نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمله شدیداللحن فتح‌الله‌زاده به حسن روحانی و وزیر ورزش/ به زندان می‌روم اما همه چیز را می‌گویم/ سطح فکری وزیر پایین است!/ رئیسی به داد استقلال برسد
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: آقای سلطانی‌فر در این مدت اندکی که به پایان کارت مانده بیا و توبه کن وگرنه هواداران سر پل صراط یقه‌ات را می‌گیرند.

محمدرضا مدنی: پیرو تغییرات چندباره طی سال‌های اخیر در هیئت مدیره باشگاه استقلال با یکی از مدیران اسبق این مجموعه که در سالهای پس از انقلاب، پر افتخارترین مدیر باشگاه استقلال بوده صحبت کردیم.

علی فتح‌الله‌زاده در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره انتصاب‎های جدید در هیئت مدیره باشگاه استقلال، وضعیت بغرنج مدیریت در این مجموعه، آینده باشگاه، دولت رو به پایان حسن روحانی و انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جدید دولت بعد حرف زد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

آقای فتح‌الله‌زاده، باز هم برای چندمین بار طی سالهای اخیر شاهد تغییر چند باره در جمع اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بودیم. این روال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟

واقعیت این است وقتی می‌گفتند آقای وزیر می‌خواهد استقلال را نابود کند، به مخیله کسی نمی‌گنجید که واقعاً چنین باشد! که وزیر یک مملکت اینقدر سطح فکری پایین داشته باشد تا برای موفقیت تیم محبوبش، رقیب آن را تخریب کند! این شیوه یکی از سطح پایین ترین روش‎ها در بحث هواداری است که حتی در پایین‌ترین رده ، یعنی آنهایی که برای طرفداران تیم رقیب شان کری می‌خوانند هم راضی نمی‌شوند با ناجوانمردی، رفتارهایی را در قبال تیم رقیب شان انجام بدهند که منجر به تخریب آن می‌شود.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

رفتارهایی که از سوی وزارت ورزش طی این سال‌ها در قبال باشگاه استقلال انجام شده در تاریخ ورزش کشور ما بی نظیر است. تا به حال دیده نشده و تا ابد هم دیده نخواهد شد. دلیلش هم هویداست! چطور ممکن است ظرف شش، هفت سال ۶۰، ۷۰ نفر در این باشگاه پست بگیرند و از آن برکنار شده یا خودشان کناره گیری کنند؟ این یعنی ما هیچ تخصصی در زمینه انتخاب مدیر نداریم و این قدر افراد را جابجا می‎ کنیم تا در نهایت به فرد درست برسیم! ولی من می‌گویم این راهش نیست.

چرا این مسائل از طریق دولت پیگیری نشد؟

لابد می‌گویند من خبر نداشتم! اگر این مسائل را به آقای روحانی بگویید با این که پنج سال است هوادار ما ضجه می‌زند که یک نفر به داد تیمش برسد، حتما باز هم می‌گوید من چیزی در این باره نشنیدم! این موضوع درباره آقای روحانی مسبوق به سابقه است. مثل آن روزی که صبح بیدار شده بود و فهمید بنزین گران شده! بعد پشت میکروفون رفت و گفت: من خبر نداشتم و امروز شنیدم! آخر مگر می‌شود کسی وزیر ورزش را در قبال این همه رفتارهای یکسویه سین جیم نکند؟

در این سالها این شائبه همواره مطرح بود که افرادی در بدنه دولت علاقمند به تیم پرسپولیس هستند. نمونه‌اش هم آذری جهرمی‌وزیر ارتباطات بود!

اشکالی ندارد! شما اگر دوست دارید تیم محبوبتان بالا برود مهم نیست اما حق ندارید برای بالا رفتن تیم محبوبتان تیم رقیب را تخریب کنید. چوب لای چرخش بگذارید و سنگ جلوی پایش بیندازید.

مهدی عبدیان از اعضای هیئت مدیره با انتشار متنی در صفحه شخصی‌اش به برخی مسائل اشاره کرده که...؟

... بله! ما باید بدانیم پشت پرده چه معاملاتی انجام می‌‎شود؟ چه پرونده‌هایی وجود دارد؟ این همه بده و بستان برای چیست؟ آیا استقلال تیمی‌است که به خاطر معاملات شخصی درباره‌اش تصمیم گیری شود؟ این مسائل باید افشا شوند. یک مسئول حق ندارد از جایگاهش سوء استفاده کند. مأخوذ به حیایی هواداران هم حدی دارد.

مددی به تازگی اعلام کرد گرفتاری‌های مالی اش به خاطر بدهی‌های قبلی بوده است. شنیدید؟

این حرف تکراری بود! این چه بهانه‌هایی است که شما به مدیران منصوب تان یاد داده‌اید که هی بیایند و بگویند ما مشغول پرداختن بدهی‌های ۱۰ سال گذشته بودیم؟ آخر مگر مدیران ۱۰ سال پیش هم مثل شما با سرمایه بیت المال چنین کارهایی کردند؟ آیا چنین نتایجی گرفتند که این را اینقدر تکرار می‌کنید؟ حرف دیگری یادتان نداده اند؟ بهانه ای بهتراز این ندارید؟ به خدا گوش هوادار از این بهانه‌ها تکراری پر است! در همین ۱۰ سال، هزار میلیارد تومان پول به باشگاه استقلال آمده ولی آقایان چند جام برای هواداران آوردند؟ ما با ۶۰ میلیارد تومان ۱۰ جام برای باشگاه استقلال آوردیم اما شما با این هزار میلیارد فقط یک جام آوردید که آن هم سهم سیدرضا افتخاری بود.

چه کسی باید به این مسائل رسیدگی کند؟

من این را از شما می‌پرسم که اصحاب رسانه! آیا در مملکت ما کسی نیست این افراد را سین جیم کند؟ از آنها جواب بخواهد؟ حساب بخواهد، کتاب بخواهد؟ قطعا هستند افرادی که این مسایل را به درستی می‌بینند. ولی چرا کسی به فکر نیست؟ این همان پشت پرده‌هایی است که عبدیان هم درباره اش گفته. مردم باید این مسایل را بدانند. من از امروز ایستاده‌ام. پای کار هستم. حتی اگر به زندان بروم. این باشگاه حاصل تلاش میلیونها انسان طی ۷۶ سال است که زحمت کشیده‌اند تا برندی به نام استقلال را بسازند آن وقت شما می‌آیید مربی را می‌زنید، پیشکسوت را می‎زنید، هوادار را می‌زنید... برای چه؟ به چه دلیل؟ مگر چه چیزی بیشتر از موفقیت تیم استقلال از سوی این‎ها خواسته شده است؟ استقلال چون زحمت کشیده و توانسته دو ستاره آسیایی بگیرد و دو بار قهرمان آسیا شود، گناه کرده؟ اینکه شما نمی‌توانید قهرمان آسیا شوید، تقصیر هوادار استقلال چیست؟ تقصیر بازیکنان استقلال چیست؟ شما به خاطر منیّت‎ها بین طرفداران دو باشگاه تفرقه انداخته اید.

چطور؟

شاهد هستیم در این چند سال اخیر کری خوانی بین هواداران سرخابی از شکل و شمایل کری خوانی‌های دهه‌های قبل به وضعیت بدی تغییر پیدا کرده است. بزرگان این دو باشگاه هرگز با هم عناد نداشتند. هرگز بین استقلالی و پرسپولیسی جنگ نبود. دو دوست استقلالی و پرسپولیسی روی یک موتور برای تماشای دربی به استادیوم می‌رفتند. شما امروز چه کرده‌اید که این همه تفرقه بین طرفداران دو تیم به وجود آمده؟ به خدا قسم باید توبه کنید. این هوادار سر پل صراط یقه تان را می‎گیرد.

در پایان رای گیری انتخابات ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی با آرای بیش از ۱۸ میلیون نفر به این عنوان انتخاب شد. شما به عنوان یکی از مسئولان موفق پیشین در باشگاه استقلال با توجه به شرایط امروز این مجموعه طی این سالها چه تقاضایی از رئیس جمهور منتخب و رئیس دولت آینده دارید؟

اولاً جا دارد این انتخاب را به آقای رئیسی تبریک بگویم. یکی از دلایلی که مردم رویکرد مثبتی نسبت به ایشان پیدا کردند به خاطر حرف شنوی، فساد ستیزی و عدالت محوری ایشان بوده است. مردم این را در دوران ریاست رئیسی بر قوه قضاییه دیدند. دیدند که چطور به نحو مطلوبی آن را نشان داد و مقابل خلافکار و فساد ایستاد.

حالا چه توقعی از رئیس جمهور جدید می‎ رود؟

آقای رئیسی درد مردم را می‌شنود و قطعاً خودشان و اطرافیانش از مصائب و مسائلی که در این سالها بر باشگاه استقلال و هوادارانش گذشته مطلع هستند. این توقع می‌رود که آقای رئیسی با حضور بر مسند ریاست جمهوری به فریاد این هوادار رسیدگی کند.

حرف آخر؟

جالب است آقای روحانی در تازه‌ترین صحبت‌هایش گفت "چرا کسی از ما تشکر نکرده است؟" تشکر؟ کدام تشکر؟ برای کدام کارتان باید از شما تشکر کنیم؟ چه گلی به سر این مردم زدید؟ اینکه دلار ۲۰۰۰ تومانی را ۲۵ هزار تومان کردید، تشکر دارد؟ کسی می‌توانست چنین کاری را ظرف ۳، ۴ سال انجام دهد؟ اگر این اقدامات تشکر دارد، بنده شخصاً از شما تشکر می‌کنم. متشکرم قیمت دلار را به ۲۵ هزار تومان افزایش دادید.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هیراد مهراد ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    خیلی جالب که حاج فتل از یه طرف میگه کیسه حمایت نشده از یه طرف هم میگ هزار میلیارد بهش تزریق شده آخ مرد حسابی یکی از گرفتریهای تیم های سرخابی شما وامثال شما هستید که به اسم بمب تر کوندن تیم ها رو بدخبت کردید وقیمتها رو نجومی کردید در ضمن تا کیسه دوستانی مثل حاج فتل داره احتیاج به هیچ دشمنی نداره وتجربه نشون داه
    • عابد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      یعنی بعد احمدی نژاد رتبه ی اول رو داره تو موج سواری ... خیلی این کاره بودی چرا پست مدیریت رو قبول کردی و ده روزه ول کردی ؟؟؟ بی خیال حاجی
    • اسکی بازان سرخ IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      باز یه استقلالی صحبت کرد اونم از وضعیت تیم خودش اتاق فکر مافیا چوب اسکی هارو داد دست لنگیا بریزن تو سایت کامنت علیه استقلال بذارن بابا بخدا زشته مردم دیگه حالشون از لنگ بهم میخوره خودتون رو خوارتر از این نکنین
    • زاگرس IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      به به جناب «ام الفساد»!!!! تمام بدبختی ومصیبت های حال حاضر استقلال و« فوتبال ایران» از دوره جناب عالی پایه ریزی شد..نرخ بازیکن صد میلیونی رو بردی یک میلیارد وبا آن دسته چک منحوست مثل علف خرس پول از بیت المال خرج میکردی وبدهی بالا میاوردی...از وقتی میشناسمت فقط همین یه حرف رو درست گفتی؛«میرم زندان»...اگه این مملکت قانون و عدالت داشت شایسته ترین مکان برای شما «زندان»هست بخاطر ریخت وپاشها واتیش زدن پول بیت المال...تو این دنیا که حساب کتاب پس ندادی اما فردای قیامت خدا به دادت برسه اگه حقی به گردنت باشه
    • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      مردک میگه طی ده سال گذشته اینقدر پول به استقلال اومده، متنو خوب بخون، نگفت یکی دوسال پیش که.
    • اوساگونا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      فقط میخان کاری کنن گوجه ها فقط اون بالا باشه
    • وحید IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      فتح اله زاده : (( بی عرضگی خودمان را به وزیر و .... ربط ندهیم ))
    • ابرام US ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      سلام ای جا ج فتل ای شیر خفته ٬ مرد دوران ها ..... کجا بودی ٬ که داش فرما نتو کشتند نا مردان به میدانها ============================================================================================== پراکنده شدند یارا ن چو «قندل » ٬ دل به گوهر ها ..... داش اسمال پای دربند و کا می جون دل به دریاها ============================================================================================== نظر در جویبار و بی نظر ها خفته ٬ ما یوس اند ..... به امید ظهور ت سر بپایین کرده ٬ پا ها جمله در بالا ============================================================================================== بیا از پرده بیرون ٬رخ نما ٬ شمشیر خود برکش .... شوالیه تویی ٬ دکتر ٬ بقربانت دل و جا ن ها ============================================================================================= اگر امروز شاه ما ٬ فِزِ ر تش گشته است قمصور ... وزیری چون تو میخواهد ٬ بعر شش برده در بالا
    • صادق IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      آب که سر بالا بره قورباغه ابوعطا می خونه! آخه فتل این لاطاعلات چیه بهم می بافی؟ لطفا به شعور مردم توهین نکنید چطور اونوقت که با دستور همین وزیری که می فرمایید کوته فکر، اومدی هیئت مدیره کیسه ،همش مجیزگویش بودی و... تا اینکه شکم درد گرفتی و پات شل رفت، گذاشتی رفتی، حالا عربده کشی میکنی که چی؟ این نابسامانی و ورشکستگی در پرداختها محصول زدن شیپور از ته گشادش توسط شما ی بمب ترکان بوده که هنوز هم تاوان سنگینی برگرده ی فوتباله که به این زودیها کمرش راست نمیشه، مسئولان ناظر چرا با شما مماشات کردن؟! آخه هوار هوار و شلوغ کاری واسه چیه؟! مگه دولت جدید از کره ی دیگه آمده و این دولت مال کره ی دیگه ای هستش ؟! اینها همشون در راس کارها بودن فقط صندلی شون عوض شده ، تا دیروز همش دور و بر دفترشون می چرخیدی و تا کمر خم میشدی حالا که صندلی شون تغییر کرده اخی شدند؟!! بابا دست بردارید مردم خیلیییی بیشتر از قتل ها حالیشونه.
    • کیسه همیشه کیسه حقیر IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      ای بابا فتل جون تا دیروز که چیز دیگه ای میگفتی حالا که دولت میخواد عوض شه رنگ عوض کردی سودای صندلی مدیریت تو سرته؟که باز مثل فرزارت مجیدی فاکتور صادر کنی ؟هوادارای کیسه هم که ساده خیلی زود گول میخورن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اگه مسعود سلطانی فر، آذری جهرمی و دیگر مهندسین لیگ برتر به روز قیامت اعتقاد داشتند که توی این چند سال این بالاها رو سر استقلال نمی آوردن و قلب 40 میلیون هودار این تیم رو نمیشکوندن. اگه به روز قیامت اعتقاد داشتن که اینهمه جام جعلی، مهندسی شده و کاغذی به این تیم نمی دادن. الا لعنة الله علی القوم الظالمین
    • شیشپولیس حکومتی IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      دو قهرمانی آسیا******** حسرت ابدی لنگیا
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اگه بحث شایسته سالاری باشه که جناب رئیسی اونو مطرح کرد ما شایسته تر از دکتر فتح الله زاده برای مدیرعاملی استقلال نداریم. در چند سال حضورش با کمترین امکانات بیشترین جام رو برای استقلال بدون مهندسی کردن آورد و 4 بار پشت سر هم پرسپولیس حکومتی رو شکست داد و از همه مهمتری با رقابت با تیم های شرق و غرب آسیا به طور همزمان با سرمربیگری مرحوم ناصر حجازی استقلال رو نایب قهرمان آسیا کرد. 19 سال بعد از اون تاریخ بود که پرسپولیس حکومتی برای اولین بار در تاریخ باشگاه خودش نایب قهرمان آسیا شد و هواداران این تیم حکومتی در ایران جشن ملی به راه انداختند اون هم با هزینه 100 میلیاردی فقط برای بازی در فینال آسیا. چیزی که برای پرسپولیسی های حکومتی آرزو بود برای دکتر فتح الله زاده 19 سال پیش از اون خاطره شده بود. درود بر مدیر توانمند جناب دکتر فتح الله زاده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اولین و مهمترین مهندسی که برای زمین زدن باشگاه استقلال صورت گرفت برکناری دکتر فتح الله زاده توسط امیررضا خادم کشتی گیر برادر رسول خادم صورت گرفت و امیررضا خادم به همراه بالادستیش راس باشگاه استقلال و متفکر اصلی این باشگاه رو زدن. بعد از اینکه دکتر فتح الله زاده دیگه حضور نداشت هر بلایی خواستن مسعود سلطانی فر و آذری جهرمی سر استقلال آوردن. خدا ازشون نگذره
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      همه استقلالی ها و همه تیم های لیگ برتر منتظرن ببینن با رفتن مسعود سلطانی فر و اذری جهرمی و دولت ناامیدی، پرسپولیس می تونه 4 بار پشت سر هم قهرمان لیگ برتر بشه یا می تونه 4 بار سوپرجام مهندسی شده بگیره. مطمئنا که نمی تونه چون دیگه بابایی ندارن که براشون مهندسی بکنه و رقیبشون استقلال رو درب و داغون بکنه از درون
    • ا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      پول اسپانسر و کمک امثال نامداری تو 10 سال 1000میلیارد نمیشه؟ حسین هدایتی تو 2 سال حداقل 1000 میلیارد خرج ساختن تیم لنگ برانکو و بازیکن دزدی از هتل تیم ملی کرد(مصاحبه هاش هست) کاری به پولهای امثال آذری جهرمی و ... نداریم که خارج از قرارداد اسپانسری همینجوری سندسازی شدن خبر داری لنگ قرارداد 130 میلیاردیش را 300 میلیارد برای یه سال کرده؟ اونوقت استقلال را مجبور به قرارداد80میلیاردی با اپراتور زیر نظر وزیر لنگی کردن تا وزیر خیلی شیک و مجلسی از اسپانسر استقلال در 2 فقره 30 میلیاردی(مجموعا 60میلیارد) اخاذی کنه برای لنگ! حالا وزیر لنگی و اپراتورش میخوان مجیدی را برکنار کنن و شدن طرفدار مددی(لابد یه قرارداد ترکمانچای دیگه میخوان ببندن)
  • وحید IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    حالا که رفته شیر شدی
  • 24 DE ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فتل داره دلبری میکنه
  • پیمان IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بعنوان یک تاجی و استقلالی دلم برای خودم و بقیه تاجیها میسوزه .حرفهای ۲ هفته پیش فتح ا... زاده رو با امروزش مقایسه کنید نمیدونم در مورد ما چی فکر میکنه اما هرچی که باشه قطعا نا رو دارای فهم در نظر نمیگیره . بنظرم حرفاش ۲ تا دلیل داره اول ایتکه روزای اخر این دولته و دیگه براش منفعت نداره و دوم شاید چون اینو تو هیئت ندیره نذاشتن و برای هنین از رییسی اشکر کرد تا در دولت بعدی مدیر بشه راستی جناب فتح ا.... زاده مدیر افتخار افرین چرا پارسال که مدیر عانل شدی ۱۰ روز بیشتر نموندی ؟
    • تاجی طبرستانی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      بخاطر همین قدرشناسی ها در قبال‌ فتح‌الله‌زاده و قلعه نویی ها به این روز افتادید ک باشگاهمون پر شده از مدیرای لنگی گماشته وزیر ورزش ،
    • خطاب به تاجی طبرستانی: IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      شک ندارم تو خود فتح‌الله‌زاده‌ای که اومدی کامنت گذاشتی. مرد حسابی چشماتو باز کن ببین استقلالیا هم دیگه تو رو شناختن. پس کمتر عوام‌فریبی کن. شهر که شلوغ میشه قورباغه هفت‌تیرکش میشه. حالا که عمر دولت روحانی رو به پایانه اومدی کولی‌بازی در میاری که منو ببرین زندان پیش مایکل اسکافیلد تا رامین جوادی واسه شوالیه تاریکی آهنگ بسازه. از طرز نوشتنت معلومه که دکترای تقلبی داری!! به قول خودت وزیر ورزش هزار میلیارد تومن به این باشگاه تزریق کرده اما هنوز مشکل مالی دارین. کی این پولا رو بهتون داده؛ همین وزیر احمق که حالا شده آدم بده قصه. چیه نکنه بازم میخوای مدیرعاملت کنه. مگه همین سلطان مسعود مدیرعاملت نکرد و چون دیدی اوضاع خیلی خرابه کرونانمایی کردی و اومدی از پرسپولیسیا حلالیت طلبیدی و گفتی ببخشید از ترقه‌هایی که دم خونه‌تون زدم. فتح‌الله فکر کردی با اسم تاجی طبرستانی بیای کامنت بذاری نمیشناسیمت. دم خروست از پشت عینک دودیت زده بیرون. تا کی میخوای بچه‌های طفل معصومو گول بزنی روباه مکار!! شیکمت مث گربه نره زده بیرون از بس مرغ و خروس ریختی توش!!
  • ناشناس US ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    آخی زورش اومده کلاه گیس انتخاب شده مگر کیسه کش ها هئیت مدیره کیسه کش نمی خواستند و ابقا مددی هم ثبات که اشک می ریختن
    • حسن IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      دمت گرم .بخدا همینه مرتیکه فقط با احساسات چند جوان داره بازی می‌کنه .آدم کثیف تا حالا کجا بودی .دولت تمام شد شیر شدی .آقای روحانی دو شب بندازی زندان بخدا خیلی فال خوشحال میشه .ولی بعدش مدیریت استقلال نمی‌خواد باید ریس جمهور بشه اینا اشغال جامعه هستن نه دلسوز
  • احسان IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    اگر هیئت مدیره رو عوض نمی کردند یه جور نق می زدند اگر هم عوض کنند یه جور نق می زنند !!!! اگر اول فصل بازیکناشون از این تیم برند میگند ثبات رو از این تیم گرفتند اگر بازیکناشون بمونند و ترکیبشون دست نخوره میگن نذاشتید خون تازه توی رگ های این تیم جریان پیدا کنه !! اول فصل با التماس ، زاری و نامردی ، محمود فکری رو از تیم نساجی گرفتند. وسط فصل خودشون پرتش کردند بیرون !!! 5 ساله میگند وزیر تیام ، ابراهیمی ، حسینی ، جباروف رو از استقلال گذاشت کنار در حالیکه توی این سال ها پرسپولیس چندین برابر ستاره (بیرانوند ، طارمی ، رضائیان ، مسلمان ، رفیعی ، احمدزاده ، علیپور ، خلیل زاده ، ترابی ، امیری ، محرمی و ...) از دست داد و یک بار طرفداران پرسپولیس از کسی گله و شکایت نکرد چند ساله کارشون شده کری خوندن اول فصل برای 3 گانه و ستاره سوم ، وسط فصل که می رسند به زمین و زمان گیر میدند الان هم که هیئت مدیره جدید اومده تا پول تزریق کنه باز بهونه های آبدوغ خیاری
    • زاگرس IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      آفرین احسان تحلیل قشنگی بود«احسنت»
  • مردم تاج سرنگون کردند US ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    تقصیر سلطانی فرع که تاژ تو این چند سال 500-600 میلیارد خرج کرده ولی بازم زیر پرسپولیس کبیره؟
  • محسن IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    زمانی که ستاره پرسپولیس حمید علی عسگر بود و حاتمی دفاع تیم بود و تیم تو نکونام و آندو میورد وزیر وزیر نمیکردی پیری چشمت نمیبینیه پرسپولیس داره لژیونر سازی میکنه؟ چقد سطحت پایینه پیرمرد
  • امیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    وقتی مغز بزرگای کیسه ناپاک اینقدر کوچیکه از بقیه انتظار بیشتری نمیشه داشت فتولا فتولا تو ... به مولا
  • سروش IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بی سواد ، بی منطق ، هوچی گر..! آقای فتح اله زاده رو همه میشناسن که هیچ کار و هیچ حرفی رو الکی نمیزنه! قطعا یه نفعی براش داره.. ایشون دلسوز خودشونن نه تیم
    • حامد IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      هزارمیلیاردشوباورکنیم یاضربه زدن به استقلال توسط وزیرو
  • مهدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    این افراد نون رو به نرخ روز میخورن اونموقع که همین سلطانی فر میخواست مدیرعاملش کنه کارش شده بود تعریف و تمجید ازوزارت و میگفت هرکی میگه وزیر قرمزه غلط میکنه وزیر خیلیم خوبه الان که دیده طرف داره میره گفته کاری کنم که دوباره بتونم تو اینده بیام و بچاپم
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ای چاپلوس بی مقدار دو روز مدیر عامل شدی در برنامه زنده تلویزیونی آز وزیر تعریف میکردی تمام بد بختی های استقلال از اون چک های جادویی توهست که بازیکنان چند برابر قیمت می‌گرفتی
  • پات لب گوره ( مومیایی 2) IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    یه آدم باشرافت تو این تیم پیدا نمیشه چون تو تاریخ 42 سالتون سراسر کثافت بوده...وقتی ما محروم بودیم از نقل و انتقالات شما با پندار تایم مسخرمون میکردید ، با 11 تا بازیکن قهرمان شدیم و رفتیم فینال آسیایی که به خوابم نمیبینید هر جامی که بیاریم تا ته تهتون آتیش میگیره
    • لنگی بی شرف IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      برای همین در حسرت یه ستاره موندین و تا ته تهتون آتیش گرفته.؟؟؟؟؟....
    • سهراب IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      نمونه بارز ادب شعور و شخصیت یک لنگی ،
  • آبی بی رنگ1 IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    اعضای هئیت مدیره یک مدیر کله کردن .خواستن مدیر دوم کله کنن خودشون کله شدن
  • شمسعلی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ملانصرالدین اومد سوار خرش بشه نتونست گفت: کجایی جوانی که یادت بخیر. یه نگاه به دور و برش کرد گفت خودمونیم جوانیمون هم چیزی نبودیم. حالا حکایت استقلال شده! جناب حاج فتل شما بعد پونزده سال یه شب خوابی دیدی و صبح دوتا دوتا برامون ستاره آوردی که بعله ما قهرمان آسیا شدیم! و از همون موقع توهم هوادارا شروع شد که بعله ما خیلی تیم هستیم ! خیلی قوی هستیم ولی واقعیتها تو زمین فوتبال مشخص شد. شما از دولت گله داری ولی همین دولت، پارسال اگه نبود ما نمیتونستیم با خوردن حق یه تیم دیگه سهمیه آسیا بگیریم و باعث سقوط یه تیم شهرستانی بشیم . هر سال همین وضع ذو داریم و بزور دولت و کمک فدراسیون آسیایی میشیم. حالا دو تا جام فاسد هم مثل زمان محمود خان بهمون بدن چه ارزشی داره؟ الان دیگه نه کلاهتون پشمی داره و نه حناتون پیش هوادار واقعی رنگی داره!
    • ابرام US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      شمسعلی جون ٬ ملا نصرالدین رو چرا خراب می کنی؟ !( جوونی کجایی که یادت بخیر) رو وقتی حاج قتل از جوی آب پرید یهو به زبون آورد . اونهم بخا طر صدایی بود که موقع پریدن شنید و فکر می کرد تو جوونی بی صدا از جوی آب میپریده و بعد اََ هم اصلا حش کرد . از ملا نصرالدین بیجا و بی جهت ما یه نگذار برادر . ممنون می شیم .
  • بچه زرنگ US ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    زمانی که استقلال خوزستان قهرمان شد مثل عقده ای ها ریختن تو خیابان ها .‌‌طبیعی هستش با پوکر کلا روانی شن
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    زمانی که ستاره پرسپولیس حمید علی عسگر بود و حاتمی دفاع تیم بود و تیم تو نکونام و آندو میورد وزیر پرسپولیسی نبود حالا چی شد . تا زمانی که الدوچرخه شانس قهرماتی دارد و وضعیتش خوب هست وزیر پرسپولیسی نیست ولی وقتی که الدوچرخه برای قهرمانی لیگ شانسی ندارد وزیر پرسپولیسی می شود
  • سيا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    چرا قبلا چيزى نميگفتى حالا كه دولت عوض ميشه شير شدى
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    از یک طرف میگه که ۱۰۰۰ میلیارد در این چند سال توسط استقلال خرج شد از یک طرف دیگر می گوید وزیر پرسپولیسی هست چطور در دوره سلطانی فر ۱۰۰۰ میلیارد به استقلال تزریق شده اما وزیر طرفدار پرسپولیس هست چقدر با منطق هست فتح الله زاده
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فتح الله زاده : ما با ۶۰ میلیارد تومان ۱۰ جام برای باشگاه استقلال آوردیم اما شما با این هزار میلیارد فقط یک جام آوردید که آن هم سهم سیدرضا افتخاری بود. یعنی در دوره سلطانی فر ۱۰۰۰ میلیارد به استقلال پول ترزیق شده یا خدا
  • امیرحسین وطنخواه IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    نمیدونم به آدمی با این خصوصیات چه صفتی باید نسبت داد اما انگار تو کشور ما نون به نرخ روز خوردن شدیدا مد شده . تا قبل انتخابات وزیر حامی استقلال بود جناب فتح الله زاده ، حالا چی عوض شده ؟
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فتح الله زاده : کار استقلال از وزیر گذشته؛ روحانی به داد برسد/ یکی دو نفر استقلال را گروگان گرفته‌اند ... یکبار میگه حسن روحانی به داد استقلال برسد یکبار هم میگه رئیسی به داد استقلال برسد. حرف هایش با مصاحبه چند ماه پیشش دقیقا یکی هستند به جز چند تا تغییر جز ای
  • پارسی اصیل IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    روباه مکار.جرات داشتی قبل از انتخابات به روحانی حمله می کردی تا بهت نشون میداد که یک گدا گشته چطور سر از تیم کیسه در آورد و با پول های بیت المال در این باشگاه به نوای رسید و در آخر افعی و شومن شد.
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    نوش دارو بعد از مرگ سهراب/ دیگه چه فایده کار از کار گذشته و هیچ فایده ای ندارد استقلال رو نابود کردن،حاج فتل حرفات کاملا درسته ولی چرا اینقدر دیر گفتی کاش زودتر حرف می زدی! چرا اینهمه سکوت کردی حاجی؟!الان که پایان دولت ننگین شده جرات پیدا کردی؟!چرا وقتی اومدی تو استقلال و سمت داشتی چیزی نگفتی؟!حاجی مثل شاه فرهاد باش از هیچ کس نترس و به موقع حرف بزن!
  • امیر حسین IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    مگر جناب شوالیه تاریکی به شما همین وزیر پست نداد اومدی چند روز موندی الفرار... استقلال از زمان بمب ترکاندن شما هنوز بدهکاری داره فقط اطراف تیم شده حرف حرف حرف
  • ایمون زاید IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    لات کوچه های خلوت هستند ایشون ،مرتیکه مگه تو همین دولت و وزارت مدیرعامل نشدی ،مگه به بهانه کرونا دمت رو نذاشتی رو کولت و در رفتی ،چرا تا امروز ساکت بودی و مجیز وزیر رو می گفتی حالا که همه چی رو به پایان هست دم درآوردی که شاید در دوره بعدی استخونی گیرت بیاد ،خجالت بکش این مردم رو چی فرض کردی یک عمر با لابی باجناق و دوستان به این فوتبال چسبیدی و خوردی و بردی الان دهن دره میکنی ،آدم به پست فطرتی تو روزگار ندیده
  • مولر از برلین DE ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    اقای حاج فتح الله گفتی پل طراط!!!!!!!! در ایام کرونایی از طرفداران پرسپولیس حلایت طلبیدی. موضوع سر چی بود . حلالیت سربسته که قبول نیست!! شما را همین وزیر مدیر کرد کلی تعریف اش کردی بعد یک هفته دیدی ریخت پاش سابق وجود ندارد الفرار کردی!!! از الان ریس جمهورجدید را در مقابل عمل انجام شده قرار می دهید تا مثل سابق بی سر صدا نکونام رایگان از اسپانیا بیاید!!! روحانی برای شما هر کاری کرد.. توی این چند سال گرانترین استقلال تاریخ بسته شد!!! به اذعان خودتان 300میلیارد خرج شد تا حذفی گرفته شود!!!! سعادتمند در برنامه تلویزیونی اقرارکرد ذهن هوادار باید برود سمت پرسپولیس تا باج بگیریم!! وزیر که قرار نیست برای استقلال گل بزند .. شفر را کی فراری داد همین محمود فکری را چه کسانی نگذاشتند نتیجه بگیرد!!!! استقلال از اسطوره اش ضربه می خورد تمام ! وگرنه مشکل مدیریتی و مالی را پرسپولیس بیشتر از شما دارد . الان رادو بخاطر بدهی نمی اید!!! وزیرورزش متولی این دوباشگاه باید قرارداد این دو تیم را فاش کند تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد!!! اقای ریس جمهور جدید حاج فتح الله را مدیر کن.نا غایله بخوابد!!!!
  • پاسخ صحبتای خاله زنکی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    جمع کنین صحبتای خاله زنکی رو تازه یک درصد اگه عامدانه باشه تازه شدیم یر به یر مقایسه کنین با بلایی
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فتل دنبال ماهی میگرده تو آب گل آلود......خوب مستقیم از آقای رییسی بخواه تورو بزاره همه کاره کیسه ادای آدم های نگران رو هم در نیار که خیلی قدیمی شده این حرکات از قرار معلوم قراره فتل امضای آخر سقوط آزاد کیسه به باقالیا رو بزنه
  • علی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    حاجی فتح الله زاده منتظر برگشت شما به عنوان مدیرعامل استقلال هستیم
  • بابا مسعود و بچه ها متشکریم IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ما هم به سهم خود از اینکه اجاره خانه ماهی یک میلیون تومان به ماهی هفت میلیون تومان رسیده تشکر و قدردانی میکنیم پس خدا زبان را برای چه داده
  • علی IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    آقای فتح الله زاده روغن ریخته رو خرج امامزاده نکن. همین شما تو تیم وزارت بازی کردی و تمجیدش رو کردی. حالا آخر دوره ریاست جمهوری از غار بیرون اومدی رجز میخونی. شما یه ذره شرف داشتی چند سال پیش میدونستی افشاگری کنی.اما به طمع پست سکوت کردی.
  • ... IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    دارید مقدمه چینی میکنید برای هشت سال دیگه.
  • عامیرزا IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    وباز هم حاجی گرینوف الاه! یه عستقلالی ناب، با همه مکنونات ذهنی و رفتاری مکتب پفک عابی، یه عسلاحطلب واقعی با همه صداقت وبی ریایی و دلسوزی اون جماعت خاصه فقط برای احقاق حق وعدالت نه پست ومقام وعوامفریبی ودغلبازی.حاجی نمونه بارز یه دکتر واقعی و موتورگازی سواری که الان هم با همون موتورگازیش میره ویلای سرخرود! وپروژه های ساخت وسازش تو کیش. هنوزم با همون قلم جورنالیستیش با مشت میره تو فک و چک وچونه عستکبار دولتی و وزیری پرسپولیسی! اینکه عاویزون نه ببخشید التماس دعا از دکل رئیس جمهور جدید داره فقط بخاطر اینه که میخاد به ورزش وعستقلال مظلوم ومحروم و بی پول وبی املت ویخنی کمک کنه دنبال هیچ خودنمایی وچشمک برای پست ومقام نیس.بمولا جون گودرز همینه. این تن گودی بره زیر اره برقی اگه غیر این باشه.یه پاچه عاقاس، هلوئه، موووچ. با شخصیت و با فرهنگ و بامرام مثه عوسطوره تری دی شون.دولت جدید ورویاهای جدید عستقلالیا.خدا از حقارت ببخشید از رویاپردازی کمتون نکنه.بگو ایشالا.الخ
    • زاگرس IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      خیلی شیک و خاندنی بود«با عجازت کپی کردم»دوستان کیسه کش با تمرکز بالا چند بار کامنت عامیرزا رو بخونین شاید بفهمید چی گفته و چی به چیه خخخخ
  • الدوچرخه چی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    مگه چندتا ازاین حاج فتل های شارلاتان در کشور وجود داره!مگه این همون به اصطلاح اقای همه چی دان نیست که مصاحبه اش بعد از نشست با وزیر ورزش در همین روزنامه چاپ شد که مداحی ودستمال بدستی از وزیر رو به حد اعلا رسوند!یعنی این فرد از ریش سفید وپای دم گوره خودش خجالت نمیکشه!یا این دستمالچی با اون دستمالچی دو نفرند!چطور شده بعد از این همه خودشیرینی برای وزیر ورزش حالا یهویی ویه شبه شده منتقد و حق طلب شدی!حاج فتل استاد ترکاندن ترقه اگه از مردم شرم وحیا نمیکنی اقلا این اخره عمری از خدا بترس ودست از بوقلمون صفتی بردار.سندهای زمینهای هاپولی کرده رو هم که با گرفتن پست ۲۴ ساعته بنام خودت واهل وعیالت کردی دیگه دنبال چی هستی متقلبه فریبکار.یعنی اگه ده درصد از قوانین وعدالت در این کشور اجرا شده بود الان حداقل این متقلب باید ۵۰بار به جرم اختلاس و دروغ وفریب و ریاکاری و تقلب وتهمت اعدام شده بود.
  • دادا IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    مشکل مملکت ما واستقلال هم به تبعیت ازآن دخالت واظهارنظرهای افرادغیرکارشناس درامورتخصصی مثل این استدلال شما درموردافزایش نرخ دلاره اخه جناب شمادرکدام دانشگاه معتبردرس خوانده اید لابد مدارک دانشگاه باکو رورارید ازخودتان شروع کنید بااستقلال مطرح شدید اول بایدتمامی مدیر عامل هاباید دارای توانایی باشندنه اینکه بیایند ازتیمهای سرخ آبی تجربه وشناخته شوند دراصل شماومدیران هردوتیم ازپستخود نردبان ساخته اید درحالی که باید مثل مدیران بزرگی که گاهی امدند پلی برای گذرازمشکلات میشدید هواداران همه چیزرامیدانندفقط عده ای مثل شماسرتان رازیربرف کرده ایدظ
  • ایوبی DE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    آقای فتح الله زاده شما خودت یکی از مدیران عامل منصوب همین وزیر ورزش بودی که به دلیل شرایط وخیم هواداران استقلال در دوران پسا استراماچونی علیرغم قول هایی که پیش از نصب داده بودی اوضاع را مناسب موج سواری ندیدی و پس از تمارض کنار کشیدی.حال که آفتاب دولت روحانی و وزرایش را در حال غروب میبینی قهرمان شده آماده رفتن به زندان گشته ای.اگر برای آینده فوتبال برای لمپن ها سهمی باشد بدون تردید شما اولین گزینه ای.
  • شیرازی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    شومن شروع کرد ب اجرای شوهای تکراری---شوالیه ی عزیز شما اگه پای کار بودی وقتی دوسال پیش همین وزیر شما را مدیر عامل کرد پای کار میموندی و تیمتو قهرمان میکردی -- شما دستت برا هوادارای تیم خودت هم رو شده چ برسه ب ما -- تا دیدی قراره وزیره جدید بیاد شروع کردی ب انجام کارای پوپولیستی تا مردم همراهت بشن و دوباره واسه خودت مقبولیت بخری تا دولت جدید بهت سمت مدیرعاملی بده و از این نماد کلاهی برای خودت ببافی -- اگه این وزیر بده چجور مدیرایی انتخاب کرده ک هزار میلیارد ب این باشگاه پول اوردن؟ اگه اینهمه پول اومده تو باشگاه پس چجور مشکل مالی دارین؟
  • سجاد65 IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    نون به نرخ روز خور
  • انصاری IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بابا تو مهره سوخته هستی مغزتم دیگه کار نمی کند با این حرفا دیگه به استقلال راهت نمیدن دلت برای پول های مفت تنک شده بس کن
  • کیسه کش ES ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بابا این دکتر شوالیه قلابی تعادل روحی و شخصیتی نداره ، این همون آدم نبود که وقتی حکم مدیر عاملیش و از همین وزیر گرفت چپ و راست تو تلویزیون مصاحبه میکرد و میگفت خودم از نزدیک شاهدم که وزیر تمام تلاشش و برای استقلال میکنه و انصافا هیچ فرقی بین دو تیم نمیزاره ؟!! چی شد دوباره ؟ قرصات و پشت و رو خوردی دکتر ؟!!! بدبخت هوادارای کیسه که بازیچه این شدن و این ها هم خوب بلدن از هواداراشون سواری بگیرن ،
  • ناشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    تو چقدر خوبی فتل جان....
  • کیسه کش ES ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    وقتی از عدم تعادل روحی و شخصیتی صحبت میکنیم برای همینه ، زمانی که خودت مدیر شده بودی مرتب میگفتی من دارم بدهی مدیرای سابق و میدم و .... ، حالا که مددی همین حرف و زده شد بهونه ؟ !!! شد صحبتی که وزیر به مدیر منصوبش یاد داده ؟ عجب ! به شما کی این حرف ها رو یاد داده بود ؟ رفیقت احمدی نژاد ؟ یا سردار عزیز محمدی ؟ شما که با همین رفقات تو دهه ۸۰ هر کثافط کاری خواستین کردین و هرجوری که خواستین پدر پرسپولیس و درآوردین حالا شدی منتقد ؟ برو آقا جان این حرفات واسه برو بچه های ۱۵ ساله جواب میده وگرنه ما که خوب میشناسیمت پیک موتوری روزنامه استقلال جوان ، هم تو و هم باجناقت ، اگر بازم حرف بزنی بیشتر دربارت میگم دکتر شوالیه جون
  • شمسعلی. AE ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فوتبال ایران را ابلهی مثل تو با بمبهایی که می ترکوند به گند کشید
    • حمید علوی CA ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      دقیقن
  • کیسه کش ES ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    علی فتح الله زاده با حضور در برنامه ورزشگاه شبکه پنجم صدا و سیما گفت : اگر وزیر ورزش اکنون هم چنین رویکردی داشته باشد، من این را می‌گویم، زیرا مدیرعامل استقلال هستم. در هر صورت باید این ماجرا را در نظر گرفت روز پنج شنبه که قرار بود حکم سرپرستی من امضا شود، وزیر آنفولانزا گرفت و مشکوک به کرونا بود و حتی تست داد. با این حال وزیر روز جمعه با تب و حال بد آمد و حکم من را داد، زیرا باید کاری انجام می‌دادم که نباید عقب می‌افتاد. من نمی‌توانم این کار او را نادیده بگیرم. او در ادامه گفت:هر کسی می‌تواند علایق و تمایلاتی داشته باشد. در این مدت ندیدم که وزیر میان هیچ کدام از تیم‌ها فرقی بگذارد. ویزای ۶ بازیکن سرباز تیم برای سفر به قطر، نیاز به طی شدن مراحلی داشت، اما با کمک شخص وزیر صادر شد. بالاخره وزیر ورزش این کمک‌ها را کرده است. سعیدلو هم پرسپولیسی بود، اما من زمان او ۲ جام آوردم؛ بنابراین نباید بی عرضگی و کم توانی خودمان را گردن دیگران بیندازیم. همه چیز عادلانه است و اگر غیر از این باشد، اولین نفری خواهم بود که اعتراض می‌کنم. وقتی میگم تعادل شخصیتی نداره برای همینه !!!
  • بادکنک آبی: IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    باز این مردک زبون باز کرد. خودش هزار تا حرف تکراری در مورد قهرمانیهای پرسپولیس و حمایت وزیر ورزش و وزیر ارتباطات زده اون وقت مددی که گفته درگیر پرداخت بدهیهای ۱۰ سال گذشته بودیم رو بهونه میدونه و میگه این حرفا تکراریه! یکی نیست بهش بگه اون خاوری که دو هفته پیش اومد دم در باشگاه به خاطر طلب ۱۰۰ میلیونی زمان خود تو بوده!! بمبایی که تو ترکوندی هنوز ترکشاش داره میخوره به مدیرعاملای بعد تو. آخه مردک ۶۰ میلیارد زمان خودتو میذاری در کنار ۸۰۰ میلیاردی که به قول خودت تو این ۸ سال هزینه شده. اون موقع دلار چند بود، الان چنده؟ اون موقع رقم قراردادها چقد بود و الان چقده؟ یعنی حق داری خودتو بزنی به خریت. در ضمن رئیسی هم پرسپولیسیه. حالا برو عزا بگیر. فکر کردی رئیسی خبر نداره چه گندایی زدی تو اون سالها. فکر کردی الان میاد میکنت مدیرعامل تا دوباره به لفت و لیست برسی. تو یکی از دزدان بیت‌المالی که باید محاکمه بشی.
  • مهیار IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    یه سوال تمام صحبت های شما تو خود تلویزیون درباره دولت و شخص وزیر ورزش و وزارت ورزش موجود هست یا ما ملت اینقدر فراموشکاری داریم آقای فتح الله زاده خواهشا دنبال پست و مقام گرفتن از دولت جدید هستی حرفای قبلی خودت رو هم یادت بیاد لطفا دوروغگویی و ریاکاری اینقدر روشن هست که فقط باعث خنده میشه واقعا شما مدرک دکترا دارید؟؟ والا آدم دیپلم گرفته هم این چیزایی رو با تغییر دولت زود عوض نمیکنه مطمئن باش دولت جدید هم به به و آفرین هاتون راجب وزیر الان یادش هست سیاه نمایی به چه قیمتی؟!!!!
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    پرسپولیس امسال بیرانوند...شجاع خلیل زاده...بشار رسن...علی علیپور و محمد نادری از دست داد...بیرو‌...علیپور و ترابی قبل شروع آسیا رفتن...محمد نادری قبل فینال رفت تیم متمول استقلال با چند برابر قیمت ...شجاع رفت الریان....بشار هم بعد فینال هم رفت القطر..ولی هنوز الدوچرخه زیر پرسپولیسی هست که ۶ بازیکن اصلی اش جدا شدند . برانکو درست گفت ، الدوچرخه شخصیت قهرمانی ندارد
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    استقلالی ها فکر کنید ، ۶ بازیکن اصلی استقلال از جدا می شدند (مثل پرسپولیس) . وضعیت و رتبه استقلال در این فصل چندم بود . فکر کنید از استقلال دیاباته . میلیچ . قائدی . مسعود ریگی . علی کریمی و فرشید اسماعیلی جدا می شدند اون وقت رتبه استقلال چه بود . صد در صد اون وقت استقلال داشت برای سقوط می جنگید . ولی از استقلال این ۶ بازیکن جدا نشدند ولی از اون طرف ۶ بازیکن اصلی پرسپولیس جدا شدند ولی هنوز پرسپولیس شانس اول قهرمانی هست به همراه سپاهان، واقعا کار کادرفنی پرسپولیس و بازیکنان پرسپولیس تقدیر دارد که با اون همه مشکلات مالی و رفتن بازیکنان باز هم شانس اول قهرمانی هستیم به همراه سپاهان
  • مهدی IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فتل الله فتل اللله تو اسکولی به مولا
  • حرف حساب IT ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    آهای علی فتح الله زاده تو همون ادم کنه هستی که میچسبیدی به باشگاه تا خومشو بمکی، حالا که به نظرت روجانی و وزیر اونجوری هستن به چه حقی باهاشون سر یه سفره نشستی و 1 سال همکاری کردی؟ این باشگاه ها بایستی بودجه بگیرن و کاملا شفاف حسابرسی بشن که مو رو از ماست بگشن بیرون ببینیم چی توی این تیم داره که بعد 8 سال برگشتی؟؟؟ استقلال مدیری میخواد که دلال نباشه که حساب خرجشو به گوش هوادار برسونه
  • احمد IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    کل مشکلات کشور حل شده این آقا میگه به استقلال کمک کنین جمع کن موش.... فک کردی کی هستی واسه آقا سید تعیین تکلیف میکنی مشکلات مردم ول کنه بچسبه به باشگاه..... تو که مثل..... میمونین همتون برو.... بخور بابا در ضمن اگ قرار باشه عدالت برقرار بشه که اونوقت خیلی چیزا مشخص میشه خخ مثلا قرار داد های میلیاردی مثلا پولهایی که معلوم نیست از کجا تو شکم شما گشنه ها میریزن اگ قرار باشه کسی یقه کسیو سر پل صراط بگیره هوادارای پرسپولیسن که باید یقه تمام الکیسه ای ها و وزارت و میثاقی و تو همه.... خوراکی دورتو بگیرن خودتم خوب میدونی گرچه اصا هیچی نمیفهمین از نفهمی رد کردین شماها واسه همین الان طرفداراتونم متوهم شدن مثل خودتون
  • حامد IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    توکه خودت پارسال شدی مدیرعامل پس چراچندروزه استعفادادی؟؟؟؟چقدرسفسطه بازی چقدردروغ.هیچکس قبولت نداره دوباره برای مدیرعامل مشکل پیش امد توخودتوانداختی جلو.آخه چقدرسهم خواهی
  • ابی از فلاح IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    یعنی آفتاب پرست شرف داره به هر چی کیسه کشه تو راسش هم این فتل فتوشاپ.یکی نیست بگه اخه گریگوری تا دیدی دولت اخرش شروع کردی به چرت و پرت.چرا تا قبل اون میگفتی وزارت کمکهای بی شائبه کرده.همین الان تو مصاحبت هم گفتی ۱۰۰۰ میلیارد دادن بهتون.دروغگو کم‌حافظست.متنفرم از تمام دروغگوهای دنیا ک اکثریت قریب ب اتفاقشون میسه و کیسه کشان.شرمم خوب ویزیه ک شما ندارید از اون مرحوم صادقیتون گرفته تا این دغل کار جاعل..خدارو شکر اقای رئیسی خام دغل کار و زبون باز نمیشه سفره تو ببر جای دیگه پهن کن کذاب
  • طرفدار اسم بی هویت کاج ووالاستقلال IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    شوالیه تقلبی دستمال یزدی برای آقای رئیسی پهن نکن دو ماه دیگه میایی میگی پرسپولیسی حنا شما جماعت هوچی گر رنگی نداره چی میخواهید بگی تمام حرفتان دروغ کی گوش می‌کنه کیسه کشان خراب کار تیمت مشکل داره به سرورتان چرا قاتی میکنی
  • كيومرث IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    در مورد روحاني حرفهاش درسته حرف حق رو ميزنه ،ولي در مورد بديهاي چند سال پيش استقلال خود شما يكي از كسايي بودي كه بقول خودت بمب ميتركوندي پول بمبهايي كه ميتركوندي ايا از جيب خودت ميدادي ؟؟معلومه نه از بيت المال بود بيت المال هم خالي بود شده بود بدهي پشت بدهي حالا كي بايد اين بدهي سنگين رو بده مديرهاي بعدي كه يكيش مددي باشه مگه تيم رقيب بدهي نداره تيم رقيبت من سيتي يا pSG كه نيست بگي پولدار هست ،از دكل كسي براي رفع عيب خودمون بالا نريم!!!!!
  • حمید علوی CA ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ۱)شوالیه ی دروغ و ورزشی نویسهای زیربلیطش بشدت ناراحته که مدیرعامل نشد ۲) شوالیه ی دروغ الان که انتخابات ریاست جمهوری هم انجام شده و‌ پایان کار دولت هست، شیر شده و ادای زاپاتا رو‌ در میاره وگرنه ظرف ۸ سال اخیر لال شده بود ۳) شوالیه ی دروغ جوری در مورد پا صراط صحبت میکنه که انگار ما نمیدونیم کی زمینهای شمال رو بالا کشید و کی با پول باشگاه استقلال برای خودش ۳ تا کاخ خرید در حالیکه تا چند سال قبلش ترک موتور گازی ساندویچ نوشابه میزد به بدن. خونه هایی که اکه الان بفروشه میتونه کل استقلال رو بخره. ۴) شوالیه ی دروغ در مصاحبه ش از دیگران انتقاد میکنه که فضای بین هواداران استقلال پرسپولیس رو خیلی خراب کردن اما در همون مصاحبه ش با نیش ‌‌و بی ادبی و با فتنه گری به پرسپولیسیا میگه اگه شما نمیتونین قهرمان آسیا بشین گناه استقلال چیه! انگار نه انگار که اینجور حرف زدن مصداق همون کری های بدی هست که خودش داره ازش انتقاد میکنه ۵) شوالیه ی دروغ شروع کرده به مجیز گفتن برای آقای رییسی..
    • ابرام به حمید خان علوی US ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      سلام ای جا ج فتل ای شیر خفته ٬ مرد دوران ها ..... کجا بودی ٬ که داش فرما نتو کشتند نا مردان به میدانها ============================================================================================== پراکنده شدند یارا ن چو «قندل » ٬ دل به گوهر ها ..... داش اسمال پای دربند و کا می جون دل به دریاها ============================================================================================== نظر در جویبار و بی نظر ها خفته ٬ ما یوس اند ..... به امید ظهور ت سر بپایین کرده ٬ پا ها جمله در بالا ============================================================================================== بیا از پرده بیرون ٬رخ نما ٬ شمشیر خود برکش .... شوالیه تویی ٬ دکتر ٬ بقربانت دل و جا ن ها ============================================================================================= اگر امروز شاه ما ٬ فِزِ ر تش گشته است قمصور ... وزیری چون تو میخواهد ٬ بعر شش برده در بالا
  • طه IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    این همون کسیبود که وزیر انتخابش کرد فرداش اومد گفت اصلا اینکه میگن وزیر استقلالو تضعیف کرده درست نیست! بعدشم کرونا گرفت دید بلد نیست مشکلاتو حل کنه کناره گیری کرد. آخرشم گفت فکر نمیکردم فیفا زمان بده وگرنه میموندم! حالا هم که تو جلسه دیروز به هیئت مدیره استقلال اضافه نشد داره این حرف هارو میزنه!
  • علیرضا IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    به خدا حرفش حقه چرا در این مملکت گوش شنوایی نیست استقلال افتخار ایران و اسیا گوشت قربونی اقای وزیر و دارو دسته اش شده و عقده گشایی میکنند و معاملات سیاسی -جناب اقای رییسی هنوز که بر مسند قوه قضاییه هستید این مفسدان و .....محاکمه کنید وعدالت رو اجرا کنید وبه داد هواداران مظلوم استقلال برسید فقط عدالت میخواهیم نه کم نه زیاد
  • Omid IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    واقعا آدم دیگه حالش از این بهانه آوردنها به هم میخوره . حاج فتل وزیر داره میره .دولت بعدی هم دو تا باخت بیارین دنبال یه بهونه دیگه میگردین . آقای فکری روبا کمترین سابقه مربیگری در لیگ برتر اوردین نتیجه نگرفته تقصیر وزیره . فرهاددمجیدی کدوم تیم رو قهرمان کرده که حالا که نشده تقصیر وزیره . برو امثال تو باعث نابودی کل ورزش هستن و نه فقط استقلال
  • علی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    استاد بی بدیل موج سواری اخه فتل الان که ۲۰ روز مونده دولت عوض بشه بلبل زبون شدی؟؟؟؟؟ اون موقع که مدیر عاملت کردن زیر پای وزیر شیرجه میزدی اخه یه ادم انقد دورو و حقه باز میتونه باشه خودتو اماده کردی زیر پای وزیر جدید شیرجه بزنی؟
  • محمد حسین IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    تا وزیر بهش پست میداد وزیر خوب بود برای استقلال خرج شده هزار بار مصاحبه کرده و از وزیر تشکر کرده بود هالاکه وزیر داره میره وزیر بعد شود نون به نرخ روز خور؟خاهشن پیام های مارا نشون بدید؟
  • لنگ خاص IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فتل شوالیه دروغین،این همه مدت کجا بودی؟
  • شمسعلی. AE ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    اگر خیلی مرد و نترسی بلبل زبانیتو بزار برای دولت رئیسی
  • ت US ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    اقای شالاتان نون به روزو اینکه سطح هوشی روحانی پایینه که شکی نیست امامردباش تونبودی که همیشه میگفتی سلیطه فرچقدبه الاستقلال کمک کرده تونبودی که همين سلیقه خانم مدیرعاملت کردچقدتوشمال زمین بالاکشیدی مردباش نه که دولت سیاه وداعشی میخوادگورشونوگم کنندبیای چرت بگی باداورای نامردوخادم بی لیاقت تیم آلومینیوم وگل گهروپدیده راسربریدید توزمین بازی کنیدنه پشت سر.. پرسپولیس قهرمان بامنش پهلوانان زنده باد ایران ی
  • حسین IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    امثال شما عادت به بریز و بپاش و بی مدیریتی و اب گل الود دوره احمدی نژاد داشتین .یادتون هست اون هشت سال چی به سر پرسپولیس اوردین؟؟؟؟ یادتون هست که. دنیا دار مکافات هست و جای جبران مافات.اون دوره خودتون عرضه نداشتین از قدرت تون استفاده کنین و جام ها رو فولاد و استقلال خوزستان و سپاهن ازتون گرفتن نکنه تقصیر پرسپولیس بود؟ امثال شما و قدرت سیاسی تون پرسپولیس رو نابود کردین که خودتون بی رقیب باشین ولی اینقد قوی نبودین که اول باشین .از بی عرضگی خودتون بود.این هشت سال پرسپولیس این اجازه رو نداد.تنها فرقش همینه.تومام.تومام
  • مهدی US ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    با این همه کارشکنی و نامردی باز هر تیمی جای تاج میبود تا الان نابود شده بود...ولی این تیم نابود شدنی نیست...ما جامهایی داریم که برای خیلیا رویا محسوب میشه...اونا هر کاری میخوان بکنن ولی ما از تیممون دست نمیکشیم...ما هنوز زنده یم حرومزاده ها
  • زیدان IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    طرفداران لنگ عجب حساسیتی به کلمه عدالت دارن.
  • تاس بدبخت IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    حاج فتل=خوی۵
  • احمدی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    فتح اله دیده حالا که اینا دارن میرن اومد یه چیزی گفته باشه خیلی زرنگ میدونه چطوری خودش جا کنه بین هوادارا وگرنه تا حالا کدوم قبرستون بوده سی سانتی
  • كارون US ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    اقاي فتح الله زاده شما در هيچ نظام و حكومتي به زندان نخواهي رفت چون در كشور ما رابطه سالاري حرف اول را مي زند وشما هم خوب فوت و فن اين كار را بلد هستيد پس خواهشا سعي نكنيد دايه مهربانتر از مادر باشيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی