نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
حکایت باورنکردنی در فوتبال ایران/ دستمزد ۲۰ هزار تومانی برای داور بازی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داور ایذه‌ای حاضر در لیگ‌های فوتبال دسته یک و دو کشوری از دستمزد بسیار پائین داوران در این لیگ‌ها به شدت گله کرد و گفت که دستمزد قضاوت در بازی اخیرش ۲۰ هزار تومان بوده است.

داوری در فوتبال ایران شغل حرفه‌ای به حساب نمی‌آید و به دلیل حقوق ناچیز بیشتر داوران در کنار قضاوت به کارهای دیگر نیز مشغول هستند.

داور ایذه‌ای حاضر در لیگ‌های یک و دو بیان کرد: به دلیل حقوق خیلی کم داوری مجبورم کارگری کنم تا لقمه نان حلالی برای خانواده‌ام به دست بیاورم.

وی افزود: بسیاری از داوران شاغل در لیگ‌های ایران به دلیل این مشکل حاضر به ادامه در این عرصه نبودند و در ادامه مسیر، زندگی خود را تغییر دادند و از داوری خداحافظی کردند.

این داور ایذه‌ای با اشاره به اینکه حقوق بازی گذشته‌اش ۲۰ هزار تومان بود، اظهار کرد: هر بازی که برایم ابلاغیه صادر می‌شود، مجبورم برای کرایه رفت و برگشتم از دوستان و آشنایان مقداری قرض بگیرم.

وی با بیان اینکه داوران فوتبال که به عنوان تصمیم‌گیرنده اصلی در یک مسابقه فوتبال همیشه در خطر فحاشی هواداران قرار دارند، تأکید کرد: حقوق ما داوران در برابر بازیکنان و مربیان خیلی تحقیرآمیز است و امید می‌رود که وزارت ورزش و کمیته داوران حقوق ما را افزایش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    بجاش به کارمندهای فدراسیون (بخوانید اقوام و خویشان) بدلیل صعود تیم ملی از مرحله اول مقدماتی ب مرحله دوم مقدماتی سی تا صد میلیون فقط جایزه و پاداش ریالی دادند!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی