نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رونمایی از گزینه‌های سرمربیگری تیم امید/ هر ۴ نفر پرسپولیسی هستند!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم ملی امید با زودی با تعیین تکلیف از سوی اعضای هیئت رئیسه تمرینات خود را شروع خواهد کرد.

خبرورزشی - تیم امید ایران آبان ماه سال جاری بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را پیش رو خواهد داشت. این بازی‌ها در یازده گروه برگزار می‌شود که ایران هم درخواست میزیانی یکی از گروه‌ها را داده است. در پایان بازی‌های مقدماتی تیم‌های اول گروه به همراه ۴ تیم برتر دوم به مرحله نهایی بازی‌ها صعود خواهند کرد. بازی‌های نهایی هم با حضور ازبکستان میزبان و ۱۵ تیم صعود کرده در سال ۲۰۲۲ در تاشکند برگزار می‌شود.

اما چه کسی سرمربی تیم امید خواهد شد؟ گزینه‌های زیادی برای در اختیار گرفتن این پست نامزد هستند که در نهایت اعضای هیئت رئیسه یکی را از بین آنها به عنوان سرمربی امید بر خواهد گزید. اما گزینه‌های سرمربیگری تیم امید چه کسانی هستند؟

۱- حمید استیلی

یکی از این گزینه‌ها حمید استیلی است. او در دوره قبلی هم هدایت گر تیم امید بود اما نتوانست به المپیک توکیو صعود کند. بعد از این بازی‌ها کمیته فنی یک بار دیگر تصمیم گرفت هدایت تیم امید را به حمید استیلی محول کند به خاطر تجربیاتی که در این مسیر کسب کرده بود. بعید است فدراسیون فوتبال فعلی روی حمید استیلی اتفاق نظر داشته باشد؛ به خصوص که او مدت‌هاست مربیگری نمی‌کند. اما نمی‌شود کتمان کرد او یکی از گزینه‌هاست به خصوص که اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال قبلی هم در فدراسیون فوتبال فعلی حضور دارند.

۲- رحمان رضایی

گفته می‌شود سرمربی سابق تیم ذوب آهن شانس زیادی برای تصدی این پست دارد به خصوص که رابطه اش با شهاب الدین عزیزی خادم خوب است. البته در نهایت این اعضای هیئت رئیسه هستند که سرمربی تیم امید را انتخاب می‌کنند و در این نشست عزیزی خادم تنها یک حق رای دارد. رحمان رضایی در تجربه مربیگری در تیم ذوب آهن روزهای ناموفقی را سپری کرد و در نهایت هم از کار برکنار شد اما گویی رییس و مشاوران او بر این عقیده اند اگر فضای کار به رحمان رضایی داده شود می‌تواند در تیم امید روزهای خوبی را برای فوتبال ملی رقم بزند.

۳- امیر حسین پیروانی

برخی از اعضای کمیته ی فنی موافق حضور دوباره امیر حسین پیروانی در راس کادر فنی تیم امید هستند. دفعه پیش فرصت کوتاهی به امیر حسین پیروانی در تیم امید داده شد و از سویی او به همراه تیم زیر ۲۰ سال در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا شرکت کرده بود و در شرایطی نتوانست به مرحله بعدی بازی‌ها صعود کند که برخی از تیم‌ها از جمله تراکتور و استقلال به تیم امید بازیکن ندادند. امیر حسین پیروانی در جایگاه سرمربی به همراه تیم ملی جوانان بعد از ۱۶ سال به جام جهانی صعود کرد و در جام جهانی هم بعد از ۴۰ سال برای تیم ملی جوانان پیروزی به ارمغان آورد.

۴- محسن عاشوری

در دروه ای که فرهاد مجیدی از مربیگری تیم امید کنار گذاشته شد یکی از گزینه‌های پیشنهادی به کمیته فنی محسن عاشوری بود. مربی ای که در دو فصل اخیر و در لیگ یک مربی موفقی بود. هر چند به تازگی از سمتش در تیم بادران در حالی که در رده دوم جدول قرار داشت استعفاء داد. تیم او هم اکنون به همراه امید رضا روانخواه با صعود به لیگ برتر فاصله ای ندارد. محسن عاشوری فصل گذشته به همراه خوشه طلایی هم در لیگ یک خوب نتیجه گرفت و در اولین فصل حضور در لیگ یک به همراه این تیم چهارم شد. محسن عاشوری شروع مربیگری اش هم با تیم‌های پایه پرسپولیس بوده است. باید منتظر ماند و دید که نظر اعضای هیئت رئیسه در مورد او چیست.

ممکن است گزینه‌های دیگری هم برای هدایت تیم امید در نشست اعضای هیئت رئیسه مطرح شود و در نهایت این هیئت رییسه است که تصمیم می‌گیرد چه کسی سرمربی تیم امید شود. جالب اینکه میان کاندیداهایی که از آنها اسم بردیم ۳ نفر پرسپولیسی و یک نفر هم برادرش از سرخ‌های قدیمی‌فوتبال ایران است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مافیای قرمز IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    امیر حسین پیروانی کی تو لنگ بازی کرده که شده پرسپولیسی؟؟؟ کلا چند سال فقط تو برق شیراز بازی کرد و تیم دیگه نخواستش. دوران کمک مربی گری هم تو سرخپوشان دلوار افزار ، داماش تهران، ابومسلم خراسان، سایپا البرز ، گهر دورود لرستان، پارسه تهران بوده
    • حمید علوی CA ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      شخصن دوست دارم محسن آقای عاشوری مربی امید بشه. البته تجربه نشون داده هر کی هم مربی بشه، آخرش باز استیلی موذی میشینه رو‌ نیمکت!
    • حمید علوی CA ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      اصولن خانواده ی پیروانی، از خانواده های مافیایی فوتبال ایران هستن که همشون هم همه جای فوتبال حضور دارن.
  • بنده خدا IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    یکی از یکی بدتر. هرکدومشون تا الان چندتا تیم رو به فنا دادن ولی مافیای لنگی ها باز به اینها میدون میده
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    محسن عاشوری؟؟؟؟؟؟؟؟ با کدوم کارنامه؟؟؟؟؟ استیلی هم همینطور. ایشون هم فقط داره نون گل زدن به آمریکا رو میخوره
    • مهرشاد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      با همون کارنامه فرناز وقتی سر مربی امید شد
  • لنگ ورزشی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    امیرحسین پیروانی رو بخاطر برادرش دکتر فرشچی پرسپولیسی حساب کردین؟؟
  • نمیذارن ما قهرمان بشیم! IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    داغونها به صف شدن. اونوقت میگن فدراسیون استقلالیه. خخخخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    با این اسامی حسرت صعود به المپیک 50 ساله شد
  • قمارخانه عبده سرنگون شد IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    کدوم یکی از اینها تونسته یه تیم محلی رو هم قهرمان کنه؟
  • امیر علی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    غیر محسن عاشوری بقیه اصلا بدرد تیم امید نمیخورن
  • سلمان US ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    تارتار ،حسینی ذوب،کیا،اینا واسه امیدخوبن
    • اشکان IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      دقیقا، تارتار یا حسینی یا همین عاشوری اگر تیم بلند مدت دستشون باشه شک نکن تیم امید المپیکی میشه بالاخره
  • لنگ خاص IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    از بین اینها فقط محسن عاشوری ،مربی خوشفکریه ،بقیه درحد دستیاردوم
  • Retired IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اقاى علوى عزيز از شما بعيده كه چنين كامنتى بزاريد . خانواده پيروانى از قبل از انقلاب در فوتبال ايران زحمت كشيدند و خداييش همشون فوتباليست هاى خوبى بودند غلامحسين رو كه همه ميشناسند و ايشان دفاع اخر تيم حشمت مهاجراني بود كه دوتا قهرمانى اسيا اوردند و به اذهان همه يكى از بهترين مربيان سالهاى نه چنان دور ايران بود ، افشين هم كه ١٠ سال دفاع اخر فيكس تيم ملى و ١٣ سال هم فيكس پرسپوليس بود ، امير حسين هم كه دفاى وسط برق شيراز بود و در سن ٢١ سالگى با مصدوميت شديد كنار كشيد و با زحمت زياد دكترا گرفت و الان هم نه تنها مدرس فيفا همچنين استاد دانشگاه هست و بعد از سالها جوانان ايران رو به جام جهانى برد و اولين پيروزى را بدست اورد ، دو تا برادرشون هم خارج از ايران فوتبال بازى ميكردند ، باور كنيد من كاملا ميشناسمشون و اصلا تو اين جريانات نيستند . سالم باشيد اقاى علوى
    • حمید علوی CA ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      سلام Retired جان. درست میفرمایی. نبایست دو‌تا برادر کوچیکترا رو به کل برادرا (غلامحسین خان و محمد علی) تعمیم میدادم. حق با شماست و‌ممنونم از یادآوریت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی