نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
پرونده دروازه‌بان پرسپولیس زیر ذره‌بین سازمان بازرسی
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان ذخیره تیم فوتبال پرسپولیس به زودی توسط سازمان بازرسی مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرد.

باشگاه پرسپولیس باوجود بهره‌گیری از یک کارگزار خصوصی، همچنان یک شرکت و باشگاه دولتی محسوب می‌شود که برای اداره آن، مسئولان دولتی باید مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشند.

در این شرکت و طی دو، سه سال گذشته قراردادهایی منعقد شده که پرسپولیس را دچار بحران‌های شدید مالی کرده تا جایی که نایب قهرمان آسیا در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ با شدیدترین بحران اقتصادی تاریخ خود دست و پنجه نرم می‌کند.

بخش بزرگی از بدهی‌های بین‌المللی باشگاه پرداخت شده، اما هنوز پرونده شکایت گابریل کالدرون و دستیارانش به نتیجه نرسیده و همچنین، بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات سرخ‌پوشان هم خبر از فسخ‌قرارداد خود می‌دهد. نکته جالب اینجاست که در هر دو پرونده، با نام یکی از مدیران قبلی مواجه می‌شویم؛ مدیرعاملی که قراردادهای عجیبی منعقد کرد و تمام این قراردادها، علیه پرسپولیس است.

به عنوان مثال، فسخ‌قرارداد غیرکارشناسانه با کالدرون، قرارداد با استوکس و اوساگونا، تمدیدقرارداد با رادوشویچ و همچنین توافق شش میلیاردی با باشگاه پدیده خراسان برای انتقال یحیی گل‌محمدی، از جمله شاهکارهای مدیریتی در دوران این مدیر پیشین به حساب می‌آمد.

در این میال، قرارداد رادوشویچ از سایر قراردادها، عجیب‌تر است و هنوز معلوم نیست مدیرعامل وقت باشگاه بر چه اساس و مبنایی تصمیم گرفت قرارداد دروازه‌بان دوم تیمش را با مرجع یورو تا چهار فصل بدون هیچ شرط و شروطی و به صورت قطعی امضا کند؛ آن هم در حالی که هر چه سن بازیکن بیشتر می‌شود، رقم قراردادش هم افزایش پیدا می‌کند.

به معنای دیگر، قرارداد رادوشویچ ۳۶ ساله با باشگاه پرسپولیس نسبت به رادوشویچ ۲۹ دو برابر بیشتر است! موضوعی که در هیچ کجای دنیا، نظیرش را پیدا نمی‌کنید.

در این بین شنیده‌ها حکایت از آن دارد که سازمان بازرسی کل کشور نسبت به مسائلی که در قرارداد رادوشویچ وجود دارد و جنجال‌های اخیر را به پا کرده، حساس شده و قرار است این پرونده بار دیگر مورد بررسی قرار گیرد.

مطمئناً این مدل از قراردادها اگر زیر ذره‎‌بین برود و در صورت اثبات هر گونه تخلف، با مسببان آن برخورد قاطعانه صورت گیرد، دیگر هیچ مدیری به دنبال عقدقراردادهای سنگین نمی‌رود و آرامش به اقتصاد فوتبال کشور بازمی‌گردد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمال خانه اول پرسپولیس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    انصاری فرد ضربات بدی به این تیم وارد کرد فقط آوردن یحیی نکته مصبتش بود هر چند اینم نمیشه به قاطعیت گفت شاید کالدرون ما رودقهرمان اسیا میکرد شاهکار دیگه ایشا استوکس دزد بود و الانم رادیو
  • جک تری دی IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    معلوم نیست این سازمان بازرسی برای تیمهای دیگه چرا نیست فقط همیشه یقه پرسپولیس رو میگیره تیمهای صنعتی چرا نیستن ووو همه میدونن با اوردن اسم پرسپولیس تو زبان میفتن و معروف میشن
  • farid US ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    chera in poulha ra hamin modiran pardakht nemikonand? in aghayeh Ansaryfardeh hamaleh bisavad, hadeaghal 20 millard be perspolis zarar zad shayad ham bishtar, maselan Ghael Mohamady az Calderon behtar hast? shoma begeid,? Calderon moraby be in khouby ra alaky kenar gozashtand
  • فخرالدین IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    هرکاری که لازمه انجام بدن فقط به پرسپلیس ضربه وارد نشه
  • محمدرضا کلانتری mohamad.kalantar361@gmail.com o IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    قرارداد ویلموتس چی شد؟ تاج وساکت کجان؟
  • A123456a IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    در خصوص قرارداد ترکمنچای ویلموتس چرا کسی ورود نمی کنه حساس نمیشن !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی