نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ناراحتی مدیران پرسپولیس از نوراللهی/ حرف‌های عجیب ستاره سرخ‌ها بعد از توافقش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس بعد از بازی برابر تراکتور صحبت هایی را مطرح کرد موجب تعجب مدیران پرسپولیس شد.

خبرورزشی - احمد نورالهی هافبک ملی پوش پرسپولیس در پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در سوپر جام که منجر به قهرمانی سرخ پوشان شد در گفتگویی با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش همه چیز را به مدیران پرسپولیس مرتبط دانست و گفت بروید از مدیران باشگاه بپرسید. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود هافبک سرخ ها برای ماندن در پرسپولیس با مدیران این تیم به توافق رسیده است.

طرفداری در این خصوص نوشت: نورالهی در حالی این ادعا را مطرح کرد که هفته هاست باشگاه پرسپولیس به طرق مختلف چه به صورت شفاهی و چه به صورت کتبی از بازیکنان تمدیدی درخواست کرده تا در باشگاه حاضر شده و برای تمدید قرارداد در فصل آینده مذاکره کنند. مسئولان باشگاه پرسپولیس حتی به این دعوت ها هم بسنده نکرده و از طریق رسانه ها و حتی فضای مجازی نیز خواهان حضور بازیکنان در محل باشگاه شده اند. اما جالب اینجاست که بازیکنان نه تنها دعوت باشگاه برای تمدید قرارداد را نادیده گرفته اند بلکه نورالهی به عنوان کاپیتان تیم نیز به راحتی از این سوال طفره رفته و مدعی است باشگاه باید در این مورد پاسخگو باشد. پاسخی که باعث شد تا مدیران پرسپولیس خود را برای یک شطرنج تکراری آماده کنند. شطرنجی که چند سالی است در پرسپولیس تکرار می‌شود.

بازیکن دوست دارد به تیم های خارجی برود، اما باشگاه را مقصر می‌داند و توپ را در زمین باشگاه می‌اندازد تا هواداران، مدیران را عامل اصلی جدایی ها تلقی کنند و در صورتی که بخواهند بعد از ۶ ماه یا یک فصل به پرسپولیس برگردند، هوادار آنها را با آغوش باز بپذیرد. باید دید نوراللهی از موضعش کوتاه می‌آید یا مسأله دیگری در میان است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    هر بازیکنی خواست بره از تیم بنظرم نباید خیلی سخت گیری کرد . البته نه اینکه به حرف ها و درخواستش توجه نکرد . ولی بعث اینه ی عده دنبال سر کیسه کردن هستن . دقیقا همون بلائی که چند تا بازیکن سر مدیرعامل قبلی استقلال آقای سعادتمند آوردن. بنده خدا تحت فشار هوا داران مجبور شد ارزش واقعی برخی بازیکن هارو چند برابر بده . حتی قرارداد کاپیتان اول تیم رو با اینکه قرارداد داشت . مجبور شد هم زمانش رو طولانی کنه هم مبلغ قرارداد رو ۷ یا ۸ میلیارد برا هر سال تغییر بده . این موارد باعث میشه دخل و خرج با هم جور در نیاد.بعد برخی از دوستان میگن که بازیکن های ما نزدیک پایان فصل مثلا ۴۰ درصد دریافتی داشتن . خوب معلومه وقتی قرارداد ۲ میلیاردی میشه ۸ یا ۷ میلیارد معلومه باشگاه نمیتونه پرداخت کنه در حالی که ۴۰ درصد اون مبلغ عملا از مبلغ واقعی دوبرابر بیشتر پرداخت شده و تازه طرف نصف همونو طلبکاره . بعدش فریاد میزنن که وای بما پول نمیدن . وزیر و وکیل مقصر هستن . زمین و زمان رو بهم میدوزن آقای مجیدی. اگر درست میگید برید قرارداد بازیکن ها رو اعلام کنید. یا نه برید بررسی کنید . اینو همه میدونن.الا فرهاد جان.
    • یه بنده خدا: IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      جانا سخن از زبان ما میگویی. ما هم این حرفا رو قبلا زدیم اما ظاهرا مرغ فرهاد مجیدی یه پا بیشتر نداره و میگه بعضی بازیکنا ۲۵ درصد قراردادشونو گرفتن. ۲۵ درصد ۱۴ میلیارد حتما. سعادتمند بیچاره زد رو دست فتح‌الله‌زاده با این قرارداد بستنش. این دو تا مدیر بازار نقل و انتقالات ایرانو زدن ترکوندن و با مدیریت فاجعه‌شون باعث شدن قیمت بازیکنها بشه سه برابر و در بعضی موارد ده برابر ارزش واقعی. اگه مددی بمونه استقلال یواش یواش درست میشه اما اگه بره روزبه‌روز بدتر میشه.
  • هوادار فوتبال IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    منظور نورالهی این بود که پیشنهاد مبلغ تمدید رو داده (10 میلیارد بدون آپشن) و حالا مدیران باشگاه باید جواب بدهند که حاضر هستن با این مبلغ تمدید کنن یا خیر؟ در واقع توپ تو زمین باشگاه هست.
  • رمض IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    احمد جان همه ی ما پرسپولیسیها عاشقت هستیم و از زحماتت بسیار ممنونیم , اگه در پرسپولیس بمونی خیلی خوشحال میشیم.
  • امیر IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اخه بحث اینه که یک تیم خاص میتونه پول بازیکناشو بده با وجود قراردادهای میلیاردی. اما استقلال نمیتونه. اونا از پرتقال میتونن رضایت نامه بگیرن استقلال از تیم شهرستانی نمیتونه.
    • فوتبالی IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      ای جان!چ خوب حرفای استادهوچیگرمجیدی روتکرار میکنه!!اون قطری ترابی بازیکن فصل قبل خودمون بودکه باتیمش فسخ کرده بود!اون پرتغالی هم قرضی اومدکه اونم تازه رفته بودو نیمکت نشین بود!دوست عزیززمانی که مابخاطرنبودبودجه رفتیم جونیورگرفتیم با۷۵۰هزار،شمادیاباته روگرفتین با۳ملیون دلار!وقتی بابودیمیرگرفتیم با۸۵۰هزارشمامیلیچ روگرفتین با۲۵میلیارتومن! وقتی مایک خارجی نداشتیم توزمین شما۲تا۲تاداشتین ودارین!انقدهوچیگرنباشیدوجای حرف عمل کنید!توی۱۰سال اخیربه کدوم جام معتبر رسیدین؟واسه اینه ک مثه پیرزنها فقط غرمیزنین وهمه چیزرو اماده میخواین چون بهش عادت کردین!!
  • م IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اینا باید بدونن با پرسپولیس بزرگ شدن . هر کی میخاد بره به سلامت پرسپولیس بزرگ تر از نورالهی و این بازیکناست
  • امین پرسپولیسی666666666 IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    احمد جان خیلی از شما ممنونیم برای پرسپولیس زحمت کشیدی حالا هم اگه دوست نداری تو پرسپولیس بمونی و دلت میخواد بری تیم های خارجی لطفاً مدیران رو تحت فشار نزار به سلامت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی