نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حاشیه‌های عالمیان در انتخابی تیم ملی تمامی ندارد/ نوشاد این بار با لگد به پارتیشن اخراج شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز مطرح تیم ملی ایران، ۲۴ ساعت بعد از انصرافش از انتخابی تیم ملی به مسابقات برگشت، آن هم با لگدهایش.

خبرورزشی - انصراف نوشاد عالمیان پینگ پنگ باز باتجربه و ملی پوش از مسابقات انتخابی، تنها حاشیه او در این دوره نبود و او دیروز، با پایان مسابقه اش مقابل آریا امیری ۱۹ ساله، به رغم برد عصبانیتش را با زدن لگد به پارتیشن های کنار زمین خالی کرد و با کارت قرمز اخراج شد. او که بعد از باخت مقابل هدایی در دور اول انتخابی، در اعتراض به اشتباه داوری از بازی ها انصراف داد، انصرافی که فدراسیون بهانه آن را مصدومیت عنوان کرد، اما به یکباره مصدومیت عالمیان یک شبه رفع شد و او در دور سوم با بهم زدن سیدبندی به انتخابی تیم ملی برگشت.

گفتگوی خبرورزشی با محمد عموییان نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون پینگ پنگ و سرداور بازی نوشاد عالمیان و آریا امیری را در زیر بخوانید:

عموییان درباره رفتار ناشایست نوشاد در بازی دیروز گفت:«نوشاد عالمیان با اینکه بازی مقابل آریا امیری را برد، بخاطر فشار روانی با لگد به پارتیشن های کنار زمین زد و من هم با استفاده از اختیاراتم، کارت قرمز مستقیم به او دادم و به رغم اصرار بعضی دوستان هم روی تصمیمم ایستادم و او را از بازی های دیروز محروم کردم. سرداور می تواند از اختیاراتش استفاده کند و یک بازیکن را برای چند بازی یا کلی اخراج کند که من تصمیم گرفتم فقط دیروز او را محروم کنم. فکر می کنم رفتارش بخاطر فشار روانی وارد شده به او بود، بالاخره نوشاد عالمیان اسطوره ی پینگ پنگ ایران است و در بهترین سالن های فرانسه بازی کرده است، اما اینجا سالن کیفیت کافی برای او نداشته است.»

او در ادامه گفت:«او دور اول بازی کرد و بعد از باخت، در فضای مجازی پخش شد که از بازی ها انصراف داده است، در صورتی که در نامه رئیس هیات نوشاد به ما، نوشته شده بود او بخاطر مصدومیت در دور دوم بازی نمی کند و دور سوم به بازی ها برمی گردد.»

عموییان درباره مشکلات داوی در بازی نوشاد گفت: «در بازی نوشاد عالمیان مقابل امیرحسین هدایی، برخلاف صحبت های نوشاد عالمیان هیچ مشکل داوری ای وجود نداشت و من همین جا کاملا حرف او را تکذیب می کنم. اتفاقا در این بازی خطای سرویس به ضرر حریف او یعنی هدایی گرفته شد که به نفع نوشاد عالمیان بود و اعتراض ایشان این بود که این خطاهای سرویس در روند بازی خلل ایجاد می کند. انتشاری داور بازی نوشاد و هدایی از داوران خوب ماست که سابقه قضاوت درمسابقات بین المللی زیادی را داشته و قرار نیست چون کسی خوشش نمی آید ما طور دیگری قضاوت کنیم. در پینگ پنگ چیزی به نام اخراج مستقیم نداریم و این صحبت ها از ندانستن قانون است.اخراج در پینگ پنگ ترتیب دارد و ما یک کارت زرد و یک کارت قرمز داریم، بنابراین ما نمی توانستیم هدایی را اخراج مستقیم کنیم. از طرفی بالاخره بازی برد و باخت دارد.»

نایب رئیس کمیته داوران درباره قطعی برق موقع بازی آریا امیری و نوشاد عالمیان گفت:«برق های سالن قطع نشد، بلکه لامپ های سالن گازی هستند که بعد از یک مدتی اتوماتیک وار خاموش می شوند و دوباره بعد از ۶-۷ دقیقه روشن می شوند.هم زمان با بازی نوشاد عالمیان و آریا امیری در میزهای دیگر هم بازی بوده و بازی میزهای دیگر هم قطع شده است، بنابراین عمدی در کار نبوده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی