پرسپولیس بهترین تیم فعلی آسیا است/ بازی را ببازم به حریف احترام می‌گذارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی جوان مس رفسنجان در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس به تعریف از این تیم پرداخت.

 تیم مس رفسنجان که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را سپری می کند نتایج نسبتا خوبی با محمد ربیعی گرفته است. این تیم که در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارد جمعه میزبان پرسپولیس است. از همین رو با محمد ربیعی سرمربی این تیم تماس گرفتیم.

ربیعی در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از دیدار با پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بعد از باخت بد به سپاهان که قبل از تعطیلی لیگ انجام شد به لحاظ روحی دچار مشکل شدیم به همین خاطر در این مدت به غیر از تمرینات تاکتیکی سعی کردیم روی بچه ها به لحاظ روحی کار کنیم. پرسپولیس به نظر من در حال حاضر بهترین تیم آسیا است و کیفیت بالایی دارد. قطعا ما هم انگیزه های خاصی برای بازی با پرسپولیس داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین بازی را انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه بعضی از مربیان بعد از شکست مقابل پرسپولیس، آن را به حمایت‌های بیرونی ربط می دهند گفت: من حرف‌هایم فوتبالی و فنی است. پرسپولیس کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و فوتبال خوبی بازی می کند. کلا هم یاد گرفتم اگر بازی را می‌بازم به حریفم احترام بگذارم. در مجموع امیدوارم شاهد بازی خوب و جذابی باشیم.

ربیعی در خصوص وضعیت چمن مصنوعی رفسنجان نیز گفت: با توجه به نوع فوتبالی که ما بازی می کنیم قطعا ترجیح می دهم در چمن طبیعی بازی کنیم ولی از لحاظ امکانات دچار مشکل هستسم هرچند مدیران مس و همچنین مقامات شهری قول مساعد دادند که برای فصل آینده شرایط بهتر شود.

سرمربی جوان مس در خصوص اینکه از نتایج تیمش در این فصل راضی هست یا خیر گفت: خب ما اولین تجربه لیگ برتری خودمان را تجربه می کنیم و معمولا تیم هایی که تازه لیگ برتری می شوند اولویتشان بقا در لیگ است. خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم و من به شخصه راضی هستم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و ضمن حفظ تیم در لیگ برتر، بازی‌ها زا با رتبه‌ای خوب تمام کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Amir perspolisi IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ایشالله خودت و تیمت بغیر از بازی مقابل پرسپولیس همیشه موفق باشین و سربلند ❤ از زمانیکه بادران بود این ربیعی معلوم بود انسان خوب و سرمربی با دانشیه
  • کیسه کش مفلوک US ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    نکنه سلطان فر اینو کرده مربی مس؟؟؟؟؟
  • گرگانی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ممنون از صداقتت فقط من هرگز باورم نمیشه باخت تون به چهار پا فنی بوده باشه بازیکنان شما تبانی کردن چنتشاشون
    • لنگ خاص IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      لنگی ها اکثریتشون اینطور میگن که بردهای خودمون بدون مشکلن و روی قدرت فوق العاده خودمونه ،ولی بردهای تیم های دیگه رو تبانی میدونن وبه طرفدارهای تیم های دیگه میگن متوهم .نودونه درصد بازیکنهای ایرانی رالنگی میدونن که حاضرن به عشق لنگ با یک دهم قیمت بازی کنن ولی برای تیم های دیگه با دستمزد نجومی،خبر غیر موثق یک خبرنگار که بدون مدرک مستندی به کار برده میشه اگر بنفعشون باشه رو دربوق وکرنا قرار میدن ولی اگر بضررشون باشه رو میگن متوهمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی