نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
افشاگری درباره پیشنهاد عجیب به آبی‌ها/  ۲۰ میلیارد بدهید تا مربی استقلال شوم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال اوایل اسفند ماه سال گذشته با بحران فنی مواجه شد و اعتراضات مداوم هواداران این تیم به سبک بازی آبی‌پوشان موجب شد محمود فکری با مدیران باشگاه توافق رسیده و از این تیم جدا شود.

بلافاصله پس از جدایی فکری ، شایعات بسیار زیادی پیرامون انتخاب سرمربی جدید مطرح شد و کاملاً بدیهی بود که مدیران باشگاه گزینه‌های مختلفی را مدنظر قرار بدهند و از برخی برنامه بگیرند.

هر چند در نهایت فرهاد مجیدی انتخاب شد و حالا نزدیک به چهار ماه است که برای مرتبه سوم هدایت آبی‌ها را برعهده دارد ولی جالب است بدانید براساس شنیده‌های ما در همان مقطع که استقلال به دنبال مربی می‌گشت، یکی از مربیان سرشناس فوتبال ایران به صورت غیرمستقیم پیغام داده بود برای هدایت آبی‌ها قراردادی یک و نیم ساله منعقد می‌کند و ۲۰ میلیارد تومان هم به عنوان دستمزد می‌خواهد!

دستمزدی که مشمول خود سرمربی و کادر او می‌شد اما اگر قرار بر جذب دستیار خارجی بود، باشگاه باید هزینه آن را می‌پرداخت!

چنین رقم عجیب و غریبی و البته نتایج ضعیفی که مربی مورد نظر در همان مقطع با تیم دیگری گرفت، موجب شد اصلاً کار به مذاکره با او کشیده نشود و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه اول و قاطع آن زمان مدیران استقلال دوباره روی نیمکت این تیم بازگردد.

بیشتر بخوانید:

ستاره ناراضی استقلال به سپاهان می‌رود؟/ رقابت با یک پرسپولیسی!

پیام تهدیدآمیز وریا غفوری به مخاطب خاص/ چون پرده برافتد نه تو مانی و نه من!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    ولی کار خدا را ببین که آبی ها صاحب سر مربی شدند که پول که نخواسته هیچ به بازیکنان پول هم میدهد که برای دل سرمربی و هواداران بازی کنند البته خدای نکرده فکر نکنید که این بازیکنان پولکی هستند یا مربی قصد دادن باج به بازیکنان دارد نه نه نه این از عشق زیاد به تیم و سرمربی و هواداران است
    • مهرداد IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      کار خداست دیگه !! یک بازیکن هم از پرسپولیس گرفتن به اسم نادری اونم خرج تیمو میده
    • ایمان IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      شما به خیرین نیکوکار مقیم زندان+وزیر ارتباطات و اپراتورهای 30 میلیاردیش+ وزارت ورزش و... ببخش! ترابی یه ماه پیش گفته"خداروشکر مشکل مالی نداریم" الان گفته "مشکل مالیمون بیشترا ز استقلاله ولی اهل داد وبیداد نیستیم!" کاری به دروغگوییش به سبک اسطورهای لنگ من جمله فرش دزد ندارم، فقط کسی این حرف را زده که بخاطر چند میلیون تومن که از قراردادش مونده بود، قرارداد را فسخ و به قطر رفت تا اونجا راه نجات کشور را پیدا کنه!!!
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    بالاخره بازیکن ها از سرمربی که 9 بار ارز دولتی گرفته توقع دارن، چند میلیون پاداش بازیکنان در مقابل چند میلیون دلار ارز دولتیه مربی که توقع زیادی نیست
  • ابرام US ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    حالا همه فکر می کنند این بابا که ساخته پرداخته احتمالی ذهن مبارک رسانه است شخص « قندلی » است . اما یکی ار آگاهان امور که می خواست نا مش مسکوت بماند « یعنی فا ش نشود » غیظ کرده و گفت : اگر فکر می کنید این شخص « قندلی » است کور خوانده اید « قندلی» حاضر است یه چیزی هم دستی بدهد و این کا ره شود . پس منظور ما را بفهمید و حرف هم نزنید .
  • اینا نمیخوان به لنگیا پول بدن !!! IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    بزودی زود هر بازیکن یا مربی که بخواهد جذب استقلال شود باید پول هم بدهد عضویت در تاج کبیر آسیا سخت تر از گزینش مقامات عالیرتبه خواهد شد بزودی تاج کبیر به جایگاه اصلی خود بازخواهد گشت و این کوتوله های سیب زمینی طور !! و مافیا پسند و مامور دو جانبه به جایگاه اصلی خودشان برخواهند گشت لنگ هم منحل میشه و با بابا مسعود و آلش زندگی را ازلیگ دسته دوم همانجایی که متولد شدند ادامه خواهند داد
  • لنگ حکومتی IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    از این مبالغ فقط یه تیم توان پرداخت داره و اونم تیم بابا مسعود با کمک های بی دریغ دولت ناامیدی و بی تدبیری هستش (تیمی که با پرچم ویتنام میشناسیم) ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی