واکنش عجیب مدیرعامل پرسپولیس درباره رادوشویچ: خداحافظ!/ احکام پرونده حمله نارنجکی تشخیص آقایان است
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس گفت: حکم ماجرای اصفهان هنوز به صورت کامل صادر نشده است.

جعفر سمیعی که در مراسم تجلیل از شمسایی حضور یافته بود در خصوص این مراسم گفت: امروز افتخار این را داشتم که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی آقای وحید شمسایی که صرف کار خیر شد، شرکت کنم و امیدوارم آقا وحید شمسایی که همیشه برای این کشور زحمت کشیده، همیشه این روند را ادامه دهد و نامش همیشه بدرخشد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد احتمال دعوت از شمسایی برای رکورد شکنی گفت: من به عنوان یک ایرانی خیلی دوست داریم این اتفاق رخ دهد و ما هم هرکاری از دستمان بر بیاید انجام خواهیم داد.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس عنوان کرد: وضع پرسپولیس خوب است الحمدالله و فردا یک بازی خوب داریم و علی رغم چند مصدوم، امیدواریم که بچه‌ها دست پر از زمین خارج شوند.

جعفر سمیعی با اشاره به موضوع درفشی فر گفت: من نمی‌دانم مستندات بقیه چیست اما سند تک برگ ورزشگاه درفشی فر ماه مرداد۱۳۹۹ صادر شده و حتما مراحل حقوقی و سندی را طی کرده است.

مدیرعامل سرخ‌ها در مورد پرونده اصفهان نیز گفت: ما دفاع خودمان را کردیم و یک جلسه را با معاون حقوقی باشگاه در کمیته انضباطی و استیناف برگزار کردیم. هر آنچه ما می‌توانستیم انجام دهیم صورت گرفت؛ دیگر تشخیص آقایان است.

وی درباره آرای صادر شده نیز گفت: آرایی که برای اتفاق اتوبوس بازی ذوب آهن رخ داد، رای در خصوص شخص است و پرونده درباره اتفاقات مفتوحه است و تحقیقات ادامه دارد.

سمیعی راجع به پاداش آسیایی پرسپولیس نیز گفت: مکاتبه‌ای با ای اف سی داشتیم و این پرسش را مطرح کردیم که بر چه اساسی و چه قانونی پول ما را به طلبکاران نمی‌دهند؟ بر اساس قوانین بین المللی این پول را باید به طلبکارانی که احکام بین المللی دارند بدهند. 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد پرونده کالدرون نیز گفت: در تلاش هستیم و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم. با او در تماس هستیم.

وی در پاسخ به سوالی در مورد رادوشویچ ترجیح داد جوابی ندهد و گفت: خداحافظ!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x FR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    چرا مطلبی که سایت باشگاه و اینستاگرام باشگاه درباره رادو کار کردن رو نمیزارید؟ حتی متن نامه رو هم باشگاه تو صفحه اینستاگرامش منتشر کرده! باشگاه با همه شرایط رادو موافقت کرده ولی رادو نمیاد. یه خورده وجدان داشته باشید. خبر باشگاه درباره رادو قبل از این مصاحبه بیرون اومد و حتی سمیعی هم تو مصاحبه اش گفت قرار بود فقط درباره فوتسال سوال بپرسید. این چه وضع تیتر زدنه، به خاطر اینکه پستتون زیاد کلیک بخوره دیگه شرافت خودتون رو نفروشید!
  • کیوان ارجمند US ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    این نامردیه با کلک و نامردی ایشون با عصا میخوادآقای گل جهان بشه خب تیم مالدیو را دعوت کنید تا علی دایی هم رکوردش را از رونالدو پس بگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی