نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
۲ |
۱
استیناف هم سرمربی پرسپولیس را نبخشید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس باید جریمه ۱۰ میلیون تومانی را پرداخت کند.

یحیی گل محمدی پس از استوری‌هایی که در خصوص آرای بازی سپاهان - پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ۱۰ میلیون تومان جریمه شد.

حکم کمیته انضباطی به این صورت است: به دلیل تخلف یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس مبنی بر انتشار مطالب توهین آمیز فضای مجازی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله تصویر منتشره از سوی وی خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات لیگ، تخلف انتسابی به ایشان محرز و مسلم تشخیص و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، گل محمدی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیروز عصر در جلسه کمیته استیناف به پرونده گل محمدی رسیدگی و حکم وی صادر شد. تصمیم نهایی در خصوص این پرونده به زودی ابلاغ خواهد شد و احتمالا سرمربی پرسپولیس باید این جریمه را پرداخت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساکت چه کردی با ایران NL ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    یکی به کمیته انظباطی خبر بده بگه که این پولا ریالیه و ویلموتس دلاری اونم میلیون دلاری میخواد پس انقدر حکمای چرند ندن
  • قهرمان همه دوران IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    چندین سال هر روز، جماعت تاس حرف مفت، تهمت، دروغ، افترا و... برعلیه پرسپولیس و وزارت و فدراسیون و کمیته انضباطی و داوران و...زدند. ولی حتی دریغ از یه اخطار... ولی تا یکی از پرسپولیس حرف میزنه و تازه اونم اومده برعلیه اون رای ناحقی که برعلیه اش داده شده حرف میزنه و دفاع میکنه از حقش، مسئولان کمیته انضباطی و بقیه بهشون فشار میاد... خوشا به این عدالت...!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی