مشاوره استقلال با وزارتخانه‌ها برای انتخاب محل مسابقه با الهلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها مدعی‌اند اگر قرار بر بازی در زمین بی‌طرف باشد، ترجیح می‌دهند در دوبی به مصاف الهلال در لیگ قهرمانان آسیا بروند.

داستان برگزاری مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا همچنان به قوت خود باقی است و هنوز کسی با صراحت نمی‌داند که قرار است این مسابقات به چه شکل انجام شود. از طرف دیگر، بهانه تیم‌های عربستانی برای عدم سفر به ایران نیز همچنان دردسرساز است و کنفدراسیون فوتبال آسیا کاملاً در مقابل نمایندگان عربستان موضع ضعف دارد.

طبق برنامه الهلال باید برای جدال با استقلال شهریور ماه امسال مسافر تهران شود ولی به احتمال زیاد چنین کاری را نمی‌کند و کنفدراسیون نیز حمایتش خواهد کرد! از همین حالا زمزمه برگزاری مسابقات در یک کشور به صورت متمرکز یا انجام بازی استقلال ایران و الهلال عربستان در زمین بی‌طرف به صورت جدی بر سر زبان‌هاست. البته از کشورهایی همچون امارات و عمان هم به عنوان میزبان مسابقه مورد نظر یاد می‌شود.

استقلالی‌ها مدعی‌اند اگر قرار بر بازی در زمین بی‌طرف باشد، ترجیح می‌دهند در دوبی به مصاف الهلال بروند ولی واقعیت امر این است که باشگاه احتمالا نمی‌تواند بدون مشورت با فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش، وزارت امور خارجه و ... پیرامون محل انجام مسابقه با نماینده سعودی‌ها حکم نهایی صادر کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • س IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    اگه به وزارت باشه بازی را میندازه عربستان! اقتدار و دیپلماسیشون فقط مال تیم سرخ جمهوری اسلامیه! حتی برای تیم ملی ایرانم نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی