نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
 پنالتی گل‌ گهر مقابل استقلال دیده نشد/ استارت ۴۰ متری قلعه‌نویی بی‌دلیل نبود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال اعتقاد دارد که داور دیدار استقلال و گل‌گهر پنالتی تیم میهمان را ندیده است.

گادوین منشا در دقیقه ۵۲ دیدار استقلال و گل گهر از جناح راست یک ارسال دیدنی و مواج را به دهانه دروازه آبی‌ها فرستاد تا محمد آقاجانپور بتواند استفاده کند و توپ را به تور دروازه بچسباند.

در این لحظه اما آقاجانپور که عارف غلامی را در کنار خود داشت، نتوانست ضربه اش را بزند و روی زمین افتاد و سرنگون شد. بعد از این اتفاق بازیکن گل گهر اعتقاد داشت غلامی روی او خطای پنالتی کرده اما داور چنین نظری نداشت.

بعد از عدم اعلام پنالتی به سود گل گهر، امیر قلعه نویی بشدت نسبت به این تصمیم معترض شد. او که لب خط حضور داشت با استارتی سریع حدودا ۴۰ متر دوید تا به کمک داور اول مسابقه برسد و اعتراضش را نشان بدهد.

سرمربی گل گهر اعتقاد داشت غلامی روی آقاجانپور خطای پنالتی کرده اما در نهایت زاهدی فر داور مسابقه و کمک او چنین نظری نداشتند تا بازی ادامه پیدا کند.

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری درباره قضاوت این دیدار و این صحنه جنجالی گفت: اولین اتفاق بحث برانگیز در این بازی با عملکرد خوب کمک داور اول مسابقه همراه بود که روی گل اول استقلال رقم خورد. جایی که توپ از خط گذشته بود و گل استقلال به ثمر رسید و کمک داور مسابقه عبور این توپ از خط را به خوبی دید.

وی ادامه داد: آرمان رمضانی در دقیقه ۱۴ روی علیرضا ابراهیمی تکل رفت و باعث مصدومیت و تعویض بازیکن گل‌گهر شد. در این صحنه داور حتماً باید رمضانی را با کارت زرد جریمه می‌کرد، اما از این اتفاق چشم پوشی کرد. در سمت دیگر اخطار به گادوین منشا به دلیل خطا روی مرادمند به درستی داده شد.

این کارشناس داوری با بیان اینکه برخورد مدافع گل‌گهر با مهدی قایدی در نیمه اول پنالتی نبود، خاطرنشان کرد: در دقیقه ۴۵ و روی ضربه ایستگاهی، دروازه‌بان استقلال هنگام خروج از دروازه با بازیکن خودی برخورد کرد، اما داور خطای بازیکن گل‌گهر را گرفت که این تصمیم اشتباه بود.

میرزابیگی با اشاره به صحنه مورد اعتراض گل‌گهری‌ها در نیمه دوم گفت: مهم‌ترین صحنه در نیمه دوم در دقیقه ۵۲ رقم خورد که برخورد بازیکن استقلال با بازیکن گل‌گهر خطای پنالتی بود. بازیکن استقلال محمد آقاجانپور را از پشت شارژ کرد که داور می‌توانست در این صحنه خطای پنالتی اعلام کند، اما این کار را انجام نداد.

وی با درست بودن تصمیم داور در دادن اخطار به علیرضا علیزاده و آرمین سهرابیان گفت: در صحنه‌ای داور به درستی خطای محمد نادری را روی بازیکن گل‌گهر اعلام کرد، اما چون بازیکن گل‌گهر در حال ورود به محوطه جریمه و قرار گرفتن در موقعیت گلزنی بود، داور باید نادری را با کارت زرد جریمه می‌کرد که با چشم‌پوشی از این اتفاق، بازیکن استقلال را جریمه نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان تأکید کرد: در مجموع به جز همان پنالتی دقیقه ۵۲ که باید برای گل‌گهر اعلام می‌شد، تصمیم اشتباه یا تأثیرگذار دیگری را از سوی زاهدی‌فرد مشاهده نکردیم و کمک داوران نیز به درستی پرچم زدند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    شاید بعضیاتون بگین همین پنالتی نگرفتن ها به سود استقلاله که فقط مهندسی شده، باید بهتون بگم خیر. تو هر بازی دو سه تا کارت زرد نمیدن به بازیکناشون. هم بازیکن راحت ۹۰ دقیقه بی مهابا بازی میکنه هم محروم نمیدن برای بازیهای آینده. این بزرگترین مهندسی به نفع این تیمه که همیشه هفته های پایانی فعال میشه بزاشون
  • امیر GB ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    متاسفانه تکرار اشتباهات سریالی داورها به سود استقلال در مقابل تیم ها تبدیل به اپیدمی شده اشتباه داور یک بار دوبار نه پشت سر هم و فقط به نفع یک تیم اون از بازی پدیده قبل تر بازی با صنعت نفت اینم بازی با گل گهر
  • کیسه رئیس سازمان مافیایی IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    یاد وزیر پرسپولیسی و داور پرسپولیسی افتادم، قشنگ دوتا بازی رو برای کیسه کشا داور پرسپولیسی به دستور وزیر پرسپولیسی در اورد
  • مسعود IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    کاری به کیفیت بازی ندارم ولی الله وکیلی پتالتی نبود..
  • ماهان IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    مظلوم نمایی ها اثر خودش را گذاشت پنالتی نگرفت دو سه تا اخطار هم نداد فقط همین....
  • مافیای قرمز IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    خخخخخخخ. هند عبدی چی؟ اون رو دیدین؟؟؟؟
  • بی افتخار مثل لنگ IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    حتی یه خبر کوچیک هم راجع به هند عبدی و گل ناسالم پرسپولیس نزدین. اونوقت مثلا بیطرف هستین، نه؟
  • م.ر 77 از بوشهر IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    سلام،تو که فرق کتف با دست نمیدونی بهتره کارشناسی نکنی چون با این نظرت همه میفهمم استقلالی.....هستی
  • استقلال دوستاره IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    هند عبدی سه امتیاز مفت خخخخخخ
  • آراد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    حالا اگه پنالتی هم بود بازی ۲ بر ۱ تمام بود ،بازهم تاج برنده بود ولی خب از هند عبدی چرا حرفی نمیزنین که ۳ امتیازی مفت مثل امتیازها قبلی بدست اورده ،بیخودی جو سازی نکنین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی