نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
انتقاد یک استقلالی از سازمان لیگ؛ به ما کم لطفی شد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: به دلیل کم لطفی سازمان لیگ کمتر استراحت کردیم.

حنیف عمران‌زاده در نشست خبری قبل از بازی با پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا باید هفته مبارزه با مواد مخدر را تسلیت گفته و امیدوارم این بلای خانمان‌سوز از جامعه دور شود. همچنین باید به خانواده دو عزیز خبرنگار که این اتفاق برای آنها افتاد تسلیت بگویم. خدا به آنها و همچنین جامعه خبرنگاری و به ویژه خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا صبر بدهد. 

وی ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم پیکان تیمی خوب و متشکل از نفرات جوان و باتجربه است که کادرفنی خیلی خوب و سرمربی بادانشی دارد. پیکانی ها بیشتر از ما استراحت کردند و هفته قبل بازی کردیم که مقداری به دلیل کم لطفی‌ سازمان لیگ بوده است. ای کاش می‌توانستند دیدار ما با فولاد را ۳-۲ روز زودتر برگزار کنند تا زمانی برای استراحت، ریکاوری و طراحی تمرین داشته باشیم. پس از مسابقه با فولاد زمان زیادی برای تمرین کردن نداشتیم و در کل یک جلسه تمرین کردیم که آن را هم فقط برای کاری که می‌خواهیم مقابل پیکان انجبام بدهیم گذاشتیم.

مربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: بازی فردا برای هر دو تیم خیلی مهم است و تمام برنامه‌های مان را گذاشتیم تا بازی خوبی انجام بدهیم زیرا پیکان و نفت مسجد سلیمان می‌توانند با کسب امتیاز در این مسابقه جایگاه خود را در جدول درست کرده و حاشیه امنیت خوبی برای خود به وجود آورند. 

عمران‌زاده درباره اینکه با توجه به تقابل کادرفنی فعلی نفت مسجد سلیمان با تیم پیکان در زمان حضورشان در تیم استقلال، چه شناختی از تفکرات مهدی تارتار و دستیارانش دارند، عنوان کرد: آن مسابقه با این بازی خیلی فرق دارد. در دیدار استقلال و پیکان تیم حریف کار خود را روی دفاع کردن و ضدحمله زدن گذاشته بود که این اتفاق هم رخ داد و از کسب یک امتیاز راضی بود اما در این دیدار خانگی‌شان مثل ما دنبال سه امتیاز هستند. در کل شرایط این دو مسابقه با هم زمین تا آسمان متفاوت است.

وی ادامه داد: ما هم اهداف و برنامه‌هایی داریم که محمود فکری در نظر گرفته و به بازیکنان القا می‌کند. امیدوارم فردا تمام بازیکنان تلاش کنند. هرچند اگر در بازی با فولاد پنالتی‌مان گل می‌شد، می‌توانستیم مسابقه را برگردانده و یک مساوی بگیریم اما روی بد فوتبال بود و این اتفاق نیفتاد. افرادی هم که بازی با فولاد را دیدند می‌گویند تیم ما خوب بازی کرده و روند رو به جلویی داشته است.

مربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: امیدواریم این روند رو به جلو فردا هم اتفاق بیفتد اما بدشانسی آن مسابقه گریبانگیرمان نشود و توپ‌هایی که روی دروازه پیکان می‌بریم به ثمر برسد.در کل بازی سختی با پیکان داریم زیرا هر دو تیم برای امتیاز گرفتن و تسهیل جایگاه خودشان انگیزه دارند. 

عمران‌زاده درباره بهتر شدن شرایط نفت مسجد سلیمان با حضور محمود فکری و دوری از منطقه قرمز جدول گفت:‌ زمانی که آقای فکری به تیم نفت تشریف آورد برای خودش هدف و برنامه‌ریزی داشت. خدا را شکر تعطیلی لیگ به جز بازی با فولاد به سود ما شد تا فکری بتواند تاکتیک‌ها و هدفش را در تیم جا اندازد. تیم خوب و یکدستی داریم که ترکیبی از نفرات جوان و باتجربه است اما نفرات جوانش بیشتر هستند. خدا را شکر بازیکنان هم حرف گوش داده و وظایف‌شان را در زمین انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: کل هدف ما هم این است سهمیه نفت را نگه داریم. فکری به دلیل عِرق و تعصبی که به این تیم داشت و با توجه به اینکه خودش تیم را بالا آورده بود، دوست داشت به مردم مسجد سلیمان کمک کند. کل هدف و تمرکزش این است که حفظ سهمیه را به طرفداران نفت هدیه بدهد. ما هم تلاش می‌کنیم در کنار فکری به این تیم کمک کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی