نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
در حق فرهاد مجیدی نامردی می‌کنند/ این شرایط استقلال را از پا درمی‌آورد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستار همدانی بازیکن اسبق تیم استقلال گفت: کاری با فرهاد مجیدی کرده‌اند که او به جای تمرکز روی مسائل فنی استقلال، به دنبال حل و فصل مسائل حاشیه‌ای و مشکلات مدیریتی باسد.

ستار همدانی بازیکن استقلال در خصوص آخرین وضعیت آبی پوشان و همچنین مشکلات فرهاد مجیدی گفت: واقعاً دارند در حق فرهاد بی انصافی می‌کنند. ببین چه کار کرده اند که این مربی جوان اینطور مجبور به عکس‌العمل شده است. حل کردن مشکلات مالی باشگاه وظیفه مدیریت است و مجیدی حق دارد پیگیر درد بازیکنانش باشد.

وی اضافه کرد: متأسفانه حاشیه‌ها نمی‌خواهند دست از سر استقلال بردارند. مجیدی این روزها تحت فشار شدیدی است. او مجبور است هم کارهای فنی را دنبال کند و هم به دنبال مطالبات بازیکنان باشد.

همدانی تاکید کرد: استقلال با حواشی روبروست و امیدواریم این حواشی هر چه زودتر به پایان برسد و این تیم بتواند با تمرکز به راهش در هفته‌های پایانی لیگ برتر ادامه بدهد. به اعتقاد من این حواشی در شان استقلال نیست.

بازیکن اسبق استقلال افزود: تمرکز مجیدی باید بر روی پیروزی در زمین باشد، کارهای اداری هم باید توسط مسئولان باشگاه انجام شود اما این روزها مجیدی هم باید در مسائل فنی حضور داشته باشد و هم پیگیر کارها و مشکلات بازیکنان باشد. چنین شرایط تلخی می‌تواند استقلال را از پا دربیاورد. ‌

همدانی در پایان گفت: اینگونه حواشی فقط به استقلال لطمه خواهد زد. به تمام هواداران حق می‌دهم. با شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد، تنها دلخوشی طرفداران استقلال، پیروزی این تیم است؛ آنها تیمشان را دوست دارند و اگر مقابل باشگاه تجمع می‌کنند و نسبت به وضعیت اعتراض دارند به دلیل آن است که دلشان برای تیم می‌سوزد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    از پیشکسوتان استقلال انتظار داریم جلوی مجلس تحصن کنند شاید سلطانی فر رااستیضاح کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی