عصبانیت مدیران استقلال از مدافع تیم/ ماجرای ویلای جنجالی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین مدافع استقلال برای اینکه باقی مانده پولش را از این باشگاه بگیرد و بتواند مبلغ بدهی شخصی‌اش را پرداخت کند، موضوع برگشت خوردن چکش را رسانه‌ای کرده تا به باشگاه استقلال فشار بیاورد.

خبرورزشی - ۲ روز پیش خبری در رسانه‌ها مبنی بر حکم جلب محمدحسین مرادمند به دلیل برگشت خوردن چک رضایتنامه اش که برای باشگاه پدیده صادر شده منتشر شد و خود این بازیکن هم نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

طرفداری در این خصوص نوشت: در این میان احمد مددی با رد ادعای مرادمند مدعی شد چک رضایتنامه مرادمند را علی نامداری، مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال صادر کرده و این بازیکن آن چک را خرج کرده و به جای آن چک شخصی به باشگاه پدیده داده است. مدیرعامل استقلال همچنین مدعی شد مرادمند تاکنون بیش از ۵۰ درصد از قراردادش را گرفته است.

شنیدیم علی نامداری هم صحت ادعای مددی را تایید کرده و به مرادمند اعلام کرده اگر این چک خرج رضایتنامه نشده باید آن را پس بدهد.

گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال به شدت از مرادمند دلخور هستند چرا که به گوش آنها رسیده او بخشی از پول رضایتنامه را به ایجنتش داده و بخشی دیگر را صرف ساخت یک ویلا در شمال کرده است.

حالا چک مرادمند که به باشگاه پدیده داده بود برگشت خورده و مدافع استقلال برای اینکه باقی مانده پولش را از این باشگاه بگیرد و بتواند مبلغ بدهی شخصی اش را پرداخت کند، موضوع برگشت خوردن چکش را رسانه ای کرده تا به باشگاه استقلال فشار بیاورد، موضوعی که باعث دلخوری شدید مدیران باشگاه شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    الان می آید دو تا پیروزی پیروزی می گوید و در ادامه وزیر پرسپولیسی دوباره همه براش غش و ضعف می روند و خون بالا می آورند.
  • ناشناس US ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    پولو گرفته رفته خرج ویلا کرده حالا هم میخواد دوباره کیسه رو بدوشه یعنی خداوکیلی کارکشته بازی تو خونشونه این کیسه کش ها !
    • اسی 4444 IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      مگه بازیکنای لنگ چک یا پول رو میگیرن چی کار میکنن ؟!
    • بابک IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      به تو چه?
  • حمید علوی CA ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    عمرن اگه شادروان منصورخان تصورشم میکرد که استقلالی که با فروختن گاراژ میراث پدری و‌خونه و ماشین زیر پاش زنده نگه داشت، یه روزی بشه محل آمد و شد بعضی باجگیران و دروغگویان و کلاهبرداران و هم سفره گان که دور هم جمع شدن و به حمایت همدیگه و همراه کردن فضای مجازی و بعضی رسانه ای ها، هر چی میتونن بکشن بالا.
    • امیر تاجی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      حمید خان هر چی مصیبت سر تیم میاد از همین بازیکنای پولکی شما رشید مظاهری،مرادمند رو ببین هنوز یک فصل نشده اومدن حاشیه ای مونده واسه باشگاه درست نکرده باشن مظاهری که ول کرده رفته معلوم نیست کجاست ؟ البته ۸۰ درصد این حاشیه ها بخاطر نبود مدیریت مربی تیم، سرمربی خودش همش دنبال حاشیه تیم که یک بزرگتر نداره مشخص بازیکن هر کاری دوست داشته باشه میکنه خدا وکیلی تاکتیک مجیدی بدون قایدی چیه...!؟؟؟ نیمه اول بازی پدیده فقط بکش زیر توپ تا نیمه دوم قایدی اومد کجا استقلال تو آزادی دفاع اتوبوسی میکرد
    • حمید علوی CA ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      امیرداداش الان یه مشکل هم اینه که یکی دو نفر که خاطرخواه افراد هستن نه هوادار استقلال، میان اینجا به ماها میکن شماها پرسپولیسی هستین !! حالا طرف سنش یک‌چهارم سن هوادارای ما نیستا، تا حالا هم یه تمرین استقلال رو‌از نزدیک ندیده. جالبه که همین دوسه نفر که با سی تا آی دی مختلف میان، اگه افراد مورد علاقه شون مربی پرسپولیس بشه میشن پرسپولیسی!
  • حاتم IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    بازیکنی که برای پول بیشتر بین دوتا باشگاه رفت و آمد میکنه آخرش میشه این! منظورم اینه حقشو بدون کلک بگیره وگرنه همه میدونیم دوره تعصب به رنگ پیراهن خیلی وقته تموم شده و بقول جوانهای امروزی (چیپ و شِت) شده
  • مهرشاد IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    مکتب کیسه هوچیگری و تقلبه
  • fred US ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خوب دیگه ! تیمی که شاهش , کلاهبردار باشه و دلار جهانگیری بگیره و بعد فریاد عدالت اجتماعی سر بده یا کاپیتانش ۱۵ میلیارد بگیره و تریپ ناراحتی از ناعدالتی های اجتماعی برداره , بازیکن تازه واردش هم به تأسی از این بزرگواران اینگونه شیاد بازی در میاره.
  • بهزاد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    سلام مدیریت محترم باشگاه استقلال پول مرادمند بدی تا مشکل پیش نیاد رو بازیکن عصبانی نشین شما دارین تمرکز تیم بهم میزنین
  • ایمون زاید IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    ایشون چه قلبی داشته واقعا ،آدم دلش به این هوادارهای بدبخت استقلال میسوزه که هر کس و نا کس براشون دلبری میکنه ،ویلای شمال رو عشق است ،دل کیلو چند
  • بنده خدا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    شایدهم به ندای قلبش گوش داده که بدهیشونده تابه ششتقلال فشاربیاره
  • لنگ محمدی IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خخخخخخخخ جناب مدیرعامل بقیه رو مثل خودت نفهم فرض کردی؟ استقلال یک شرکت دولتی است. شما به عنوان مدیرعامل باشگاه دولتی چک را در وجه چه کسی کشیدی؟ باشگاه پدیده یا مرادمند؟ انشالله در وجه حامل که نکشیدی؟؟؟؟؟ کدام شرکت دولت چک در وجه حامل می کشد؟ اگر چک در وجه مرادمند بوده پس متعلق به او بوده و ربطی به پدیده نداشته اگر در وجه پدیده و بابت رضایتنامه بوده چرا دادی دست مرادمند؟ اگر دست مرادمند هم دادی او نمی توانسته چک را خرج کند! شما احتمالا بخشی از قرارداد مرادمند را به عنوان مبلغ رضایتنامه در وجه خود او پرداخت کردی! و گفتی خودت پول رضایتنامه ات رابده! او هم بر اساس بندهای قراردادش با شما چک مدت دار به پدیده داده! حالا که موعد پرداخت بقیه دستمزد شده شما بدقولی کردی و چک هایش برگشت خورده به همین سادگی! با این بازی ها نه تنها تیم را نمی توانید مدیریت کنید! بدتر فضا را متشنج می کنید! البته این همان چیزی است که عمو مسعود پرسپولیسی در پایان هر فصل از مدیر عامل دستنشانده اش انتظار دارد! به شما چه ربطی دارد بازیکن پول دستمزدش را چه کرده! شما اگر مردید به تعهدات مالی که داده اید عمل کنید!
    • حمید علوی CA ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      استقلال (و پرسپولیس) “شرکت “ دولتی نیستن، باشگاههایی هستن که فعلن زیر نظر دولت (وزارت ورزش) هستن و قبلن خصوصی بودن و هرگز “شرکت” نبودن. خوبه مفاهیمی مثل باشگاه، شرکت، دولتی، ملی، سهامی، سهامی عام، سهامی خاص، و… رو یاد بگیریم تا دچار اشتباه در تحلیل نشیم.
    • ... ... IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      شما حالت خوبه؟! این کلاهبردار چکی که از باشگاه گرفته رو نقد کرده و بابت رضایت‌نامه‌اش چک شخصیشو داده تا به خیال خودش زرنگ‌بازی در بیاره و بعدا بگه طلبکارا حکم جلبمو گرفتن. لطفا اضافه بر سازمان پول بیشتری به من بدین. حیف این مدیرعامل که گیر شما بی‌عقلا افتاده. بدبخت کار درستش هم پیش شما غلط به نظر میاد. تقصیر شما تیست تقصیر مجیدیه که ازش بت ساختین و هر چی بگه میگن همینه.
  • اشکان IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    بابا کارکشته
  • ناشناس IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    متاسفانه استقلالیا فقط چوب هوچی گری سرمربی و بازیکنارو میخورن فقط مونده بود مرادمند استقلالیا رو ...... هر وقت هم میخوان هوادار رو گول بزنن وزیر پرسپولیسی میگن
  • بهروز نبوی IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    بازیکن قرارداد بسته پولشو میخواد روی پول حساب کرده چک کشیده......پول زیادی که نخواسته پول قراردادش اگر به موقع داده بودن الان چک این بدبخت پاس میشد...بازیکن از کجا میدونید شش تا بازی قبل از اتمام لیگ نصفه پولشو بیشتر بهش نمیدن؟
    • مجید IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      یعنی نمی دونسته؟ آخه آدم حسابی کدوم بازیکن ها تو این دو تا تیم مثل آدم پول گرفتن که مرادمند دومیش باشه؟
  • 666666 IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    همش تقصیر وزیر ..........خخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی