نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
هیچ آدم عاقلی اسکوچیچ را عوض نمی‌کند/ قرارداد مرد کروات تمدید شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم تهامی مهاجم پیشین تیم ملی گفت: اگر با همین فرمان جلو برویم و کادر فنی تیم ملی را نیز حفظ کنیم قطعاً به جام ‌جهانی صعود خواهیم کرد.

ابراهیم تهامی مهاجم تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشورمان گفت: من بعید می‌دانم فدراسیون فوتبال بخواهد تغییراتی در سرمربیگری تیم ملی ایجاد کند چرا که هر آدم عاقلی می داند در این شرایط نباید دست به این چیدمان منسجم زد و اگر نیمکت تیم ملی دستخوش تغییر شود به قیمت از دست رفتن جام جهانی تمام خواهد شد.

وی افزود: بازیکنان تیم ملی اسکوچیچ را دوست دارند و لژیونرها نیز احترام ویژه ای برای این مربی قائل هستند و حضور او آرامش خوبی پس از طوفان ویلموتس در تیم ملی ایجاد کرده و به نظر می رسد مسئولین فدراسیون نیز کاملاً به این موضوع اشراف دارند و قرارداد مرد کروات را تمدید خواهند کرد.

تهامی گفت: برای ما نباید فرقی داشته باشد که در مرحله دوم با چه تیم هایی روبرو می شویم از استرالیا گرفته تا عربستان و عراق و عمان و کره جنوبی خودشان را آماده می کنند و ما هم نباید تدارکات ضعیفی داشته باشیم. در هر صورت با هر تیمی که بازی می کنیم باید مثل بازی های دور برگشت مرحله اول مقتدرانه به میدان برویم و جواز صعود به جام جهانی را کسب کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی