نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
سید جلال مصدوم در زمین ماند چون پرسپولیس مدافع نداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باورش سخت است که دست یحیی گل محمدی روی نیمکت خالی بود. او یک مدافع با تجربه نداشت که به جای سید جلال حسینی وارد زمین کند.

سیدجلال حسینی در دقیقه ۵۷ بازی با مس رفسنجان احساس درد کرد ولی تا پایان بازی در زمین ماند و تعویض نداشت. پس از پایان این دیدار کاپیتان پرسپولیس در مورد مصدومیتی که در جریان بازی پیدا کرد، گفت: عضله چهار سرم سفت شده بود. این مشکل را نداشتم و در جریان بازی این طور شدم.

این در حالی بود که در شرایط عادی سید جلال حسینی ۴۰ ساله باید تعویض شده و جای خودش را به یک مدافع تازه نفس می داد اما...

باورش سخت است که دست یحیی گل محمدی روی نیمکت خالی بود. او یک مدافع با تجربه نداشت که به جای سید جلال حسینی وارد زمین کند.

پرسپولیس درحال حاضر فقط دو مدافع وسط تخصصی به اسامی سید جلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان دارد.

یک منبع موثق و نزدیک به تیم پرسپولیس در این رابطه به ما گفت: متأسفانه دست سرمربی پرسپولیس خالی بود. یحیی گل محمدی هم خوب می‌دانست نگه داشتن سید جلال حسینی در زمین چمن مصنوعی ریسک زیادی دارد. اگر مصدومیت کاپیتان پرسپولیس تشدید می‌شد چه بسا این بازیکن کارکشته چند هفته را از دست می‌داد اما چاره‌ای نبود. در رفسنجان تیم پرسپولیس مدافع وسط تخصصی نداشت.

فرشاد فرجی مدافع میانی پرسپولیس به رغم استعلام مسئولان این باشگاه قادر به همراهی این تیم در رفسنجان نشد.

در آستانه سفر به رفسنجان، در شرایطی که پرسپولیسی‌ها امیدوار به پایان محرومیت مدافع میانی خود در پایان سوپرکاپ و در اختیار داشتن این بازیکن در جدال با مس رفسنجان بودند، سازمان لیگ از تداوم غیبت این بازیکن در ترکیب تیم یحیی خبر داد.

فرشاد فرجی که بعد از اتفاقات دربی با محرومیت از سوی کمیته انضباطی مواجه شد، امیدوار بود با در نظر گرفتن دیدار سوپرکاپ بتواند تیمش را در دیدار مقابل مس رفسنجان همراهی کند که بر این اساس باشگاه پرسپولیس درخواست خود را نیز ارسال کرد که پاسخ استعلام آن خبر از ادامه محرومیت فرجی و غیبت این مدافع شمالی در جدال با شاگردان محمد ربیعی داد.

برهمین اساس سید جلال حسینی مدافع متعصب پرسپولیس به خاطر اهمیت ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان در زمین ماند و به پیروزی مهم خارج از خانه تیمش کمک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    حالا سازمان لیگ جواب دهد که فرشاد فرجی چرا در سوپر جام محروم بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • فری امپرازول IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    لعنت به مافیای اصفهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی