دیاباته بدون اجازه استقلال حق عقد قرارداد جدید را ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقامات باشگاه استقلال تأکید دارند شیخ دیاباته بر اساس قانون فیفا باید تا پایان فصل جاری رقابت‌های فوتبال ایران همچنان در خدمت استقلال باشد و پس از آن برای آینده خود تصمیم بگیرد.

شرایط حضور شیخ دیاباته در ایران به معنای واقعی کلمه پیچیده شده است. این بازیکن پس از جدال مقابل صنعت نفت، از کادر فنی اجازه گرفت و برای ملاقات با خانواده‌اش راهی فرانسه شد ولی هنگام بازگشت ابتدا داستان ویزا مطرح شد و پس از آن هم قوانین مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا مانع از حضور مهاجم استقلال در جمع آبی‌پوشان پایتخت شده است.

این روزها مسئولان باشگاه به طور جدی در تلاش هستند تا راهکاری قانونی برای ورود دیاباته به ایران پیدا کنند اما به موازات اقدامات آنها، روزهای پایانی قرارداد شیخ با استقلال نیز فرا رسیده است. عده‌ای می‌گویند دیاباته تا انتهای همین هفته با استقلال قرارداد دارد و بعضی نیز معتقدند دیاباته از ابتدای مردادماه بازیکن آزاد محسوب می‌شود ولی مقامات باشگاه استقلال تأکید دارند این بازیکن بر اساس قانون فیفا باید تا پایان فصل جاری رقابت‌های فوتبال ایران همچنان در خدمت استقلال باشد و پس از آن برای آینده خود تصمیم بگیرد.

استقلالی‌ها مدعی‌اند حتی اگر قرارداد شیخ قبل از پایان پیکارهای فصل جاری به پایان برسد و این بازیکن بنا به هر دلیلی دیگر به ایران نیز بازنگردد، باز هم تا پایان مسابقات این فصل نمی‌تواند قرارداد جدیدی منعقد کند و فقط در صورتی اجازه انجام چنین کاری را خواهد داشت که استقلال در این مورد رضایت کتبی داده باشد. البته بدیهی است وقتی مسابقات این فصل به پایان برسد، دیاباته بازیکن کاملاً آزاد محسوب می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی