نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
تماس یک تیم ایرانی با باشگاه پرتغالی برای جذب ستاره پرسپولیس/ یحیی از این بازیکن راضی است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گفته می‌شود یک تیم صنعتی ایرانی در روزهای اخیر با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا تماس گرفته است تا برای فصل آینده بتواند رضایت دائمی شهریار مغانلو را بگیرد.

شهریار مغانلو گرچه در دیدار با مس رفسنجان گلی به ثمر نرساند اما توانست نظر مثبت یحیی گل محمدی را جلب کند. این مهاجم بلند بالا با جنگندگی، بازی فیزیکی و بدون توپ خودش یک خطر دائمی برای مدافعان مس رفسنجان بود و بالاخره در دقیقه ۸۷ جای خودش را به احمد نوراللهی داد.

شهریار مغانلو در این دیدار بارها روی سر مدافعان حریف سرزد و تلاش کرد برای عیسی آل کثیر و در ادامه مهدی عبدی فضاسازی کند. برهمین اساس یحیی گل محمدی پس از پیروزی برابر مس رفسنجان از عملکرد او اعلام اظهار رضایت کرد.

نکته قابل تأمل در مورد شهریار مغانلو آن که این بازیکن به صورت قرضی در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوسته و پس از پایان لیگ بیستم باید به سانتاکلارا برگردد. گفته می‌شود یک تیم صنعتی ایرانی در روزهای اخیر با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا تماس گرفته است تا برای فصل آینده بتواند رضایت دائمی شهریار مغانلو را بگیرد. موضوعی که می‌تواند کار پرسپولیس را برای حفظ او سخت‌تر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هعییی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    سپاهان خوابشو ببینه بتونه اینو بگیره
  • x IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    لعنت به سپاهان، منفور ترین تیم ایران. فقط بلدن قیمت بازیکنای مد نظر مارو بالا ببرن تا کار واسه ما سخت بشه، یادمه اون زمان سر گرفتن وحید امیری هم به ترابوزن اسپور هی نامه میزد یا میخواست ترابی رو از قطر هوایی کنه. ولی اینو یادتون باشه که اینجا اونجا نیست. هیچ جا پرسپولیس نیست. پرسپولیس یعنی هویت، یعنی اقتدار، یعنی پلی برای رسیدن به تیم ملی.
  • ناشناس IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    چرا میزنی یک تیم صنعتی چرا نمیگی سپاهان چرا نمی پرسی قرارداد ویلمو تسو کی امضا کرد چرا نمیگی همین اقا زنگ زده به باشگاه پرتغالی چون مدیر سپاهان تیتر نمیزنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی