نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
حمایت قاطعانه کریم باقری از سرمربی تیم ملی/ می‌خواهند نقش اسکوچیچ را کمرنگ کنند!/ قرارداد او باید تمدید شود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریم باقری در حمایت از اسکوچیچ گفت: در این مدت شاهد تلاش های اسکوچیچ بودم. او شناخت خیلی خوبی از فوتبال ایران دارد و برای تماشای بسیاری از بازی‌های لیگ برتر وقت می گذارد و مرتب شرایط بازیکنان را ارزیابی می‌کند.

خبرورزشی - قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام و البته شرایط تازه تیم ملی ایران، مهمترین محور بحث‌های کریم باقری در این مصاحبه است. ببینیم مرد بی‌حاشیه پرسپولیس و تیم ملی در این باره چه می‌گوید:

* سوپرجام یک تک بازی بود و هر دو تیم شانس قهرمانی داشتند. خداراشکر ما در نهایت قهرمان شدیم و طبیعتاً جام گرفتن احساس خوبی به همه ما می‌دهد. از خوشحالی هواداران پرسپولیس خوشحال هستیم و هدف مجموعه پرسپولیس، خوشحالی هواداران است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

* در این مورد برخی از بازیکنان پرسپولیس مصاحبه کردند و گفتند جام گرفتن عادی شده است. من بابت همین مصاحبه ها و این نوع گفتمان به آنها تذکر دادم. قهرمان شدن به هیچ عنوان آسان نیست و بعضی صحبت‌ها نمی‌تواند در شأن باشگاه پرسپولیس باشد. وقتی یک تیم می‌خواهد قهرمان شود، باید کل مجموعه زحمت بکشند و اینطور نیست که خیلی ساده قهرمان شویم. من از بچه ها میخواهم هرگز چنین مصاحبه‌هایی انجام نداده و نگویند که قهرمانی عادی شده است. بعضی مصاحبه ها می‌تواند شأن پرسپولیس را پایین بیاورد.

* دوست ندارم در مورد رسول خطیبی صحبت کنم. هر فردی اگر حرف می زند یا مصاحبه می‌کند، خودش باید پاسخگو باشد و مسئولیت حرف هایش را به گردن بگیرد.

* وقتی به هر حال این قهرمان می‌شود، بازیکنان خوشحال هستند و شادی می‌کنند. به هر حال این طبیعی است که بازیکنان خوشحالی کنند و کنعانی زادگان هم از قهرمانی تیمش خوشحال بود. این اتفاقات اصلا بد نیست و نباید به صورت منفی تعبیر شود. کنعانی پسر با جنبه ای است و فوتبالیستی است که در این چند سال به خوبی پیشرفت کرده و جایگاه خوبی در تیم ملی و پرسپولیس دارد.

حمایت قاطعانه کریم باقری از سرمربی تیم ملی/ می خواهند نقش اسکوچیچ را کمرنگ کنند!

* شنیده ام کنعانی زادگان به احتمال فراوان جدا خواهد شد اما به صورت قطعی نمی‌دانم. به هر حال در تاریخ پرسپولیس بازیکنان زیادی از این تیم جدا شده‌اند و بازیکنان زیادی هم پیراهن این تیم را برتن کرده‌اند. فوتبال حرفه‌ای است و نباید به این مسائل حساسیت داشته باشیم.

* مدتها پیش با اسکوچیچ درباره تیم ملی صحبت کردم و این افتخار را داشتم که به تیم کمک کنم. در یک مدت که بازی‌ها به دلیل کرونا عقب افتاد و این سعادت را داشتم به عنوان میهمان در کنار تیم ملی باشم. دوستان به ما لطف داشتند و باید از زحمات اسکوچیچ، هاشمیان و دیگر اعضای تیم ملی تشکر کنم. این باعث خوشحالی من بود که در کنار تیم ملی بودم.

* فعلا تیم ملی مسابقه ای ندارد، در ضمن باید بگویم که ادامه همکاری من با تیم ملی مشخص نیست چون نمی توان اتفاقات آینده را پیش بینی کرد. فعلا که در زمان حال هستیم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.

* اسکوچیچ واقعا برای تیم ملی زحمت کشید. همچنین هاشمیان و دیگر مربیانی که در کنار دراگان بودند. او انرژی زیادی گذاشت و حریفان را آنالیز کرد تا نتایج خوبی بگیریم. شما می دانید کار این تیم ملی چقدر سخت بود اما کادرفنی مدت‌ها زخمت کشیدند تا این نتایج را بگیریم. من معتقدم برخی نقش اسکوچیچ را کمرنگ دیدند اما باید بگویم نقش او در صعود تیم ملی بسیار پررنگ بود.

* در این مدت شاهد تلاش های اسکوچیچ بودم. او شناخت خیلی خوبی از فوتبال ایران دارد و برای تماشای بسیاری از بازی‌های لیگ برتر وقت می گذارد و مرتب شرایط بازیکنان را ارزیابی می‌کند. اعتقاد من حفظ اسکوچیچ و تمدید قرارداد اوست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    دوستان قدیمی مستحضرن که بنده همواره احترام بسیار زیادی برای آقای باقری، مرد بی نظیر حال حاضر فوتبال ایران قائل بودم. آقای باقری یکی از دو سه نفر با صداقت ترین افراد حال حاضر فوتبال ایران هست. کاش کل فوتبال ما بیست تا آدم صادق و‌ درست و کاربلد (امثال آقاکریم باقری، پرویزخان مظلومی، آقای مرفاوی، آقای محمد انصاری بازیکن جوان،) داشت. در پنج سال اخیر هم همیشه عرض کردم که بزرگ‌ترین دلایل قهرمانیهای پرسپولیس در ۵ سال اخیر ‌‌و حفظ ریتم این تیم، آقاکریم باقری و سپس هواداران این تیم بودن.
    • عبدو قاتل تختی IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      تیمی مثل استقلال که در گروه مرگ آسیا اول میشه باید یک نماینده در تیم ملی داشته باشه ولی تیم لنگ که در ضعیف ترین گروه آسیا با گوام هند اول شده باید چندین نماینده داشته باشه..!! سوال ی که مطرح است ملاک ارزیابی بازیکنان از سوی اسکوچیچ چی بوده؟ لیگ ایران که ملاک دقیقی برای ارزیابی نیست چون تشریفاتی و مصلحتی است..ملاک واقعی بازیهای بین المللی است البته بدون دخالت و رایزنی وزرای ورزش و ارتباطات وامور خارجه و دیپلمات ها..
    • غضنفر IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      بدون تعارف، خدا رو شکر میکنیم که اکثر هوادارای استقلال مثل شما جناب علوی منطقی نیستند، درسته که مدعا و حرفاشون گاهی وقتا خیلی آزار دهنده و گاهی مضحک میشه اما از اینکه شبیه شما نیستند و با خواسته ها و رفتارهاشون به مشکلات مدیریتی و فنی و اجرایی تیم شون دامن میزنند باعث شده که ما بخصوص در این سالها با رقیب کم اثرتری روبرو باشیم در حالی که خودشون نمی دونند خودشون یکی از بزرگترین علل ناکامی سالهای اخیر استقلال بوده اند، درست مثل اون سکوهای معروف آزادی مربوط به پرسپولیسی های تیفوسی و باقی گروههای طرفداری ک سالها بجای طرفداری از پرسپولیس از بعضی ستاره ها حمایت میکردند و ...
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      اسکوچیچ با بازی مقابل عراق نشون داد اصلا بدرد تیم ملی نمی خوره. ما باید از سرمربی با کلاس جهانی استفاده کنیم که هم ما رو به جام جهانی برسونه و هم انقدر قوب باشه که توی جام جهانی بهترین نتایج رو با نسل طلایی که کیروش ساخته کسب کنه. اسکوچیچ فاقد این توانایی هاست. فدراسیون نباید شک بکنه. سرمربی بزرگ خارجی نیاز اصلی تیم ملی مثل ولاسکویی که برای تیم ملی آوردن و همه تفاوت رو دیدن و از اون موقع بود که تیم ملی ایران یاد گرفت حتی چطور سرویس پرشی بزنه. تاثیر یک سرمربی بزرگ انکار ناپذیره
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      اگه کریم باقری که بردنش گذاشتن توی تیم ملی حمایت قاطعانه نمی کرد جای تعجب داشت. البته اسکوچیچ هم قبلا فکرش رو کرده بود بهتره پرسپولیسی های حکومتی رو وارد تیم ملی کنه تا بعدا از حمایتشون برای سرمربی موندن توی تیم ملی استفاده کنه. همون کسی که گفت به خاطر مشکلات قلبی می خوام از صنعت نفت برم به کشورم ولی یکدفعه سر از تیم ملی درآورد. ما سرمربی دروغگو نمی خواهیم.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      بازی با عراق نشون داد که اسکوچیچ اصلا در سطح تیم ملی نیست و هیچ تاکتیک و برنامه مشخصی برای تیم ملی نداره. شما بازی با عراق رو نگاه کنید می بینید که ما هیچ چیزی توی این بازی نمی بینیم الا یک گلی که روی حرکت انفرادی به ثمر رسید. اصلا هیچ فوتبالی مردم ندیدند. حالا در مراحل بعد مقابل تیم های گردن کلفت آسیا اگه اسکوچیچ باشه صعود به جام جهانی غیر ممکنه. اونجا دیگه عراق ضعیف شده و بحرین ضعیف نیستن. باید هرچه زودتر یک سرمربی درجه یک خارجی بزای تیم ملی بیاریم و اختیار کامل هم داشته باشه که نفرات تیم ملی و دستیاران خودش رو انتخاب کنه نه اینکه بهش دیکته کنن از قبل که کدوم بازیکنان رو دعوت کن و کدوم ها رو دعوت نکن یا دستیارت کی باشه و کی نباشه.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      در اصل کریم باقری با حمایت قاطعانه از اسکوچیچ، حمایت قاطعانه ای از حضور خودش در تیم ملی کرده.
    • لنگ خاص IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      دوستان باید قبول کنیم متاسفانه از بازیکنان استقلال بجز قائدی وتا حدودی اسماعیلی بقیه دراین مقطع درحد تیم ملی نبودند،واینکه کریم باقری آدم جنتلمنیه و به عنوان بزرگتر وجمع کننده حواشی تیم ملی بهترین انتخاب ممکن بوده وهست
  • رمض IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    آقا کریم بزرگی و وقار شرمنده مردانگی شماست , از شما انسان وارسته چیزی جز از این (حمایت مردانه) توقع نمی رود , درود خدا بر شما.
  • امیر IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    با کسانی که میخواهند نقشش را پر رنگ کنند چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس US ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    عشقییییی به مولاااااا یه تار موی گندیت برابری میکنه با تاریخ یه باشگاه بی اسطوره ❤❤❤انشاالله تو و آقا افشین پیروانی سالیان سال بمونی واسمون
  • arash061 IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    همه میدونن که اسکو در همین سطح از مسابقات بود نه بیشتر امیدوارم واسه دور بعدی یه مربی بزرگ خارجی رو بیارن ولی اگه نیاوردن این تیم رو بدن دست مربی جوان ایرانی
    • حمید علوی CA ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      آرش جان داداشم خیلی علاقمندم بدونم دلیل این که معتقدی اسکو صرفن به درد این مرحله میخوره و در مراحل دیکه کارآیی نداره چیه. چون چند جا دیدم نظرت رو و خیلی دلم میخواد لطف کنی تحلیلت رو بگی داداش گل.
  • غیر واقعی وخیالی! DE ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    با کمال احترام نسبت به آقای باقری محترم, بر خلاف این برداشت وآنالیز آقای باقری , که سر مربی فعلی تیم باید همچنان بماند, بنده معتقدم ,که برای تیم ملی ایران در ادامه کار بعدی و بسیار سخت دور دوم در قاره اسیا, این مربی توانایی و علم و دانش و تجربه و شناخت کافی از فوتبال آسیا و جهانی را ندارد. بفرض اینکه , اگر تیم ایران از این مرحله با اما و اگر فراوان هم عبور کند, که احتمال آن بسیار کم است و آنهم در این مرحله گروهی, که بازیها بصورت رفت و برگشت بر گزار انجام نمیشوند و برای هر دو گروه شش تیمی دو کشور میزبان انتخاب میشوند (بعلت نفوذ فاسد سران AFC باحتمال زیاد در دو کشورعربی و یا یکی در شرق آسیا) در مسابقات خود جام جهانی تیم ملی ایران با این مربی بیش از یک زنگ تفریحی کوتاهی نخواهد بود. باین دلایل فدراسیون و مسولین باید با یک منطق اصولی یک مربی با تجربه جهانی و با دانش و با شناخت از فوتبال ایران و جهان, هم برای عبور از مرحله دوم و هم برای خود جام جهانی را مشخص کنند, که این مربی متاسفانه این ظرفیت کافی را ندارد و ما نباید خود را گول بزینم!
  • فرشید شهیدی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    کریم باقری ستون هویت پرسپولیس است. مثل جواهر است، یعنی سروصدا ندارد، ولی خودبخود می‌درخشد. تکیه‌گاه اخلاق، انضباط، سلامت نفس و صبر و تلاش...
  • فرشید شهیدی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    کریم باقری ستون هویت پرسپولیس است. مثل جواهر است، یعنی سروصدا ندارد، ولی خودبخود می‌درخشد. تکیه‌گاه اخلاق، انضباط، سلامت نفس و صبر و تلاش...
  • فری IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    دراگان کاربلد، پرتلاش و بی‌ادعاست. ترکیب اسکوچیچ، وحید و کریم جواب میده. ما نمیتونیم گواردیولا یا مورینیو رو بیاریم. اگر میتونستیم خوب بود، اما باز هم تضمینی نداشت که مثل ویلموتس نشه، چون پول نداشتیم
  • فری IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    دراگان کاربلد، پرتلاش و بی‌ادعاست. ترکیب اسکوچیچ، وحید و کریم جواب میده. ما نمیتونیم گواردیولا یا مورینیو رو بیاریم. اگر میتونستیم خوب بود، اما باز هم تضمینی نداشت که مثل ویلموتس نشه، چون پول نداشتیم
  • غیر واقعی وخیالی! DE ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    و در ادامه... یک نگاه کوتاه به جام اروپا 2020 فعلی کافی است, که آقایان" کارشناس در ایران" و مسؤلین فدراسیون و ورزش ایران با چشمان باز ببینند, که چه تیم های درجه یکی و حتی تیم های درجه دو و یاسه از این قاره, دراین مسابقات در چه سطحی و با چه تاکتیک و تکنیک های فنی بالا و اقتدار تیمی بازی میکنند, وهمچنین ازجهات روحی و توانآیی فیزیکی و با چه امکانات مادی و کادر فنی برای آمادگی در این مسابقات شرکت میکنند. باضافه این تیم های اروپآیی و تیم های پر قدرت دیگراز امریکای لاتین و آفریقا و چندین تیم خوب از آسیا را در جام جهانی قطر خواهند بود. بعد یک نگاه کوتاه و با یک آنالیز منطقی تیم ملی ایران و امکانات ضعیف و ساختاری ایران و این مربی فعلی را هم ببینیم, بفرض تیم ایران هم در قطر باشد,چه میشود؟.یک نگاه کوتاه دیگر هم به سطح فوتبال بازی های چند روز گذشته و بهترین تیم های لیگ ایران ( کامل افتضاح !) کافی است , که واقعی درک کنیم,که فوتبال ایران از همه جهات یک سطح حتی در آسیا بسیار پآیین دارد و خود و دیگران را با غرور کاذب و با این تفکرات بچه گانه خود دوباره گول نزنیم, که این برای ما فوتبال نخواهد شد!
    • امیر IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      نگران نباش جام ملتها و جام جهانی پیش رو به همه در ایران ثابت میکنه که ایران ضعف ساختاری داره نه و سرمربی بزرگ یا کوچک ملاک نیست
  • ابادان IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    من خودم از طرفداران پروپاقرص کیروش هستم اما واقعیت اینه که اسکوچیچ هم خوب نتیجه گرفته با هزینه بسیار کم .ما توان برگزاری اردو و دیدار تدارکاتی نداریم خوب به فرض زیدان بیاد بشه سرمربی .چه کار میتونه بکنه برامون.تو رو خدا ازاسکوچیچ حمایت همه جانبه کنید.وقت تلف نکنید مثل همیشه.اگه سردار ازمون یا هر بازیکنی علاقه نداره به اسکوچیچ مشکلی نیست ما صدتا بازیکن خوب داریم.خداییش ال کثیر مهاجم ضعیفی هست?ده تا مهاجم خوب داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی