منچسترسیتی رکورد نقل‌وانتقالات را می‌شکند/ خریدهای نجومی در راه اتحاد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پپ گواردیولا به دنبال بازسازی تیم خود است و دو ستاره گرانقیمت لیگ برتر و تیم ملی انگلیس را مد نظر قرار داده است.

منچسترسیتی به دنبال این است که رکورد قراردادهای لیگ برتر انگلیس را بشکند و با پیشنهادی ۱۰۰ میلون پوندی، جک گریلیش را بعد از رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ از تیم استون ویلا بخرد.

این بازیکن در حال حاضر همراه با تیم ملی انگلیس در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا حضور دارد. روزنامه انگلیسی «دیلی میل» مدتی پیش در گزارشی اختصاصی مدعی شده بود که منچسترسیتی قصد دارد رکورد نقل‌وانتقالات انگلیس را برای این بازیکن ۲۵ ساله بشکند و حالا این خبر تأیید شده است. مذاکرات بین دو باشگاه پیشرفت خوب و سریعی داشته و سیتی که همچنان به دنبال خرید هری کین به عنوان گزینه اول خود در نقل و انتقالات تابستانی نیز هست، با استون‌ویلا به توافق رسیده که یک خرید گرانقیمت دیگر را انجام دهد.

گریلیش که با درخشش خود در استون ویلا در فصل گذشته، از سوی گرت ساوتگیت به تیم ملی انگلیس دعوت شده است در بازی این تیم مقابل چک در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که با پیروزی ۱-۰ انگلیس به پایان رسید عملکرد درخشانی داشت. او تقریباً مطمئن است که دیگر در استون ویلا بازی نخواهد کرد و تیم دوران کودکی خود را ترک خواهد کرد، تیمی که البته تمایلی به فروش این بازیکن ندارد اما خود گریلیش دیگر قصد ندارد در ویلا بماند و از طرفی پیشنهاد نجومی منچسترسیتی هم مقاومت استون ویلا را از بین برده است. گریلیش به سبک بازی منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا علاقه‌مند است و ترجیح می‎‌دهد به گزینه دیگری فکر نکند. او ۴ سال دیگر با استون ویلا قرارداد دارد و کل دوران فوتبالش را هم در این باشگاه سپری کرده است.

استون ویلا تا اینجای فصل نقل و انتقالات توانسته امی بوئندیا را از تیم نوریچ بخرد و پیشنهادی ۲۵ میلیون پوندی نیز برای خرید امیل اسمیث بازیکن جوان آرسنال ارائه داده که البته این پشنهاد از سوی تیم لندنی رد شد. ضمن اینکه استون ویلا توانست اشلی یانگ را هم به صورت آزاد به تیم خود بیاورد. این بازیکن ۳۵ ساله که با اینتر فصل گذشته به قهرمانی سری آ ایتالیا رسید می‌تواند در پست گریلیش در وینگر چپ بازی کند و جای خالی او را تا حد زیادی پر کند.

جک گریلیش البته از سال‌های گذشته نیز مشتریان بزرگی در لیگ برتر انگلیس داشت و باشگاه‌هایی مثل منچستریونایتد و تاتنهام را خواهان خود می‌دید. اما سیتی در این رقابت برنده شد و می‌خواهد او را تبدیل به گرانترین بازیکن در تاریخ فوتبال انگلیس کند.

گواردیولا قصد ترمیم تیمش را در تابستان امسال دارد. منچسترسیتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی برای خرید هری کین به تاتنهام هم ارائه کرد اما باشگاه تاتنهام حاضر نیست این بازیکن را با قیمتی کمتر از ۱۵۰ میلیون پوند به فروش برساند. هری کین هم به مسئولان باشگاه تاتنهام گفته که دیگر قصد ماندن در این تیم را ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی