.
۳) مجارستان هیچ‌گاه در مرحله گروهی یورو حذف نشده. ۲ حضور اول‌شان که زمان ۴ تیمی بودن مرحله نهایی بود. در یورو ۲۰۱۶ هم صدرنشین گروه‌شان شدند.
۲) آلمان در ۲ دیدار با هدایت یواخیم لو مقابل مجارستان پیروز شده و هیچ گلی هم دریافت نکرده است.

مصدومان و محرومان
توماس مولر و لوکاس کلوسترمن مصدوم هستند و بعید است به این بازی برسند. متس موهلس، ایلکای گوندوغان و سرژ گنبری هم آسیب‌دیدگی دارند ولی احتمالاً آلمان را همراهی خواهند کرد. دومینیک سوبوسلای و ژولت کالمار هم مثل دیدارهای قبلی مصدومان مجارستان هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم
آلمان:
نویر، گینتر، هوملس، رودیگر، کیمیش، گوندوغان، کروس، گوسنس، هاورتس، گورتسکا و گنبری
مجارستان: گولاچی، بوتکا، اوربان، آتیلا سالای، نگو، کلین‌هیسلر، ناگی، شافر، فیولا، آدام سالای و شالای

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی