نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آرزوی پورحیدری محقق شد/ استقلالی‌های لیگ برتری بیشتر می‌شوند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور احتمالی بیش از ۱۰ سرمربی استقلالی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری بی‌شک یکی از نکات جالب توجه لیگ برتر فصل بیست و یکم خواهد بود.

خبرورزشی - حضور پررنگ مربیان استقلالی که هدایت تیم‌های لیگ برتری را به عهده دارند یکی از اهدافی بوده است که منصور پورحیدری در طول حیات خود آن را دنبال می‌کرده است.

حضور نفراتی چون امیر قلعه نویی، محمود فکری، فرهاد مجیدی، علیرضا منصوریان، ساکت الهامی، مهدی رحمتی، رسول خطیبی، علیرضا اکبرپور و جواد نکونام در راس کادر فنی تیم‌های لیگ برتری نشان دهنده آن است که در استقلال پرورش مربی همواره مد نظر بوده است.

با توجه به اینکه رضا عنایتی و امیدرضا روانخواه هدایت تیم‌های هوادار و بادران را در لیگ یک به عهده دارند و تیم‌های آنان نیز جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند احتمالا شاهد افزایش شمار سرمربیان استقلالی لیگ برتر در فصل آینده خواهیم بود. حضور احتمالی بیش از ۱۰ سرمربی استقلالی روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری بی‌شک یکی از نکات جالب توجه لیگ برتر فصل بیست و یکم خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    تا به تیم ناپاک کمک کنند اما سرجمع هیچکدامشون بدرد نمی خورن روی هم بی سواد و لابی گر نمونه اش روانخواه که با استفعای عاشوری اومده و همیشه در حال سقوط دادن تیم هاست و بماند پرونده دلالیش یکیش هم شیشعلی یکیشم امیر مافیا خخخخخخ
  • ناشناس US ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اگر کل لیگ هم بشه کیسه کش محبوب دلها همه اشون می سوزونه
  • حمید علوی CA ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خداوکیلی ما سال‌های سال به منصورخان و سپس به پرویزخان مظلومی ارادت داشتیم. بعید هم‌ میدونم اینجا کسی باندازه ی بنده شناخت و ارادت به این عزیزان داشته باشه. صادقانه ش اینه که هرگز نشنیده بودم آرزوی منصورخان این باشه که لیگ توسط مربیان استقلالی اداره بشه، هرگز. این حرفا رو زدن دروغ پردازی و‌ نوشتم تاریخ به غلط هست. اوناییکه منصورخان رو‌ واقعن و از نزدیک میشناختن میدونن که تمام تمرکز و فکر و ذکر و عشق منصورخان استقلال بود و اصلا به چیز دیگه ای از جمله اینکه کی مربی تیمهای لیگ برتری بشه فکر نمیکرد. اصولا آدمی نبود که طرحهای این فرمی برای فوتبال داشته باشه. فوتبال برای شادروان پدر استقلال صرفن به معنای استقلال بود و بس. کلی از مربیانی که نام بردین هم اصولن شاگرد مستقیم منصورخان نیودن اصلن!
  • عقاب تیز بین IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    دریغ از یه جام
  • ناشناس IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    همینه پیشکسوت کیسه کشا سریع میرن یه تیم و جور میکنن و به خاک سیاه مینشوننش اینه فرق بازیکنا ما با استفراق پیشکسوتا ارتش سرخم تو خود تیم خدمت میکنن پرچمشونم بالاست دم هرچی قرمز دله گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی