پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۲
۰ |
۰
انریکه: یکی از ۶ تیم برتر جام هستیم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا با معرفی تیمش به عنوان یکی از برترین تیم‌های یورو ۲۰۲۰، به انتقاد طعنه‌آمیز اخیر بازیکن سابق تیم ملی هلند از ماتادورها پاسخ داد.

لوئیس انریکه پس از پیروزی ۵ بر صفر اسپانیا برابر اسلواکی در آخرین دور از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ که اولین برد مردان او در این رقابت‌ها بود و سبب شد به عنوان تیم دوم گروه E صعود کنند، گفت: «۱۵ دقیقه اول بازی خوب نبودیم اما من الان چگونه می‌توانیم خوشحال نباشم. بازیکنان و خانواده‌های آنها و تمام اعضای تیم و مسئولان فدراسیون و دست‌اندرکاران تیم همه الان خوشحال هستند. خانواده من هم اینجا حضور داشتند، بنابراین سهمیم شدن این پیروزی با آنها برای من زیباترین اتفاق بود. ما تیم بسیار قدرتمندی داریم و جو تیم‌مان هم عالی است. از همین حالا منتظر بازی بعدی هستیم.»

انریکه درباره احتمال تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال اسپانیا هم گفت: «من از همکاری‌ام با فدراسیون راضی‌ام. اینجا را مانند خانه‌ام می‌دانم اما زندگی حرفه‌ای یک مربی به نتایجش بستگی دارد. من الان به تمدید قراردادم نزدیک‌تر شده‌ام اگرچه من تا جام جهانی قرارداد دارم.»

سرمربی ماتادورها درباره انتقادات اخیر رافائل فان‌درفارت ستاره سابق تیم ملی هلند که وضعیت تیم ملی اسپانیا در دو بازی اولش در یورو را به سخره گرفته بود هم گفت: «بعضی انتقادات وزن‌شان به اندازه همان مردی است که دارید درباره‌اش صحبت می‌کنید.»

انریکه در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش را می‌توان جز مدعیان قهرمانی دانست یا نه اظهار داشت: «ما یکی از شش یا هشت تیم خوب جام هستیم و این را بر اساس چیزهایی که تا کنون دیده‌ام می‌گویم. در این باره شک ندارم. خودتان هم می‌توانید از رقبای ما بپرسید. مطمئناً هیچ تیمی دوست ندارد با اسپانیا روبه‌رو شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی