پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
۰ |
۱
عکس| پیراهن رونالدو به چه کسی رسید؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم ملی پرتغال، در دیدار دیشب مقابل فرانسه یک مرتبه پیراهن خود را با کریم بنزما و یک بار دیگر آن را با کیلیان امباپه عوض کرد.

خبرورزشی - شب گذشته دو تیم پرتغال و آلمان در یکی از هیجان انگیزترین مسابقات یورو تا به اینجا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه ۲-۲ خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد فرانسه به عنوان تیم اول و پرتغال به عنوان تیم سوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.

اما یکی از اتفاقات جذاب بازی شب گذشته تقابل کریستیانو رونالدو با هم تیمی سابق خود در رئال مادرید یعنی کریم بنزما بود. این دو که در رئال از رابطه بسیار خوبی با یکدیگر برخوردار بودند، در بازی شب گذشته نیز چند مرتبه خوش و بش گرمی با یکدیگر انجام دادند. این پایان کار نبود و در بین دو نیمه رونالدو و بنزما پیراهن‌های خود را با یکدیگر را عوض کردند.

این اتفاق جذاب در مورد کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه نیز رخ داد. حالا همه می‌دانند که فوق ستاره پرتغالی در کودکی الگوی کیلیان امباپه بوده و ستاره فرانسوی شب گذشته یک بار دیگر در برابر ستاره مورد علاقه خود به میدان رفت. همچنین در پایان مسابقه رونالدو و امباپه خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند و پیراهن هایشان را با هم عوض کردند؛ موضوعی که باعث شد لباس کریستیانو رونالدو در یک بازی همزمان به دو نفر برسد.

عکس| پیراهن رونالدو به چه کسی رسید؟

کریستیانو رونالدو و کیلیان امباپه؛ پرتغال - فرانسه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی