نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
توضیحات پیمان فخری درباره سهمیه فرزانه فصیحی در المپیک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیمان فخری، رئیس سازمان نظارت برتیم های ملی کمیته ملی المپیک، همه ادعاها درباره چگونگی اختصاص سهمیه المپیک به فرزانه فصیحی را رد می کند.

خبرورزشی - پیمان فخری، رئیس سازمان نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک، هرگونه شائبه درباره سهمیه یونیورسالیتی فرزانه فصیحی را رد می کند. کمیته ملی المپیک دیروز، اسم فرزانه دونده ۱۰۰ متر به عنوان نهمین دختر المپیکی اعلام کرد. آن هم با سهمیه یونیورسالیتی. هر چند او نتوانست هفته قبل در مسابقه انتخابی المپیک به میزبانی قزاقستان شرکت کند. 

حالا بعضی ها به انتخاب فرزانه فصیحی انتقاد دارند، چرا که ماده ۱۰۰ متر را، تخصص او نمی دانند و حتی معتقدند، اگر قرار باشد فصیحی تنها به صرف حضور به المپیک برود، چرا یک ورزشکار جوان نرود. البته عده ای دیگر هم، اعتقاد دارند، فصیحی به پشتوانه نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک به این سهمیه رسیده است.

اما پیمان فخری، رئیس سازمان نظارت بر تیم ملی ملی کمیته ملی المپیک  او با رد همه این ادعاها، می گوید:« هیچکدام از این حرفها صحت ندارد. ما بعد از رایزنی برای استفاده از سهمیه یونیورسالیتی، طبق نامه ای که از ioc گرفتیم، تنها، امکان ثبت نام در ماده ۱۰۰ متر را داشتیم و ظرفیت بقیه مواد تکمیل شده بود. بنابراین ما هم با استفاده ازاین سهمیه، با هماهنگی فدراسیون دوومیدانی، فرزانه فصیحی را برای سهمیه ۱۰۰ معرفی کردیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی