مراحل حساس شکایت خطرناک مربی ایتالیایی/ استقلال نگران الهلال است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال بسیار زیاد در مرحله اول فیفا این موقعیت را به استقلال می‌دهد که در صورت محکوم شدن در پرونده مربی ایتالیایی، بلافاصله پس از پرداخت مطالبات استرا بتواند از پنجره نقل و انتقالاتی استفاده کرده و قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کند.

خبرورزشی - داستان شکایت آندره‌آ استراماچونی به مراحل حساس خود رسیده و متأسفانه احتمال دارد استقلال دوباره بابت یک قرارداد خارجی محکوم شود. اتفاقی که اگر رخ بدهد، احتمال دارد فدراسیون جهانی فوتبال برای تحت فشار گذاشتن باشگاه ایرانی، آنها را از فرصت نقل و انتقالات تابستانی محروم کند. درواقع فیفا می‌تواند استقلال را تا زمان عدم پرداخت بدهی خود از جذب بازیکنان جدید محروم نماید ولی احتمالاً بلافاصله پس از صدور رأی، شدیدترین تدابیر اتخاذ نخواهد شد.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه به خبر ورزشی گفت: طبیعی است که اگر در این پرونده محکوم شویم، بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ما به صورت جدی مطرح می‌شود چون یکی از تدابیر جدی فیفا به حساب می‌آید (البته پنجره نقل و انتقالات استقلال همین حالا هم به خاطر ماجرای شکایت لکیچ، مربی اسبق این تیم و وکیل او بسته است) ولی مسئله به معنای آن نیست که ما حتماً نقل و انتقالات تابستانی و فرصت تقویت برای جدال با الهلال را از دست می‌دهیم.

به احتمال بسیار زیاد در مرحله اول فیفا این موقعیت را به ما می‌دهد که در صورت محکوم شدن در پرونده مربی ایتالیایی، بلافاصله پس از پرداخت مطالبات استرا بتوانیم از پنجره خودمان استفاده کرده و قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم. اگر محکوم شویم و حکم به این شکل صادر شود، آن گاه درصورتی که بتوانیم تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی طلب سرمربی اسبق خود را جور کنیم، قطعاً خواهیم توانست از وجود بازیکنان جدید مورد نظر کادر فنی در مسابقه با الهلال سود ببریم ولی شاید اگر زمان پرداخت مطالبات تعویق بیفتد، فیفا جدی‌تر وارد عمل شود و استقلال را به طور مشخص از یک یا دو مهلت نقل و انتقالاتی محروم کند.

چنین اتفاقی طی سالیان گذشته برای تیم‌های غیر ایرانی رخ داده ولی بعید به نظر می‌رسد پرونده استقلال اصلاً به آنجا کشیده شود. در حال حاضر حتی رای خود استراماچونی هم نیامده و ما از بابت پرونده این مربی هیچ محرومیتی نداریم. امیدواریم در نهایت هم رای دادگاه به گونه‌ای باشد که کمترین ضرر به استقلال وارد شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی