حضورم در استقلال برای یک عده خطرناک بود/ ناجوانمردانه به من حمله کردند؛ استعفا کردم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش دلفانی عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه یک عده به ناحق من و بقیه اعضای هیات مدیره و حتی مسئولان کشور را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار دادند.

داریوش دلفانی در خصوص استعفایش از هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: توفیقی داشتم که طی چند روز گذشته با اعتماد وزیر ورزش و جوانان و همچنین آقای علی نژاد لیاقت پیدا کنم و به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال آغاز به مسئولیت کنم.

وی افزود: خدا شاهد است که ۴۰ سال از عمرم را از استقلال طرفداری کردم و با خوشحالی هواداران این تیم خوشحال و با ناراحتی آنها ناراحت شدم. من یک فوتبالی بودم که از زمین خاکی به سطح مدیریتی باشگاه های شاخص کشور از جمله فولاد، شاهین بوشهر، استقلال اهواز و ....رسیدم. با توجه به فضای موجود در استقلال و اینکه یک عده هوادارنما و کسانی که مخل روند حرکتی باشگاه استقلال هستند فضایی را به وجود آوردند که واقعا حس کردم حضور من نمی تواند در این باشگاه مثمر ثمر باشد.

عضو مستعفی استقلال تاکید کرد: با وجود اینکه برنامه های خوبی داشتیم، تصمیم به ایجاد همدلی بین مدیریت و کادر فنی و سرمربی تیم گرفته بودیم و برنامه ریزی خوبی برای رسیدن استقلال به اوج داشیم اما متاسفانه یک عده به ناحق من و بقیه اعضای هیئت مدیره و حتی مسئولان خادم کشور را مورد حمله و هجمه ناجوانمردانه قرار دادند. شاید حضور تیم مدیریتی جدید برای یک عده ایجاد خطر می کرد چون آماده مبارزه با هر عنصری بودیم اما آنها با فضاسازی سعی در توجیه عملکرد خود داشته و در نهایت باعث شدند من از یکی از بزرگترین دلخوشی های زندگی ام بگذرم و از حضور در هیئت مدیره استقلال کنار بروم.

دلفانی تصریح کرد: جا دارد از اعتماد و پیگیری های آقای سلطانی فر تشکر می کنم که در این چند روز به جدیت پیگیری امور و رتق و فتق مشکلات مدیریتی استقلال بود و امیدوار هستیم استقلال با پیروزی در مسابقه امشب و همچنین دیدارهای پیش رو در جام حذفی موفق باشد و دل هواداران میلیونی این تیم را شاد کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    اگر راست میگی وجرئتشوداری بگو حضورت برای کیا خطرناک بود؟
    • نمیخوان استقلال قهرمان بشه IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      منظورشون از مسئولان خادم کشور کی هست ؟ بابا مسعود و علی نژاد رو که نمیگن ؟!
    • .... IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      جناب دلفانی فکر کنم بعضی یادشون هست شما در گذشته هر جا کنسرت بود با یک عده از دوستان تشریف می بردین اونجا و کنسرت رو بهم میزدید...
    • دامون IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      خیلی جالبه یه نفر به اسم علی نژاد توی این سالها هر بلایی خواسته سر استقلال درآورده و هیچکسی هم نمیتونه جلودارش بشه؟؟؟؟؟
    • حمید علوی CA ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      باز هم هیولای درون استقلال. از ما ست که بر ما ست.
  • دانیال IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    تو ۲ روز که یک روزش تعطیل بوده اینهمه کار کرده . بعدش تو همون ۲ روز کلی بهش حمله کردن . مرد حسابی ۹۹.۹۹درصد هواداران استقلال اصلا نمیدونستن تو عضو هیئت مدیره شده . اون یک صدم هم که میدونستن دوست و اشنا و رفقیای خودت بودن. چرا گردن ما میندازی
    • بادکنک آبی: IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      یاد اون حکایتی افتادم که میگفت: پشه‌ای رو شاخ گاوی نشسته بود و داشت نقشه میکشید که بره علی فتح‌الله‌زاده رو نیش بزنه. موقعی که میخواست پرواز کنه و بره به گاوه گفت خودتو سفت نگهدار که من میخوام برم! گاوه بهش گفت برو من اصلا نفهمیدم کی اومدی که بخوام متوجه رفتنت بشم!! ولی حالا که میخوای بری برو علی فتح‌الله‌زاده رو روزی شیش بار نیش بزن تا یاد بازی معروف به شیش تاییا بیفته!!
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    دمشگرررم‌آقای دلفانی فهمید کاری از دستش بر نمیاد به هواداران خیانت نکرد و خودش استعفا داد و رفت..هر کسی میاد یه نگاه به اوضاع اسفبار استقلال میکنه یه چایی با مددی میخوره سریع پا به فرار میذاره خخخخ..
  • یه بنده خدا: IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    اینم مثل فتح‌الله‌زاده یه نگاه به دیزی خالی استقلال کرد و وقتی دید گوشتی توش نیست، گفت برم و رفتنمو بندازم گردن هوارنماها و از عشق ۴۰ ساله‌ام بگم تا رفتنم سوزناک بشه. تعجب میکنم تو یه روز چطور تونست برنامه‌ریزی خوبی برای رسیدن استقلال به اوج بکنه ولی چهار تا هوادار بی‌عقل نذاشتن با عشق ۴۰ ساله‌اش خوب عشقبازی کنه. مدیری که از چهار تا هوادار بترسه و گوش به حرفشون بخواد بده کلاهش پس معرکه است. فعلا که مددی جلوی همه از جمله مجیدی وایساده و داره مقاومت میکنه. کار کردن تو شرایط گل و بلبل رو که همه بلدن آقای دلفانی. شما باید سنگ زیرین آسیا میبودی که نبودی. فرار کردن از میدون جنگو همه بلدن، مهم موندن و نرفتن و جنگیدن با مشکلات بود که شما مردش نبودی.
    • کدوم هیئت مدیره ؟ IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      آخه ترسید لباساش خاکی بشن همین کت چهار خونه ش همین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • 6و6 IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    قیافه ش ب کسانی میخوره ک با بیل مکانیکی زیر پای آدما رو خالی میکنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی