نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چه کسانی به اسکوچیچ گفتند تیم ملی بیشتر از ۴ گل به کامبوج نزند؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر نمی رسد با توجه به اتفاقات رخ داده، رابطه خوبی میان رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی برقرار باشد.

خبرورزشی - ماجرای دراگان اسکوچیچ و شهاب عزیزی خادم دارد به جاهای باریک کشیده می شود. موضوعات میان این دو از روز انتخابات آغاز شد. جایی که بلافاصله پس از انتخاب عزیزی خادم در روز ۱۰ اسفند ۹۹ اسکوچیچ به سمت وی رفت تا تبریک بگوید اما رابطه خیلی گرمی میان این دو شکل نگرفت. بعدا در نخستین جلسه طرفین، یخ رابطه نشکست و اینچنین بود که دراگان متوجه شد مربی مورد نظر و ایده آل تیم جدید مدیریتی فدراسیون نیست.

تکذیب هایی که تکذیب شد

این درست است که فدراسیون فوتبال پیش از رقابت های منامه با انتشار تصاویری از برانکو از اسکو حمایت و اخبار قطعی مذاکره با مربیان دیگر را رد کرد اما گذشت زمان نشان داد اخباری که در این زمینه در یک سایت منتشر شد و بعدها در رسانه های دیگر هم به انتشار رسید صحت داشته و در واقع تکذیبیه های فدراسیون تکذیب شد!

حامیان مربی کروات در هیات رئیسه در موضع ضعف

حیدر بهاروند و میرشاد ماجدی در حال حاضر دو حامی درجه یک دراگان اسکوچیچ در هیات رئیسه محسوب می شوند. این دو در انتخاب سرمربی کروات هم نقش موثری ایفا کردند و در ماههای اخیر هم در گفت و گو با عزیزی خادم بارها به وی از عملکرد دراگان اطمینان خاطر دادند اما این بار در پیچ تاریخی تغییر سرمربی تیم ملی به نظر می رسد نتوانند در تصمیم گیری کلی تاثیر زیادی ایفا کنند.

ماجرای بازی کامبوج را شفاف کنید!

فدراسیون فوتبال که در مهار و کنترل افکار عمومی ضعیف ظاهر شده هر روز با انبوهی از ابهامات روبرو می شود برخلاف وعده های عزیزی خادم در شفاف سازی گام موثری در این خصوص برنمی دارد. امیدواریم این بار عزیزی خادم و مشاوران به این شایعه پاسخ بدهند که چه فرد یا افرادی قبل از بازی با کامبوج به دراگان اسکوچیچ گفته اند در این بازی بهتر است تیم ملی بیش از ۴ گل نزند؟ دلیل گفتن این موضوع اساسا چه بوده و از زبان چه افرادی طرح شده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هوادار فوتبال IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    جادوگر!!
  • علی US ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اسکوچیچ قدرت انتخاب پنالتی زن هم برای تیم ملی نداره. کاریزما و دانش روز در حد صفر!
  • فرهاد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    مربی بدرد نخوریه با این ویچ ها به جایی نمیرسیم
  • بهزاد دهنائی IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    سلام و عرض ادب مهمترین مسئله این است که در آن زمان بحران هیچکس جسارت اسکوچیچ را نداشت که مربی تیم ملی شود و باموفقیت بازی‌ها ا پشت سر گذاشت. حالااگه پای دلالی و واسطه گری به میان بیاد، آقای رئیسی یه سر اینجا هم بزن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی