فریادهای آلکنو بر سر بازیکنان تیم ملی والیبال: خجالت نمی‌کشید؟!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در جریان دیدار با لهستان با فریاد بر سر بازیکنانش گفت: خجالت نمی‌کشید؟

خبرورزشی - تیم ملی والیبال کشورمان در چهاردهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف لهستان رفت و که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۶ به سود لهستانی‌ها خاتمه پیدا کرد.

یک سایت لهستانی مدعی شد که ولادیمیر آلکنو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در اواسط دیدار با لهستان شاگردانش را به وقت استراحت فراخواند و با فریاد بر سر آنها گفت: آیا خجالت نمی‌کشید؟ این بازی است که همسر، فرزند و والدین شما تماشا می‌کنند.

گفته می‌شود این صحبت‌ها زمانی مطرح شد که ایران دو ست را به لهستان باخته بود و در ست سوم هم با نتیجه ۶ بر صفر از حریف خود عقب بود.

شاگردان ولادیمیر آلکنو در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های امسال فردا از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل آرژانتین صف‌آرایی خواهند کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ش. م. ر IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خود آلکنو خجالت بکشه، معروف و غفور می‌برد وسط امتیاز میگرفتن یهو می‌کشید بیرون خب اونا ک ریختی وسط زمین باهم هماهنگ نیستن، مسخره بازی ک شده سر لیگ جهانی ب المپیک فکر میکنن سر المپیک میگن فلان جا مهمه، آقا مهم بردنه تا کی میگن جوان تربیت کنیم کی باید نتیجشو دید هر سری این داستانه، بعدم تیم سر هربازی 6 امتیاز عقب افتاد آقا وقت استراحت نگرفت بازی‌ای قبل اگه اینکار نمی‌کرد اتقد شکست پشت شکست نداشت
  • محمد رضا از خوزستان IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    یادش بخیر آن‌وقت‌ها که اینترنت به گستردگی الان نبود و روزنامه ها صبح به صبح روی پیشخوان دکه ها بودند و خبرنگاران شجاعت صد چندان الان را داشتند و یکی از بهترین و شجاع ترین خبرنگاران را روزنامه خبر ورزشی داشت و با تیتر های ساختارشکنانه به ورزش ایران جهت میداد و یکی از بهترین تیترها این تیتر درباره مربی وقت تیم ملی فوتبال بود که تیتر زده بود «مایلی‌کهن نه نگو برو» حالا باید این تیتر را بزند <> و بعد از رفتن مالی کهن هم تیتر زد، «خدا را شکر مایلی‌کهن رفت» خدا کند بزودی تیتر این مدلی را درباره آلکنو ببینیم یعنی <> یا پس از باخت تیم استقلال با سرمربیگری مرحوم حجازی تیتر ((دلیل باخت حجازی؛ ساق‌های خسته یا تفکرات بسته)) را کار کرد کاش بعد از باخت هفتم الکنو هم تیتر میزد ((دلیل باخت الکنو؛ مچ ها و ساق های خسته یا تفکرات بسته؟ )
  • بهنام IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اگر واقعیت داشته باشه باید الکنو بازخواست بشه و حتی از تیم اخراجش کنن. سرمربیای تیمای دیگرو ندیدیم؟ همه در حال استفاده از یادداشتها و نرم افزارای روی تبلت و لپ تاپن و نکات فنی رو مدام به بازیکناشون انتقال میدن ، این خیکی هیچ کار مثبتی از خودش نشون نمیده تایم اوتم که میشه یه جمله میگه و از جمع جدا میشه و معلومه مسایل فنی در کار نیست حالا تصور کنین اگه این جملات رو یک مربی ایرانی به همین بازیکنای روس گفته بود فدراسیون والیبال روسیه تحمل میکرد؟تو همین بازی با لهستان بارها دریافت سرویس شریفی خراب بود و تبدیل شده بود به هدف اصلی سرویس زنای لهستان و من برام سوال بود یعنی سرمربی نمیفهمید باید عوضش کنه!
  • رم IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    آلکنو بیچاره چکار کنه بازیکن از ۷تاسرویس ۸تاشو میزنه به طور یا اوت.حالا خوبه سرویس پرشی موجی میزنه واگرنه واویلاست.من موندم یعنی بازیکن خوب بازی می‌کنه اونوقت آلکنو نمیزاره.متاسفانه کرم از خود درختچه.
  • آشنا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    دریافت کننده فقط فرهاد قائمی پرنده ترکمن صحرا اونو به تیم ملی دعوت کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی