نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
۳ |
۱
پرسپولیسی‌هایی که در استقلال مجیدی گل‌زن شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

۲۳ درصد گل‌های استقلال پس از بازگشت مجیدی از سوی بازیکنان سابق پرسپولیس به ثمر رسیده است.

خبرورزشی - انتقال آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال در تعطیلات زمستانی، جنجالی‌ترین جابه‌جایی نیم‌فصل بود. هیاهو برای این خرید استقلال تنها به خاطر سروصدای مرسوم به دلیل حضور در تیم رقیب نبود.

استقلال با وجود سه مهاجم درجه یک به نظر نمی‌رسید که احتیاجی به مهاجم دیگری داشته باشد؛ به جز آن با توجه به نمایش ضعیف آرمان رمضانی در نیم‌فصل اول تصور نمی‌شد که تیم شاخصی به سراغ این بازیکن بیاید.

حضور آرمان رمضانی در استقلال مثل دوران بازی او در پرسپولیس منحصر به دقایق پایانی مسابقات بود. در بازی با صنعت نفت این بازیکن تعویض طلایی مجیدی لقب گرفت و در وقت تلف‌شده گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. در مسابقه بعدی با پدیده، شیخ دیاباته همراه استقلال نبود، مهدی قایدی هم شرایط حضور از ابتدای مسابقه را نداشت تا آرمان رمضانی برای اولین بار فرصت بازی در ترکیب اصلی استقلال را پیدا کند.

آرمان رمضانی در این فصل از لیگ فقط در یک بازی از آغاز در بازی حضور داشت که آن هم با پیراهن پرسپولیس مقابل پدیده در استادیوم آزادی بود. این بار رمضانی این تجربه را با استقلال تکرار کرد که تجربه کاملا متفاوتی بود.

رمضانی در بازی رفت مقابل پدیده بسیار ضعیف ظاهر شد و چند فرصت طلایی را از دست داد و پس از این مسابقه این بازیکن عملا از برنامه‌های تاکتیکی گل‌محمدی حذف شد تا این مربی بازی بدون مهاجم را به استفاده از این بازیکن ترجیح دهد؛ اما در بازی برگشت رمضانی با یک ضربه فنی و تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا استقلال در این مسابقه از رقیب پیش بیفتد و در نهایت پیروز میدان شود.

مهاجم بلندقامت استقلال برای نخستین بار پس از حضور در ۷۴ بازی در لیگ موفق شد که دو بازی متوالی گل‌زنی کند.

رمضانی آخرین بار در لیگ هفدهم در هفته‌های ۲۶ و ۲۷، دو بازی پیاپی دروازه حریفان را باز کرده بود.

پیش از آرمان رمضانی، محمد نادری دیگر بازیکن پرسپولیس بود که با حضور در استقلال گل‌زن شد. دفاع چپ استقلال که در ۸۰ بازی در تیم ملی، پرسپولیس و تراکتور حتی یک گل هم نزده بود، از زمان روی‌کارآمدن فرهاد مجیدی سه گل در لیگ و آسیا برای استقلال به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    فرمودند :( کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی) . جناب شیخ دیابا ته ای را با دبدبه و کبکه بسیار و میلیارد ها ی زبان بسته در اختیار می گیرند و چنان از حیض انتفاع سا قط می کنند تو گویی شیخ ما از ابتدا قهرمان « کینگ فو» بوده اند آنوقت به یاد سازندگی می افتند و اسقاطی ها تیم حریف را رنگ میکنند کما قورباغه ای که در نقش فو لکس دلربایی کند و کبک بی نوایی که به کوهنوردی اش برده با شند .
  • شمسعلی. IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    در عوض مطهری گلزنی را فراموش کرده است و یا نورالهی و ریگی در یک پست هستند ولی نورالهی فقط برای پرسپولیس در لیگ برتر ۶ گل زده و چند پاس گل داده ولی ریگی یک گل هم به ثمر نرسانده و یا جلال حسینی در این فصل ۵ الی ۶ گل برای پرسپولیس زده ولی در استقلال مدافعان گلی به ثمر نرسانند پس این به تاکتیک تیم بستگی دارد که موقعیت گل برای چه کسی ایجاد شود
  • مانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    متاسعانه یحیی گل محمدی توان کار با مهاجمان رو نداره . و انگیز ه و اعتماد بنفسشونو از ببن میبره . نمونش عبدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی