نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
روشن شدن ابعاد فاجعه در تیم تبریزی بعد از تغییر مالکیت/ بازیکنانی قرارداد بسته‌اند که کارت بازی در لیگ برتر ندارند!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مالک ماشین سازی تبریز درباره آخرین وضعیت این باشگاه گفت: وقتی احساس کردم ماشین‌سازی در آستانه فروپاشی است، به عنوان یک هوادار و دلسوز این تیم آمدم تا به جامعه فوتبال خدمت کنم.

یونس قربانی، مالک و مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در برنامه موج فوتبال شبکه استانی سهند حضور یافت و به تشریح آخرین وضعیت تیم قدیمی فوتبال آدربایجان پرداخت. مشروح صحبت‌های قربانی به شرح زیر است:

* زمانی که احساس کردم ماشین‌سازی در آستانه فروپاشی است، به عنوان یک هوادار و دلسوز این تیم آمدم تا به جامعه فوتبال آذربایجان و هواداران خوب ماشین‌سازی خدمت کنم.

* عده‌ای فکر می‌کنند حضور ما در ماشین‌سازی نمایشی است لیکن بنده به صراحت چنین چیزی را تکذیب کرده و اعلام می‌کنم درب باشگاه به روی همه دلسوزان، پیشکسوتان، هواداران و مسئولین استانی برای همکاری و استفاده از نظرات این عزیزان باز است.

* شرکت‌ها و اسپانسرهایی هستند که در کنار ما حضور دارند و در مباحث مالی کمک حال باشگاه هستند و از زمان حضورمان توانسته‌ایم بخشی از قرارداد بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم.

* نمی‌توانیم اذعان کنیم که در آینده مشکل مالی نخواهیم داشت ولی برای آینده برنامه‌هایی داریم که به مشکل برنخوریم.

عکس تیمی ماشین سازی

* متاسفانه ماشین‌سازی بالای ۳۰ میلیارد بدهی دارد. قرار است بخشی از بدهی‌ها را مدیریت قبلی و بخشی را هم ما پرداخت کنیم که امیدوارم مدیریت قبلی به تعهدات‌شان عمل کنند.

* ما در طول این مدت با معضل انسداد حساب‌های باشگاه روبرو بوده و هستیم که امیدوارم مدیریت قبلی این مشکل را حل کنند.

* قرار بود محل باشگاه و زمین تمرین تا انتهای فصل در اختیار ما باشد که متاسفانه پس از تحویل باشگاه در عرض دو سه روز به ما اعلام کردند باید دفتر باشگاه را تخلیه کنیم و حتی رمز صفحه رسمی و ایمیل باشگاه را به ما ندادند که دوستان قبلی در این باره به تعهدات خود عمل نکردند.

* برنامه‌های خوبی برای به اوج رساندن ماشین‌سازی داریم که یکی از آن برنامه‌ها راه‌اندازی اصولی آکادمی باشگاه و رسیدگی به تیم‌های پایه می‌باشد که با این کار نه تنها در تبریز بلکه در کل منطقه آذربایجان توجه جدی به بومی‌گرایی خواهیم داشت.

* حبیب گردانی باید بابت اظهارات اخیرش در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود و بعد از جلسه کمیته انضباطی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

* متاسفانه قراردادهایی در مدیریت قبلی در این تیم بسته شده است که مایه تأسف است، با بازیکنانی قرارداد بسته شده بود که کارت بازی برای حضور در لیگ‌برتر نداشتند و آقایان باید در این خصوص پاسخگو باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی