نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هیئت مدیره جدید استقلال نیامده وعده ستاره سوم دادند/ تکلیف مجیدی را هم مشخص کردند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

اعضای جدید هیئت مدیره استقلال با برگزاری جلسه مجمع این باشگاه تعیین شدند. مددی مدیرعامل جنجالی استقلال نیز در سمت خود ابقا شد و علاوه بر آن عضو هیئت مدیره نیز شد.

اعضای جدید هیئت مدیره استقلال بلافاصله پس از اعلام رسمی اسامی آنها به عنوان مدیران جدید آبی پوشان پایتخت نسبت به این انتصاب واکنش نشان دادند و وعده های جذابی به استقلالی‌ها دادند. اما یک عضو باقیمانده از هیئت مدیره گذشته در گفتگو با خبررزشی صراحتا تاکید کرد دیگر در جمع هیئت مدیره و باشگاه استقلال نخواهد ماند.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال نیامده وعده ستاره سوم داد!

اصغر ملکیان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال گفت: این مساله باعث افتخارم است. اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم.

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

ملکیان در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

وعده فوری و جذاب شناخته‌ترین عضو هیئت مدیره جدید استقلال

پرویز مظلومی، پیشکسوت تیم فوتبال، پس از انتصابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: سابقه من در استقلال به عنوان بازیکن، سرمربی، مربی و سرپرست مشخص است. بنده به عنوان یک پیشکسوت استقلال که بخش بزرگی از عمرش را در استقلال گذرانده، آمده‌ام تا تمام تجربیات خود را در خدمت استقلال بگذارم و از همه پیشکسوتان در این راه طلب کمک دارم. 

وی افزود: مطمئنم با انسجام پیشکسوتان و هواداران و حمایت از کادر مدیریتی و کادرفنی محترم، می‌توانیم به ستاره سوم دست پیدا کنیم.

مظلومی گفت: مدیریت و اعضای هیات مدیره برای موفقیت استقلال هم قسم شده‌اند و از کادرفنی حمایت قاطعانه داریم تا ان‌شاءالله استقلال به موفقیت برسد.

عضو جدید هیئت مدیره استقلال تکلیف فرهاد مجیدی را مشخص کرد

داریوش دلفانی در خصوص حضورش در هیات مدیره استقلال، به سایت  این باشگاه گفت: بنده می‌دانم که وظیفه سنگینی بر روی دوشم قرار گرفته و ان‌شاءالله با تلاش‌ گروهی مشکلات موجود را حل خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش ما رفع دغدغه‌های کادر فنی و بازیکنان است و امیدواریم بتوانیم با برداشتن موانع، تیم استقلال را آماده بازی‌های پیش روی به خصوص دربی جام حذفی کنیم تا مجموعه تیم استقلال با ذهنی متمرکز گام به میدان مسابقات بگذارد و در نهایت برنده بازی‌های پیش رو شود.

وی در پایان گفت: ان‌شاءالله همچنان شاهد بازی‌های زیبای استقلال با فرهاد مجیدی تا قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و جام های داخلی باشیم.

من دیگر در استقلال نمی‌مانم

حمیدرضا آصفی که تا چند روز پیش صحبت‌هایی مبنی بر تداوم حضورش در هیئت مدیره استقلال به عنوان رئیس مطرح بود امشب پس از اعلام اعضای جدید هیئت مدیره در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: برای هیئت مدیره جدید آرزوی توفیق دارم. من خدمت آقای وزیر هم اعلام کرده بودم با توجه به شرایط فعلی امکان همکاری تحت عنوان عضو هیئت مدیره را ندارم و برای استقلال از صمیم قلب آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی اضافه کرد: از تمام هواداران استقلال تشکر می‌کنم و انتظار دارم همچنان حامی تیم خود باشند. در این شرایط مهم‌ترین مسئله، حفظ انسجام استقلال برای کسب نتایج مطلوب است.

آصفی ادامه داد: همان طور که قبلاً هم گفته بودم بدون هیچ چشمداشتی برای کمک به استقلال پا به عرصه گذاشتم ولی حالا که برخی از دوستانم دیگر در هیئت مدیره نیستند و ترکیب جدید اعلام شده، تکلیف از روی دوش من نیز برداشته شده است و اعلام می کنم در هیئت مدیره جدید استقلال نمی‌مانم.

وی افزود: باید از آقای میری هم تشکر کنم چون ایشان از من خواسته بودند تا در هیئت مدیره حضور داشته باشم. ان‌شاءالله با حمایت ایشان و سایر مدیران، استقلال بتواند همچنان قدرتمندانه جلو برود. برای تمام ارکان باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم.

آصفی ادامه داد: یک توصیه هم برای جامعه ورزش، ورزشکاران و به ویژه استقلالی‌ها دارم. توصیه می‌کنم هیچوقت دروغ نگویید، همواره صداقت را در دستور کار خود قرار بدهید و هرگز از دایره اخلاق خارج نشوید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    هر کسی میره استقلال وعده ستاره میده آخرش هم میگن حیا کن رها کن
    • ف دال IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      البته استاد افتخاری همون اول کار وعده ستاره چهارم‌رو داده بود!!!
  • تاج NL ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    آره دیگه 2 ماه مونده به پایان فصل جای اینکه مددی را بندازن بیرون رفتن هیئت مدیره را اخراج کردن! چرا؟ چون به وزیر و معاون و اسپانسر گفتن نمیزاریم مجیدی را اخراج کنید! الانم وزیر و معاونش(دشمنان استقلال و مجیدی) رفتن 2تا گلابی که دستاوردشون فرستادن پیکان به لیگ یک+ علی پروین استقلال که دشمن خونی مجیدی را آوردن تا ازش حمایت کنن :))) اینم سند برای وقتی میگیم حکومت لنگی(سمیعی گفته برای جذب مغانلو رکورد پول رضایتنامه را میزنیم)
  • رضا IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    سنگ بزرگ علامت نزدن است آقایان هیئت مدیره برای بزرگ شدن خودتان لطفا استقلال را با حرفهایتان کوچک نکنید. شما هم چند ماه دیگر همانند دیگران که رفتند، از یادها میروید، اما استقلال با هوادارانش می‌ماند.
  • طرفدار اسم بی هویت کاج وال استقلال IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    قرار رونالدو مسی بنزما نویر صلاح ووووو بخرند آنوقت سیاره نه ستاره سه یوم بزنند از کیسه جماعت می‌خوام که سیاره ببخشید این وزیر پرسپولیسی جوان لغت ستاره به سیاره تبدیل کرده ستاره اول روی پیراهن تیم کیسه نشان بدین سومش پیشکش
  • رحمان امینی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    آخرش با این همه ستاره یه رور رئال مادرید رو کم میکنن..........ستاره از مد افتاده....دنبال ماه و خورشید باشید..... فقط خدا کنه وزیر بعدی هم پرسپولیسی نباشه....چون پول استراماچونی...دیاباته....ملیچ....و....خیلیه تازه طلب کار اومده وسایل باشگاه رو مصادره کنه......
  • کیسه حقارت IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    مگه تیم پرسپولیس و بقیه تیمهای بزرگ انصراف دادن یا مگه. قراره چهار جانبه امجدیه برگزار بشه که ستاره سوم رو بگیرین. عزیزم آسیا دیگه مثل قدیما نیست که با بردن تیم افغانستانی و مالزیایی و سنگاپوری قهرمان بشی. الان حرفه ای شده و فقط تیمهای قوی که فوتبال بازی میکنن میتونن. به فینالش برسن
    • Joker US ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      شما اول کاشیما و اولسای هیوندارو بزن بعد بیا دم از استقلال بزن همه مثل اسطوره داغونتون یحیی گیس مصنوعی نیستن
  • علی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    لنگ که الان قوی شده جام اولشو بیاره
  • لنگی سوز IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    لنگ چون خیلی قوی هستش قهرمانی آسیا رو درو کرده
  • حسین IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    ی بازیساز خوب استقلال مخواد مثل جباروف
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    لنگی اول و آخره افتخارشون بابا مسعود ادغام کردن امجدیه.تخت جمشید.لیگ آزادگان .لیگ برتر هست .ک باهاش یه ستاره قلابی زدند از چهار ورژن لیگ .خخخخخ لنگی دیگ خخخخ یه ستاره تو آسیا حسرت لنگیا ههه
  • محمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    بزرگترین افتخاره هر ایرانی همین هست .استقلال داشته باشه .استقلالی باشه . .ن لنگی جام اسنپی قلابی دیده باش بعد ب جام بدلی افتخارم بکنه .لنگی فسقلی برو استقلال داشته باش . عمرت بر باده فنا هست .مثل اجدادت ک تو حسرت ماندند هههه عشقتقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی