نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ولز صفر - دانمارک ۴/ افسانه دانمارک ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دانمارک در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ با ۴ گل ولز را شکست داد تا راهی مرحله بعد شود.

مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ با برگزاری دیدار ولز و دانمارک در ورزشگاه یوهان کرویف شروع شد که دانمارکی‌ها با نتیجه قاطع ۴ بر صفر برنده این دیدار شدند.

دقایق ابتدایی بازی متعادل بود و هردو تیم موقعیت‌هایی داشتند که بهترین آن‌ها شوت بیل بود که با فاصله اندک از کنار دروازه اشمایکل بیرون رفت. در ادامه این نیمه دانمارک بازی را در دست گرفت و چند موقعیت هم خلق کرد. دقیقه ۲۷ هم با شوت زیبای دولبرگ به گوشه پایینی دروازه به گل هم رسید.

شادی گل دولبرگ؛ ولز - دانمارک

در همان ابتدای نیمه دوم و دقیقه ۴۸ اشتباه دفاع ولز با ضربه نهایی دولبرگ تبدیل به گل دوم دانمارک شد. ولزی‌ها که نیاز به گل داشتند نتوانستند آنچنان گزندی به دروازه دانمارک وارد کنند و ضدحملات دانمارک خطرناک‌تر هم بود. دقیقه هم مائله گل سوم را زد تا دینامیت‌ها خیال‌شان راحت شود.

دقیقه ۹۰ هم ویلسون با خطای شدید روی مِیله از زمین اخراج شد تا ناکامی ولز تکمیل شود، چرا که دقیقه ۴+۹۰ بریت‌ویت شکست‌شان را با زدن گل چهارم برای دانمارک سنگین‌تر کرد.

شادی گل مائله؛ ولز - دانمارک

دانمارک با این پیروزی نخستین تیمی شد که به یک‌چهارم نهایی می‌رسد و ولز که شگفتی‌ساز دوره قبل بود با تورنمنت وداع کرد. دانمارکی‌ها در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار هلند و جمهوری‌چک خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی