نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
عذرخواهی رحمتی از خطیبی بابت رفتار بازیکن پدیده
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: اینکه بازیکنانم با سرمربی حریف با لحن بدی صحبت کنند را نمی‌پسندم، من خودم خدمت آقای خطیبی رسیدم و از او عذرخواهی کردم.

سید مهدی رحمتی بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر نشد؛ اما در میکسدزون ورزشگاه به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار داشت:‌ اکنون باید فشار مسابقات را تحمل کنیم و در ۱۰ روز ۳ مسابقه انجام دهیم. با استقلال بازی کردیم و یک پنالتی صد در صد را برای ما نگرفتند. دو توپ هم به تیر دروازه زدیم. در آن بازی مستحق باخت نبودیم و در بدترین حالت نتیجه مساوی حق‌مان بود. بازیکنان‌مان زحمت کشیدند و تلاش کردند. با این حال ۳ امتیاز را به استقلال واگذار کردیم و مبارک‌شان باشد.

وی افزود: بلافاصله بعد از بازی با استقلال مقابل تراکتور بازی داشتیم، ما تیم جوانی هستیم. ریکاوری این تیم چه از نظر روحی و چه از نظر بدنی کار سختی است. اما خدا را شکر که این کار را انجام دادیم. در درجه اول از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم و به آنها خسته‌ نباشید می‌گویم. آنها به معنای واقعی نشان دادند که یک تیم هستند. یعنی در این یکسال و اندی با این شرایط سخت ۱۲- ۱۳ بازیکن از تیم ما جدا شدند. مشکلاتی که به دلیل مالکیت و پرداختی‌ها وجود داشت، بازیکنان ما خیلی محکم و استوار به عشق مردم خراسان و عشق امام رضا (ع) ماندند و زحمت کشیدند از همه آنها تشکر می‌کنم. امروز به معنای واقعی نشان دادند که تیم واقعی هستند و از جان‌شان مایه گذاشتند. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده افزود: در فوتبال ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردن کار سختی است. آن هم مقابل تراکتور که کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد. جایگاهش هم در جدول بالاتر از ما بود. اما بازیکنان خیلی زحمت کشیدند و تلاش کردند. این برد را به آنها تبریک می‌گویم شیر مادرشان حلال‌شان باشد و از صمیم قلب از آنها  تشکر می‌کنم.

رحمتی در مورد شرایط داوری مسابقه خاطرنشان کرد: در مورد داوری صحبت نمی‌کنم هفته قبل بلافاصله بعد از اینکه پنالتی از ما گرفته نشد پنج کارشناس داوری گفتند توپ به زمین و سپس به دست برخورد کرده و از دید خودشان و آنچه به آنها گفته شده  است را دیکته می‌کنند و این حمایت‌های غلط به داوری ما کمک نمی‌کند. هیچ ایرادی ندارد بگویند پنالتی بوده و داور نگرفته است. ما که کاری نمی‌توانیم بکنیم؛ اما اینکه شما بیایید جایی که به نفع خودتان است را ببینید و جایی که بازیکن توپ به دستش خورده و صحنه کاملاً واضح است را پنالتی نگیرید. به هرکسی این صحنه را نشان بدهید به جز کارشناسان داوری ایران می‌گویند پنالتی است. من ۱۵ سال در تیم ملی حضور داشته‌ام و داوران خارجی دیده‌ام. از داور امروز هم تشکر می‌کنم من خودم به او اعتراض کردم اما اخطار اولی که به بازیکن ما نشان داد به حق بود و اخراج بازیکن ما هم به حق بود، صحنه پنالتی را ندیدم و نمی‌توانم در موردش نظر بدهم به داور خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد اعتراض‌های زیاد بازیکنان پدیده به داور مسابقه و حتی سرمربی حریف عنوان کرد: وقتی تیمی از دقیقه ۲۰؛ ۱۰ نفره می‌شود، زمان زیادی در بازی باید دوندگی داشته باشد و اعتراض کردن طبیعی است. اما اینکه با سرمربی حریف با لحن بدی صحبت کنند را نمی‌پسندم. من خودم خدمت آقای خطیبی رسیدم و از او عذرخواهی کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • با افتخار استقلالی ام IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    آقای رحمتی شما کجا حق تا بود که استقلال را ببرید؟؟! اقای رحمتی اگر هوادار بعدها به شما چیزی میگن ناراحت نشو..این همه مربیان لنگی در لیگ برتر جلوی تیم لنگ فرش قرمز پهن میکنن و اخرش هم چیزی نمیگن ولی وقتی استقلال بدون حرف وحدیث بازی رو می بره براش حرف وحدیث درست میکنی؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی