واکنش تند استقلال به ادعای ردپای بذرپاش و معامله سیاسی در تعیین هیئت مدیره جدید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال تهران به اظهارات مهدی عبدیان عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه واکنش تندی نشان داد.

 سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: پست اینستاگرامی عضو سابق هیات مدیره استقلال که اخیرا از این باشگاه جدا شده است، مطالبی سراسر کذب و خلاف واقع است.

پس از استعفای برخی از اعضای هیات مدیره و با هدف اصلاح مدیریتی و ارتقای کارآمدی باشگاه از سوی مجمع باشگاه، اعضای جدید هیات مدیره و از جمله پیشکسوت محبوب جناب آقای مظلومی انتخاب شده‌اند.

اینکه ایشان پس از جدایی مدعی معامله سیاسی است، از اساس کذب محض بوده و صراحتا اعلام می‌نماییم؛ این تغییرات تصمیم مجمع باشگاه (وزارت ورزش) بوده است.

در پایان امیدواریم با حمایت کادر فنی، سرمربی محترم، هیات مدیره، هواداران عزیز و سایر ذینفعان بهترین نتایج تاریخ استقلال رقم بخورد و باعث شادی دل هواداران گردد.

اعضای سابق هیات مدیره نیز اگر هوادار استقلال هستند، کمک حال و یاریگر این تیم مردمی باشند و با انتشار مطالب نادرست استقلال و هواداران فهیم‌اش را آزار ندهند.

این باشگاه حق قانونی خویش را برای پیگیری قضایی محفوظ می‌داند.

به گزارش خبرورزشی، عبدیان در صفحه شخصی‌اش نوشته بود: تلاش‌ چند ماهه هیئت مدیره برای انتخاب مدیرعامل کاربلد نتیجه نداد و وزیر محترم ورزش و جوانان ترجیح دادند این پست را بر سر مسائل سیاسی خود معامله کنند و تنها چیزی که مهم‌نبود، باشگاه استقلال بود. آرزوی موفقیت برای تیم آقای دکتر بذرپاش در باشگاه استقلال.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    آقا n ماهه هر روز دارین میگین ما n بار استعفا دادیم. خب حالا استعفاتون رو‌ پذیرفتن، دیگه این مزخرفات چیه سر هم میکنین. حالا خوبه برکنارتون نکردن وگرنه قضیه رو میکشیدین به فتنه گری و زد و بند استکبار جهانی!
  • هوادار تاج IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    هدف فقط و فقط نابودی استقلاله .مطمعنا علی نژاد برای 4 سال بعد هم نقشه کشیده
    • مافیا پوکید IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      علینژاد رقمی نیست که بخواد برای تاج کبیر نقشه بکشه بعد از این دولت باید کیف بابا مسعود رو جابجا کنه
  • محمدطاها IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل/ بیچاره استقلال، بیچاره فرهاد مجیدی و هواداران..من دیگه حرفی ندارم..
  • الدوچرخه چی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    این گندهایی که درپشت پرده ی کیسه هست یواش یواش داره پاش به کل فوتبال کشور باز میشه.این کیسه ی ناپاک کلا داره فوتبال و ورزش مملکت رو از بین میبره .خدا کنه قبل از نابودی فوتبال مسئولین یه فکری برای این سرطان معامله ی سیاسیون با فوتبال و کلا ورزش بکنند.معامله های سیاسی که از تیم بی دروپیکره کیسه شروع شده وخدا میدونه تا کجا میخاد ادامه پیدا کنه.هرجا سخن از گند وفساد وتبانیه نام کیسه میدرخشد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی