تیمی که می‌خواهد قهرمان شود دنبال بهانه نمی‌گردد/ ما در پرسپولیس عادت نداریم علیه بقیه مصاحبه کنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس می‌گوید: قهرمانی سوپرجام هم لذت‌های خودش را دارد. اینکه شما مقابل یک تیم قهرمان دیگر کشور به پیروزی برسید و سوپرجام را ببرید که اسمش روی خودش است.

خبرورزشی - یکی از خوب‌های پرسپولیس در این دیدار مهدی شیری مدافع راست قرمزپوشان تهرانی بود. با او پس از تصاحب سوپرجام ایران دقایقی گپ زدیم:

پرسپولیس و یک سوپرجام دیگر! صحبتی نداری؟

خوشحالم! این داستان همیشگی ماست. یک پیروزی شیرین برابر تراکتور بدست آوردیم و شبی خوب رقم زدیم که می‌توانست عالی و به یادماندنی‌تر شود.

چه طور؟

قهرمانی و جام گرفتن همیشه در حضور هواداران و تماشاگران جذاب تر و ماندگارتر است. جای تماشاگران پرسپولیسی در استادیوم آزادی خالی بود و کاش می‌توانستیم در حضور هواداران خودمان جشن بگیریم.

با این وجود جام گرفتن تحت هر شرایطی خوشحال کننده است. نیست؟

قهرمانی سوپرجام هم لذت‌های خودش را دارد. اینکه شما مقابل یک تیم قهرمان دیگر کشور به پیروزی برسید و سوپرجام را ببرید که اسمش روی خودش است.

بعد از قهرمانی سوپرجام چند پیام از سوی هواداران دریافت کردی؟

من و همبازیانم پیام های زیادی از طرفداران با معرفت دریافت کردیم. همه خوشحال بودند و ما هم از شادی هواداران پرسپولیس خوشحالیم. این اولین جام ما در سال 1400 است که می‌تواند جام های دیگری را در بر داشته باشد.

جدا؟!

چرا که نه؟ به نظر من این قهرمانی کمترین پاداش برای تیمی است که با جان و دل در فوتبال ایران و آسیا جنگیده و تلاش کرده است. به همه همبازیان و مربیانم تبریک می‌گویم که در هر جام و رقابتی برای قهرمانی وارد می‌شوند. ما با این جام شروع خوبی در سال 1400 داشته و با هدف کسب جام قهرمانی در رقابت های دیگر بازی خواهیم کرد.

پرسپولیس در جام حذفی به استقلال خورده است. نظری نداری؟

این یک رقابت جذاب برای هواداران، اهالی فوتبال و حتی خود ما بازیکنان دو تیم است. به هرحال در جام حذفی همه تیم‌های مدعی باید با هم بازی کنند تا جام بگیرند و حالا ما در یک چهارم نهایی به هم خوردیم.

نمی‌خواهی برای استقلالی ها کُری بخوانی؟

نه، من خیلی اهل کُری خواندن نیستم. این یک بازی بزرگ است اما قبل از آن ما بازی‌های دیگری در لیگ برتر داریم. در لیگ برتر رقابت فشرده ای وجود دارد و ما هم می‌خواهیم پنجمین قهرمانی متوالی خود را کسب کنیم.

راستی سید جلال مصاحبه کرد و به صورت تلویحی گفت که قرارداد پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها منتشر شود تا خیلی چیزها شفاف شود؟

حق با آقا سید (جلال) است. به جای این حرف‌ها قراردادها منتشر شود. البته ما در پرسپولیس عادت نداریم علیه بقیه مصاحبه کنیم. این مسائل جالب نیست و بهتر است در زمین حرف خودمان را بزنیم. البته به شخصه احترام زیادی برای همه تیم‌ها و رقیبان قائل هستم.

یکی از این رقیبان سپاهان اصفهان است که در فصل جاری رقیب بسیار جدی و قدری نشان داده است. قبول داری؟

همه حریفان قدر هستند و با انگیزه زیادی برابر پرسپولیس بازی می‌کنند. سپاهان اصفهان هم مثل استقلال تهران، فولاد خوزستان و تراکتور رقیب بزرگی است.

اما سپاهان اصفهان با تفاضل گل صدرنشین لیگ برتر است و یک تفاوت هایی با بقیه رقیبان دارد؟

ما در پرسپولیس عادت کردیم روی بازی‌ها و تیم خودمان تمرکز کنیم و به تیم‌های دیگر یا رقیبان کاری نداریم. اگر روی کار خودمان متمرکز شویم قطعا موفق خواهیم شد.

جمعه در رفسنجان باید به مصاف مس این شهر بروید. این بازی را چطور می‌بینید؟

قطعا بازی سختی خواهیم داشت. مس رفسنجان تیم خوبی است که با انگیزه زیادی برابر ما صف آرایی می‌کند اما ما هم پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم در لیگ برتر پیشتازی کنیم.

البته بازی هم در چمن مصنوعی برگزار می‌شود. این موضوع کار شما را سخت‌تر نمی‌کند؟

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود دنبال بهانه نمی‌گردد!

این یک طعنه و کنایه به تیم رقیب بود؟

نه، یک واقعیت محض است که من در پرسپولیس آموختم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    برو بابا تو رو داری ک مصاحبه میکنی حسرت تاریخی لنگ رو ادی کردی از چی حرف میزنی
  • سیری IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    آفرین،حرف حق زدی.مامثل کیسه نیستیم که تقصیرهاروگردن یکی دیگه بندازیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی