اعتراف به سبک مانچینی/ نباید این‌قدر خودمان را خسته می‌کردیم!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روبرتو مانچینی می‌گوید ایتالیا باید خیلی زودتر مقابل اتریش به گل می‌رسید تا بازی به وقت اضافه نکشد.

تیم ملی ایتالیا با کسب پیروزی ۲ بر یک برابر همسایه شمالی خود اتریش در وقت‌های اضافه دیداری که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار شد، به عنوان دومین تیم پس از دانمارک از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ صعود کرد. ایتالیایی‌ها اگرچه بازی را بردند اما در نیمه دوم وقت‌های معمول و اضافی اذیت شدند، ضمن اینکه بعد از بیش از یک هزار و یکصد دقیقه بسته نگه داشتن دروازه‌شان، سرانجام گل خوردند، هر چند که این گل باعث پایان شکست ناپذیری‌شان نشد و آتزوری سی‌ویکمین بازی بدون باخت خود را برای ثبت رکوردی جدید رقم زد.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از این بازی گفت: «ما این بازی را بردیم، چون حق‌مان بود که آن را ببریم اگرچه روی یک کرنر گل خوردیم و البته دیر یا زود این اتفاق می‌افتاد. راستش را بخواهید ما خیلی زودتر از این‌ها باید این دو گل را می زدیم و نمی‌گذاشتیم کار به وقت‌های اضافه کشیده شود و خودمان را خسته نمی‌کردیم. در نهایت اما ما بازی را با شایستگی بردیم.»

هر دو گل ایتالیا توسط بازیکنان تعویضی این تیم به ثمر رسید و گل دوم را هم یکی دیگر از بازیکنانی که در نیمه دوم به میدان رفتند ساخت. مانچو در این خصوص هم اظهار داشت: «بازیکنانی که از روی نیمکت به میدان رفتند ذهنیتی درست داشتند و بلافاصله پس از ورودشان به زمین مسابقه تأثیرشان را گذاشتند، البته آنهایی هم که از زمین بازی خارج شدند با تمام توان‌شان تلاش کردند. من می‌دانستیم که این بازی بازی سختی می‌شود، شاید حتی سخت‌تر از بازی بعدی‌مان در مرحله یک چهارم نهایی. بازی‌هایی مانند این می‌توانند شما را به مسیری اشتباه بکشانند اما ما خوب بازی کردیم و در نهایت هم برنده شدیم. این بازی برای ما محک خوبی بود که می‌تواند به نفع ما باشد. ما باید نشان می‌دادیم که ذهنیت‌مان هم قوی است.»

مانچینی در پاسخ به این سؤال که از بین دو تیم پرتغال و بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی ترجیح می‌دهد با کدامیک روبه‌رو شود، عنوان کرد: «هر دوی آنها تیم‌های خارق‌العاده‌ای هستند، پس ترجیح دادن هر یک از آنها به دیگری سخت است.»

سرمربی آتزوری درباره شانس حضور مردانش در فینال یورو و قهرمان هم هم گفت: «هنوز سه بازی دیگر مانده تا ما بتوانیم برای فینال به ومبلی برگردیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی