شکایت پرسپولیس از فرهاد مجیدی به کجا رسید؟/ سرخ‌ها از سه نفر دیگر هم شکایت کردند
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس همچنان پرونده مربوط به شکایت از سرمربی استقلال را دنبال می‌کند و مدعی احقاق حق خود در این موضوع است.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس نامه پیگیری شکایت خود از سرمربی و مربی استقلال را به سازمان لیگ ارسال کرد. قبل از تعطیلی لیگ به خاطر دیدارهای تیم ملی در مرحله نخست انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پرسپولیسی‌ها دو بازی پرتنش مقابل سپاهان در اصفهان و استقلال در تهران را پشت سر گذاشتند. دو دیداری که سیلی از حاشیه، شکایت و درگیری را به همراه خود داشت.

همان زمان، از سوی تیم حقوقی باشگاه پرسپولیس، شکایاتی علیه تعدادی از بازیکنان و مربیان هر دو تیم یادشده به سازمان لیگ ارسال شد. برخی از این پرونده‌ها، رای نهایی را گرفت اما بعضی از پرونده‎ها هنوز معلق و بدون نتیجه باقی مانده است. از این رو، باشگاه پرسپولیس نامه پیگیری خود بابت شکایت از فرهاد مجیدی سرمربی و صالح مصطفوی مربی استقلال را به سازمان لیگ ارسال کرد.

همچنین این باشگاه، پیگیر شکایت خود از محمد محبی هافبک و رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان بود و در همین نامه از سازمان لیگ و کمیته‌های انضباطی، استیناف و اخلاق خواست به موضوع شکایات قدیمی این تیم به سرعت بیشتری رسیدگی شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi RO ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اصلا من نمیدونم این مسئولای فوتبال ایران آیا چیزی به اسمه غرور دارن یا نه؟؟؟ چه جوری بهشون بر نمیخوره هرکی هر تهمتی دلش میخواد بهشون میزنه اما کوچکترین حرکتی انجام نمیدن؟؟؟ وقتی یه سرمربی میاد و تهمت میزنه به پرسپولیس یا داور، در واقع کل ارکان فوتبال مملکت رو برده زیر سوال، این کار سختی نیست که جلوی این رویه گرفته بشه، فقط فقط کافیه یک نفر رو که تهمت میزنه بهش بگن یا باید ثابت کنی حرفاتو یا شیش ماه محروم میشی و در صورت ثابت نکردن حرفاش با سند و مدرک معتبر شیش ماه محرومش کنن، اگه کسی بازم جرات کرد بدونه سند و مدرک و فقط از روی سوزش تهمت بزنه هرجی گفتین بگین، در یه کشور خارجی حتی همین امارات هم این مسائل رو قبول نمیکنن
  • آبی به رنگ آسمان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    به نظرمن بایدازتمام لیگ شکایت کنن چون همشون برعلیه البیروزی هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی